• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Monday, December 15, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home MOTO GP

MotoGP: Zabrana uređaja za ometanje na nekim događajima – “Moramo glasati”

31/05/2025
in MOTO GP
0 0
0
MotoGP: Zabrana uređaja za ometanje na nekim događajima – “Moramo glasati”
Share on FacebookShare on Twitter

Postavljanje sigurnosti i performansi motocikala u MotoGP u središte pažnje, Silverstone je bio domaćin raspravi o uređajima Holeshot i Height Height. Ova rasprava nije iznenadila ljubitelje motociklizma, s obzirom na nedavne incidente uključujući vozače kao što su Alex Marquez i Fabio Quartararo. Neki vozači su izražavali zabrinutost zbog potencijalne opasnosti tih inovacija, dok su drugi naglašavali njihove prednosti.

Incidet i u Silverstoneu počeli su kada je Fabio Quartararo, koji je djelovao snažno i vodio utrku, doživio kvar na stražnjem pogonu samo sedam krugova prije kraja. Ovaj nesretan događaj značajno je utjecao na njegove nade za pobedom, dok su i drugi vozači, poput njegovog suigrača Alex Rinsa, također iskusili slične probleme. Takvi su problemi izazvali dodatnu zabrinutost među vozačima i timovima, osobito kada su se pojavili u kritičnom trenutku utrke.

Promjene u uređaju Holeshot također su bile u središtu pažnje. Tijekom vikenda, vozači su se suočili s izazovima prilikom isključivanja ovih sistema u prvom zavoju. Enea Bastianini, vozač Tech3 KTM-a, opisao je svoje iskustvo s aktiviranim prednjim uređajem, rekavši da je bilo “nemoguće ukloniti ga” u tom sumanutom uvodu utrke. Ovaj problem istaknuo je potrebu za prilagodbom prilikom korištenja ovih tehnologija, posebno na stazama koje imaju zahtjevne prve zavoje.

Alex Marquez, koji je srušio u prvom zavoju, okrivio je kombinaciju “uređaja i previše optimističnog pristupa” za svoj pad. Zaključak koji je donio, ukazuje na potrebnu raspravu o sigurnosnim aspektima ovih tehnologija. Dok je MotoGP već najavio zabranu korištenja svih uređaja za visinu vožnje do 2027. godine, Marquez vjeruje da bi hitna zabrana korištenja Holeshota mogla biti korisna, posebno za staze poput Le Mansa, gdje je vožnja opasna.

Usprkos nesreći, Marquez također smatra da niska temperatura u Silverstoneu igra značajnu ulogu u vožnji, uzimajući u obzir visinu vožnje i njene učinke na kontrolu motocikla. Njegov pragmatičan pristup naglašava važnost analize svih čimbenika koji utječu na sigurnost tijekom utrka.

U isto vrijeme, Marco Bezzecchi, pobjednik utrke, iznio je svoje razmišljanje o uređajima, ističući da ih smatra korisnima za razvoj motocikala. Različiti vozači imaju različite poglede na opasnosti povezane s tim sustavima. Johann Zarco, drugi vozač, slaže se da bi trebalo glasati među vozačima o korištenju Holeshota na određenim stazama, naglašavajući da su uređaji zanimljivi i omogućuju dodatni razvoj motocikala.

Čak i nakon šoka dok su se incidenti događali, Quartararo nije smatrao da je potrebno zabraniti korištenje ovih uređaja, tvrdeći da su problemi prvenstveno nastali iz načina na koji su vozači upravljali svojim motociklima. Njegovo stajalište naglašava pritisak i sanjarenje o brzini, kao i ponos koji vozači osjećaju prema tehnologijama koje koriste. Quartararo je otvoreno poručio: “Neću se odricati ako ga drugi koriste!”

Marc Marquez, koji se natječe za Ducati, iznio je svoje kritike prema višim uređajima, ističući da olakšavaju motocikle u MotoGP-u, ali istodobno čine neke aspekte vožnje opasnijima. Njegova izjava o neobičnim kočenjima na prvom zavoju sugerira neodgovarajući pristup za smanjenje rizika na stazama, što može uzrokovati dodatne komplikacije s sigurnošću.

Aleix Espargaro, bivši vozač Honde, zauzeo je čvrst stav protiv sustava visine vožnje, ističući da oni nikako ne bi trebali biti dio standardizirane opreme motocikala. Njegove riječi o fer igri naglašavaju složenost situacije i potrebu za raspravom unutar zajednice. Dok se svi vozači suočavaju s istim uređajem, pitanje postaje kako upravljati tehnologijom koja može utjecati na sigurnost išle na stazi.

Tehnička pravila MotoGP su u stalnoj evoluciji, a primjeri specifičnih zahtjeva za određene staze jasno pokazuju da liga uzima sigurnost i performanse vrlo ozbiljno. U budućnosti, još će se više njegovati rasprava o tome kako regulirati tehnologije poput Holeshota i sustava visine vožnje, kako bi se osiguralo da utrke budu uzbudljive, ali i sigurne. Ova tema ostaje otvorena i vrlo preporučena za daljnje analize i rasprave među vozačima, timovima i nadležnim tijelima.

Pretplatite se na naš bilten MotoGP

Next Post

Španjolska Grand Prix FP3 Izvještaj i istaknute: Oscar Piastri najbrži ispred Landa Norrisa i Charlesa Leclerca u trećem treningu

  1. Španjolska Grand Prix FP3 Izvještaj i istaknute: Oscar Piastri najbrži ispred Landa Norrisa i Charlesa Leclerca u trećem treningu

Formula 1: Kvalifikacije za Španjolski Grand Prix – Uživo

Formula 1: Kvalifikacije za Španjolski Grand Prix - Uživo

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

27/07/2025
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025

Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

  1. Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

27/03/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Kako su novi vozači na gridu prošli u svojoj prvoj F1 sezoni?

Kako su novi vozači na gridu prošli u svojoj prvoj F1 sezoni?

14/12/2025
Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

14/12/2025
Mini Countryman C: Dobre stvari dolaze u malim paketima

Mini Countryman C: Dobre stvari dolaze u malim paketima

14/12/2025
Jorge Martin: Od raja do pakla

Jorge Martin: Od raja do pakla

14/12/2025

Recommended

Kako su novi vozači na gridu prošli u svojoj prvoj F1 sezoni?

Kako su novi vozači na gridu prošli u svojoj prvoj F1 sezoni?

14/12/2025
Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

14/12/2025
Mini Countryman C: Dobre stvari dolaze u malim paketima

Mini Countryman C: Dobre stvari dolaze u malim paketima

14/12/2025
Jorge Martin: Od raja do pakla

Jorge Martin: Od raja do pakla

14/12/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Kako su novi vozači na gridu prošli u svojoj prvoj F1 sezoni?

Kako su novi vozači na gridu prošli u svojoj prvoj F1 sezoni?

14/12/2025
0

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

14/12/2025
0

Popularna ažuriranja

Lokacija: Drnje   Organizator: BOX707 … prva utrka sezone 2025. Karting za PH …

Lokacija: Drnje Organizator: BOX707 … prva utrka sezone 2025. Karting za PH …

11/05/2025
0

George Russell, vozač Formule 1, prisustvovao finalu 2025 French Open!

George Russell, vozač Formule 1, prisustvovao finalu 2025 French Open!

09/06/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr