Antonio Felix da Costa Dominira Drugi Trening na Šangajskoj E-Prix
U subotu ujutro, na Šangajskoj e-prix, Antonio Felix da Costa postavio je najbolje vrijeme drugog treninga vikenda, pokazujući nevjerojatnu brzinu i vještinu na stazi. Vozač Tag Heuer Porsche tima ostvario je impresivno vrijeme od 1:08,749, što mu je omogućilo da se istakne u tijesnom natjecanju u kojem su vozači bili razdvojeni samo 0,696 sekundi.
Tijesna Konkurencija
Na drugom mjestu našao se Taylor Barnard vozeći za Neom McLaren, koji je zaostajao svega 0,042 sekundi za da Costom. Barnardov performans posebno se istaknuo, što je dodatno podiglo napetost za predstojeću utrku. NYCK de Vries, vozač za Mahindra, osigurao je treće mjesto, zaostajući samo 0,022 sekunde iza Barnarda. Ovakva sitna razlika u vremenu dodatno naglašava intenzitet i konkurentnost u ovom visoko tehničkom sportu.
Raznoliki Pogoni na Vrhuncu
Zanimljivo je da je četvrto mjesto pripalo Maximilianu Guentheru iz DS Penske, potvrđujući da su četiri različita pogona bila među najboljima u toj sesiji, što ukazuje na raznoliku borbu unutar Formule E. Jake Hughes, vozač Maserati MSG Racinga koji koristi isti Stellantisov pogonski sklop kao i Guenther, završio je na petom mjestu.
Potencijalni Izazivači Iz Lojalističnog Tima
Jake Dennis, koji vozi za Andretti Porsche, također je pokazao sjajne performanse, završivši na šestom mjestu. Iza njega našli su se Nick Cassidy iz Jaguar TCS Racinga i Stoffel Vandoorne iz Maserati tima. Iako su Dennis i njegov suigrač Nico Mueller nastupili jako, hišna konkurencija ostavlja mnogo pitanja o sposobnosti tima da se natječe s najjačima.
Tehnički Izazovi i Kazne
Edoardo Mortara završio je na 11. mjestu, za svega 0,015 sekundi ispod Top-10, dok su Dan Ticktum, Jean-Eric Vergne i Mitch Evans dodatno naglasili kako tehnički problemi mogu značajno utjecati na uspjeh. Evans je pretrpio mjenjačku kaznu koja bi mogla donijeti dodatne komplikacije tijekom vikenda.
Rezultati i Performanse Vozača
David Beckmann iz Cupra Kiro završio je na 15. mjestu, dok su vozači Envision Racinga, Sebastien Buemi i Robin Frijns, bili razdvojeni samo nekoliko pozicija ispod. Norman Nato i Lucas Di Grassi završili su kao 20. i posljednji, dok je trenutni vođa prvenstva Oliver Rowland imao izazovan trening, završivši na dnu poretka.
Dinamika Performansi i Krugovi
Kada je u pitanju dinamika performansi, svi vozači ostvarili su svoja najbrža vremena koristeći punu energiju od 350 kW i pogon na sva četiri kotača. Da Costa i Mueller prikupili su najviše krugova, po 21, što ukazuje na njihovu sposobnost da nastave s treninzima uz visoku kontrolu nad svojim bolidima.
U nastavku ovog uzbudljivog vikenda, očiju javnosti bit će uprte u natjecatelje koji će se boriti za prednost, a rezultati drugog treninga daju naznačavati tko bi mogao postati ključni igrač u nadolazećim utrkama.