MotoGP i Dva Kruga: Novo Partnerstvo za Globalno Osnaživanje
MotoGP ™, svjetski poznato prvenstvo motociklizma, nedavno je najavio strateško partnerstvo s agencijom Dva Kruga, koja je vodeća u području sportskog marketinga. Ova suradnja ima za cilj značajno ulaganje u rast globalne navijačke baze MotoGP-a, s posebnim naglaskom na tržišta Sjedinjenih Američkih Država i Velike Britanije. Ovaj korak predstavlja novi izazov za MotoGP, koji se trudi proširiti svoju prisutnost i angažiranost među obožavateljima.
Fokus na Rastu Navijača
Partnerstvo s Dva Kruga označava novu fazu u strategiji rasta navijača MotoGP-a. Kroz ovu suradnju, MotoGP planira izraditi i implementirati redefiniranu strategiju društvenog sadržaja. Ova strategija obuhvaća sve aspekte, od kreativnog dizajna do izvještavanja i analiza, sa jasnim ciljem – povećati angažman i broj navijača na ključnim tržištima.
Kelly Brittain, direktor globalnog marketinga na MotoGP-u, istaknuo je da se ne radi samo o povećanju volumena sadržaja, već i o osiguravanju smislenog i mjerljivog rasta. "Tržišta poput SAD-a i Velike Britanije imaju ogroman neiskorišteni potencijal", rekao je Brittain. To naglašava važnost kvalitetnog sadržaja koji će privući novu generaciju obožavatelja.
Rad s Globalnim Digitalnim Ekosustavom
Dva Kruga će raditi unutar globalnog digitalnog ekosustava MotoGP-a kako bi razvila integrirani pristup društvenim medijima. Ova strategija će pomoći u ostvarivanju dubljih veza s obožavateljima, s posebnim naglaskom na angažman mladih. Agencija će koristiti analitiku podataka kako bi osigurala da komunikacija bude učinkovita i da rezonira s publikom.
Moe Hamdhaidari, direktor u Dva Kruga, naglasio je kako MotoGP već sada spada među najuzbudljivije sportove na svijetu, ali i dalje postoji značajan potencijal za rast na ključnim tržištima. Njihova misija je korištenje uvida u podatke i kreativnog razmišljanja kako bi angažirali novu generaciju obožavatelja.
Proširena Strategija Angažmana
Ova suradnja također reflektira širu investiciju MotoGP-a u svoje globalno brendiranje i digitalnu prisutnost. Naglasak na angažman mladih i dugoročni komercijalni rast pokazuje da MotoGP prepoznaje važnost evolucije u načinu na koji komunicira s obožavateljima. Također, ovo partnerstvo otvara vrata za daljnje inovacije u načinu na koji se sport predstavljaju publici.
O Dva Kruga
Dva Kruga je agencija koja se specijalizirala za rast i angažman publike, radeći s vodećim svjetskim organizacijama u sportu i zabavi. Njihova ekspertiza uključuje analizu navijačkog ponašanja te kreiranje strategija za povećanje prihoda putem medijskih prava, sponzorstava, maloprodaje i licenciranja. S 13 međunarodnih ureda, Dva Kruga surađuje s brojnim uglednim klijentima i organizacijama uključujući NFL, Premier ligu i Wimbledon.
Zaključak
S obzirom na brzinu razvoja i evoluciju sporta u digitalnom dobu, partnerstvo između MotoGP-a i Dva Kruga predstavlja važan korak prema jačanju globalne zajednice obožavatelja. Očekuje se da će ovaj projekt otvoriti nove mogućnosti za angažman i proširiti doseg jedne od najuzbudljivijih disciplina sporta, motociklizma.