Rally Italia Sardegna započeo je s neočekivanim i dramatičnim prevratom u drugoj fazi skupa, kada su tri od četiri Fordova doživjela nesreće u vrlo kratkom razdoblju.
Irski vozač Josh Mcerlean doživio je ozbiljnu sudbinu kada je na svojim 10 km prešao široko i udario u stablo, oštetivši lijevi stražnji kotač svog Ford Pume. Ovaj incident nije bio jedinut, jer su se ubrzo nakon njega i Gregoire Munster iz Francuske suočio s istim problemom, prevrnuvši desni stražnji ovjes svog automobila.
Međutim, najveća tragedija dogodila se s Latvijskim vozačem Martinsom Sesksom, koji je prevrnuo svoj automobil velikom brzinom samo četiri kilometra u pozornici. Šteta na njegovom automobilu bila je toliko velika da je bio prisiljen povući se iz natjecanja. Sesks je izjavio kako je to emocionalno teško prihvatiti, s obzirom na uloženi trud cijelog tima. Direktor Fordovog tima, M-Sport Ford, naglašava koliko je teško gledati kada rad i trud tima ne donesu rezultate.
Razvoji događaja nastavili su se s kaosom na jutarnjoj pozornici Telti Calangianus Berchidda. Thierry Neuville preuzeo je vodstvo skupa za Hyundai, ali ubrzo se suočio s problemima. Na SS5 oštetio je lijevi stražnji dio svojeg automobila, što ga je prisililo na povlačenje. Belgijanac je izražavao razočaranje zbog završetka dana u mirovini s obzirom na dobru formu tijekom jutra.
Toyota također nije bila pošteđena. Japanski vozač Takamoto Katsuta prevrnuo je svoj automobil na SS5, no sretno su mu pomogli obožavatelji da ga vrate na četiri kotača. Katsuta je govorio o razočaranju zbog svoje greške, ali je bio spreman na novi pokušaj sljedeći dan.
Ostali vozači nisu imali slične sudbine, a vozač Grčke, Jourdan Serderidis, bio je jedini preostali netaknuti Ford, dok su ostali imali brze sudare. Iako su se problemi nastavljali, rally je bio pun uzbuđenja i neizvjesnosti.
Prvi dan završio je vlastitim uzbuđenjem za Sebastiena Ogiera, vozača Toyote, koji se našao na vodećoj poziciji. Uz malu prednost nad Hyundaijevim Adrien Fourmauxom, Ogier je izrazio zadovoljstvo svojim napretkom i stabilnošću automobila. Istaknuo je kako su izmjene u postavci automobila donijele pozitivne rezultate na stazi.
Iako su se neki vozači borili s problemima i izazovima, rally je i dalje bio uzbudljivo natjecanje. Elfyn Evans, vođa FIA World Rally Championship, također je naglasio izazov otvaranja ceste i problematične uslove vožnje. On je spomenuo potrebu za dodatnim radom kako bi se osigurala bolja pozicija na cesti nakon turbulentnog prvog dana.
Rally Italia Sardegna nastavlja se u subotu s novim uzbudljivim fazama, a svi prisutni vozači će se truditi prevladati izazove i osigurati svoj uspjeh. Svi očigledno očekuju napetosti i iznenađenja koja donosi natjecanje na ovim zahtjevnim stazama.