Vozači Bentleya će uskoro morati imati vozački ispit za kamione
Britanski brend aktivno lobira u Europskoj uniji da se to promijeni, prenosi RevijaHAK.
S bruto masom vozila od 3250 kg Bentley Bentayga EWB se opasno približava rubu propisa Europske unije, odnosno bliži se granici od 3.5 tona kada je potrebna posebna vozačka dozvola C1 kategorije – za lake kamione. Britanski brend aktivno lobira da se to promijeni. Direktor linije proizvoda Bentley Chris Cole rekao je za australski carsales.com da Volkswagen grupa koristi svoju moć na tržištu kako bi lobirala u EU za veća ograničenja težine u Europi. Cole je rekao da je zakon osmišljen kako bi potaknuo proizvođače automobila da prave lakše automobile zbog manje potrošnje goriva, ali to možda nije relevantno za električna vozila.
No, čini se da gospodin Cole na želi priznati nekoliko stvari ili ih namjerno ne spominje. Bentayga nije električni automobil. Električni automobili s ogromnom masom troše više električne energije, a i nju treba proizvesti. Također, automobili teži od 3.5 tona više oštećuju ceste nego Volkswagen Polo od 1.2 tone. Umjesto da lobira kod EU za promjene u režimima vozačkih dozvola, Bentley bi možda trebao smanjiti masu svojih SUV-ova…
Izvor: RevijaHAK