Kontroverza oko propisa o ravnom podu u BTCC-u
Britanski organizator prvenstva u automobilu Toca nedavno je potvrdio značajne promjene u pravilima vezanima uz ravni pod automobila u BTCC-u, uslijed kontroverze koja je nastala na prethodnom natjecanju.
Izvor kontroverze
Kontroverza je izbila tijekom posljednjeg kruga prvenstva u Oulton Parku, gdje je montaža ravnog poda ispod motora automobila Excelr8 Motorsport’s Hyundai i30 n Fastbacks postala predmet rasprave. Mnogi su se natjecatelji pitali ima li pravilnik dovoljno jasne smjernice koje bi omogućile uniformnost u dizajnu i performansama automobila svih timova.
Jasna izjava organizacije
Alan Gow, izvršni direktor BTCC-a, izjavio je za Autosport da su objašnjene nedoumice vezane uz te propise. “Siva područja” u pravilima nisu rezultirala ilegalnim statusom automobila, ali su istaknuta potreba za jasnijim smjernicama za budućnost. Ova izjava bila je ključna kako bi se smanjila konfuzija i osigurao ravnopravan teren za sve natjecatelje.
Tehnička strana
Antony Williams, šef Excelr8 Motorsport, naglasio je važnost da razdjelnik bude ravan, bez ikakvih oblika ili zakrivljenosti koje bi mogle poboljšati aerodinamičke performanse automobila. “Nema problema tamo,” kratko je rekao Williams, ali napomenuo je da se mora raditi na prilagodbi pravila kako bi se izbjegle slične situacije u budućnosti.
Potezi unutar prvenstva
Vozač ekipe Excelr8 Motorsport, Tom Ingram, ušao je u borbu za titulu, osvojivši prvu utrku u Oultonu i trenutno se nalazi na drugom mjestu, samo deset bodova iza vodećeg vozača Ash Suttona. Takva situacija dodatno podiže napetost natjecanja, jer su svi timovi svjesni koliko performanse i aerodinamika igraju ključnu ulogu u uspjehu.
Pripreme za sljedeći krug
Kako se pripremamo za sljedeći krug u Croftu 2-3. kolovoza, organizatori će zasigurno raditi na prilagodbi pravila o montažnim točkama ravnog poda. Ova promjena može utjecati na dinamiku natjecanja i osigurati da svi timovi imaju jednake šanse, što je ključna komponenta uspjeha i privlačnosti prvenstva.