• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Tuesday, November 18, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home TOURING V 8

Prvenstvo Marcosa Ambrosea iz 2003. godine, BA Falcon V8 Supercar

08/03/2025
in V 8
0 0
0
Prvenstvo Marcosa Ambrosea iz 2003. godine, BA Falcon V8 Supercar
Share on FacebookShare on Twitter

Ulični stroj: BA V8 Supercar i njegov put do uspjeha

U svibnju 2004. godine, kada je prvi puta objavljen ovaj članak, vjerojatno su se mnogi ljubitelji automobila pitali: "Što bih mogao napraviti za 1000 sati?" Odgovor bi mogao biti stvaranje pravog remek-djela na četiri kotača – BA V8 Supercar poznatog po impresivnim predstavama i nevjerojatnim dostignućima.

Kroz povijest: Uspon BA V8 Supercara

Braća Stone, poznata po svom timu Stone Brothers Racing (SBR), napravili su nevjerojatan posao s BA Falconom. Ovaj automobil nije samo trkaći stroj; prije svega, on je rezultat, i to ne bilo kakvog, već tri mjeseca predano izrađivanja i usavršavanja. Počelo je početkom 2003. godine i rezultiralo je automobilom koji je postao jedan od najdominantnijih u V8 Supercar prvenstvu.

BA V8 Falcon, u rukama vozača Marcosa Ambrosea, postao je prava zvijezda. Kroz godine, ovaj automobil je osvojio više utrka nego ijedan drugi Falcon, a prošle godine je izjednačio rekord Allana Moffatta s pet uzastopnih pobjeda. Ova dostignuća ne bi bila moguća bez strateškog pristupa i besprijekornog timskog rada.

Tehnološka savršenost

Iako svi detalji automobila nisu javno dostupni, jasno je da su talentirani inženjeri i mehaničari iz SBR-a uložili veliku pažnju u svaku komponentu. Od aerodinamičnih karakteristika vanjske karoserije do fino usklađenih mehaničkih sustava, svaki dio automobila je pažljivo tlakovan u radne funkcije koje su omogućile vrhunske performanse na stazi.

BA Falcon je opremljen naprednim tehnologijama koje uključuju telemetriju koja bilježi do 36 različitih očitanja, omogućavajući timu da prati performanse automobila u stvarnom vremenu. Svi podaci – od tlaka ulja do temperature motora – šalju se u boks, omogućavajući inženjerima da donesu brze odluke tijekom utrka.

Uloga rezervnih automobila

U svijetu trkaćih automobila, priprema za nepredviđene situacije je ključna. Kao što je Jimmy, jedan od braće Stone, istaknuo, "Tri su godine sve dok možemo trčati prije nego što se nešto promijeni", naglašavajući koliko je važno imati rezervni automobil spreman u bilo kojem trenutku. Ova strategija osigurava da ekipa ne ostane bez opcija, što je ključno u visokom natjecateljskom okruženju V8 Supercara.

Razvoj i prilagodba

Osim tehničkih specifikacija, značajka koja izdvaja BA Falcon je sposobnost kontinuirane prilagodbe. Na primjer, tim koristi specifične blokove i odljeve glava iz Ford Racinga, ali ostale komponente poput klipova i radilica izrađuju se po mjeri kako bi se postigla maksimalna učinkovitost.

U isto vrijeme, tim mora balansirati između koristi od vlastite proizvodnje i kupovine već gotovih dijelova, osiguravajući da sve u potpunosti udovoljava strogim pravilima V8 Supercar prvenstva. Svi dijelovi, uključujući ovjes, kvačilo i sustave kočenja, pomno su usklađeni tako da doprinesu optimalnoj ravnoteži automobila na stazi.

