0.9

Vozili smo: MG4 EV | AutopressHR


Još jedan MG koji nam je ustupio Auto centar Biš?an je MG4, auto koji uz konkurentnu cijenu i opremu može biti zanimljivi izbor ako ste u potrazi za elektri?nim automobilom.

Elektri?ni auti ne mogu biti jeftini, niti se mogu napuniti brzo kao benzinski/dizelski, a i brze punionice koštaju. No, u svakodnevnoj vožnji prednost im je jednostavnost uporabe, što se svi?a sve ve?em broju kupaca spremnih platiti nešto viši iznos za novi auto.

Premda ova varijanta MG4 ima stražnji pogon i 200 KS, ovo nije sportski automobil, ali prednosti su mu dovoljno snage za sigurna preticanja i izrazito udoban ovjes za ovu klasu auta.

Testirani model vozili smo bregovitim terenom, kombiniraju?i brze i lokalne ceste, ukupno 114 km. U jednom smjeru korišten je sport mod, a pri povratku eco mod, uz upaljenu klimu i regenerativno ko?enje postavljeno na adaptivni intenzitet. Indikator baterije pao je s po?etnih 71% na 31%. O?ekivno, brzine na autocesti, pretjecanja šlepera i brzi usponi po brežuljkastom kraju odrazili su se na potrošnju elektri?ne energije, ali isto tako, uz lakšu nogu na gasu i eco na?in rada, doseg uz punu bateriju (64 kWh u testiranom modelu) i upaljene potroša?e poput klime trebao bi iznositi oko 400 km, ili 300 km autoputa (vožnje po ograni?enju).



Related Posts