Ekspanzivni troškovi i održavanje

Financijski zahtjevi u V8 Supercar natjecanjima su značajni. SBR troši otprilike 32 kompleta novih motora godišnje, koristeći osam motora između dva automobila. Svaki sastanak uključuje korištenje novih guma, dok koštanje kočnica može doseći visoke iznose. Tim također redovno obnavlja boje i grafike automobila, osiguravajući da izgledaju fresh i profesionalno na svakoj utrci.

Kabinska oprema i ergonomija

Kabina BA Falcona projektirana je s naglaskom na funkcionalnost i sigurnost. S posebnom pažnjom na ergonomiju vozača, sve komponente su na dohvat ruke, a sustav telemetrije omogućava vozaču trenutnu analizu performansi, što je ključno u trenutku stresa natjecanja.

Svaki detalj, od paljenja do kontrole ovjesa, osmišljen je kako bi se osiguralo da vozač može u potpunosti upravljati automobilom unutar zahtjevnog okruženja utrka.

Zaključak

BA V8 Supercar, izrađen od strane Stone Brothers Racing, nije samo simbol natjecateljske snage, već i primjer koliko se truda, znanja i inovacija može uložiti u izradu trkaćeg automobila koji ne samo da pobjeđuje, već i stvara bazičnu kulturu i strast unutar automobilske zajednice. V8 Supercars ostaju visoko na listi svjetskih automobilskih natjecanja zbog ovakvih legendarnih strojeva i timova koji stoje iza njih.

Next Post
Cindy Gudet natječe se na Ultimate Cupu u NP02 prototipu s Nerguti Compétition

Cindy Gudet natječe se na Ultimate Cupu u NP02 prototipu s Nerguti Compétition

Francuska nadmašila Australiju u dramatičnom finalu Kupa nacija Roc Sydney

Francuska nadmašila Australiju u dramatičnom finalu Kupa nacija Roc Sydney

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

27/07/2025
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025

Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

  1. Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

27/03/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Formula 1 se protivi prijavi za zaštitni znak logotipa Arean Football One

Formula 1 se protivi prijavi za zaštitni znak logotipa Arean Football One

18/11/2025
6 razloga zašto ćete voljeti 2026 FOS Future Lab

6 razloga zašto ćete voljeti 2026 FOS Future Lab

18/11/2025
Bintaro Jaya postaje svjetlija destinacija za urbano življenje prije kraja godine

Bintaro Jaya postaje svjetlija destinacija za urbano življenje prije kraja godine

18/11/2025
Službeni dom MotoGP-a

Službeni dom MotoGP-a

18/11/2025

Recommended

Formula 1 se protivi prijavi za zaštitni znak logotipa Arean Football One

Formula 1 se protivi prijavi za zaštitni znak logotipa Arean Football One

18/11/2025
6 razloga zašto ćete voljeti 2026 FOS Future Lab

6 razloga zašto ćete voljeti 2026 FOS Future Lab

18/11/2025
Bintaro Jaya postaje svjetlija destinacija za urbano življenje prije kraja godine

Bintaro Jaya postaje svjetlija destinacija za urbano življenje prije kraja godine

18/11/2025
Službeni dom MotoGP-a

Službeni dom MotoGP-a

18/11/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Formula 1 se protivi prijavi za zaštitni znak logotipa Arean Football One

Formula 1 se protivi prijavi za zaštitni znak logotipa Arean Football One

18/11/2025
0

6 razloga zašto ćete voljeti 2026 FOS Future Lab

6 razloga zašto ćete voljeti 2026 FOS Future Lab

18/11/2025
0

Popularna ažuriranja

Auto utrke: Vance je dio veze ugljena u Lonesome Pine Motorsports Park

Auto utrke: Vance je dio veze ugljena u Lonesome Pine Motorsports Park

23/04/2025
0

Zamisliteeering otkriva vjerojatni izgled vožnje za nove atrakcije utrke s temom automobila u Magic Kingdomu

Zamisliteeering otkriva vjerojatni izgled vožnje za nove atrakcije utrke s temom automobila u Magic Kingdomu

06/07/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr