Aktualno E-TECH Electric Featured Megane Renault Renault Mégane E-TECH Electric Vijesti Zanimljivosti

Utjecaj na okoliš: Mégane E-TECH Electric utire nove puteve


Novi Mégane E-TECH Electric utire put prema mobilnosti bez emisija ugljika: bez emisija u vožnji, proizveden korištenjem recikliranih materijala i rabljenih baterija te se u potpunosti može reciklirati na kraju svoga životnog ciklusa. Ovaj automobil, nastao u okviru Renaultove strategije „Nouvelle Vague”, utjelovljuje izazove modernog vremena.

Zahvaljujući inovativnosti i ekološkoj prihvatljivosti, novi Mégane E-TECH Electric odražava Renaultovu predanost aktivnom sudjelovanju u ekološkoj tranziciji i pomaže Renault Grupi ostvariti cilj da do 2040. bude ugljično neutralna u Europi. Quentin, voditelj zaštite okoliša pri Odjelu za materijalni inženjering, priča priču o zelenom automobilu koji je pomogao stvoriti.

Dizajniranje vozila mu je opis posla. Zahvaljujući stručnosti u materijalima, Quentin pronalazi načine za savladavanje društvenih i ekoloških izazova koji oblikuju našu svakodnevicu, ali i budućnost. On je voditelj zaštite okoliša pri Renaultovom Odjelu za materijalni inženjering i bio je u elementu dok je dizajnirao novi Mégane E-TECH Electric, model koji pokazuje da je strategija Renaulta sada više nego ikada fokusirana na ekološke izazove. Pristup proizvodnji vozila korištenjem recikliranih materijala započeo je prije 30 godina, a sada se ubrzano razvija i poprima potpuno novu dimenziju. Ekosustavi nabave i proizvodnje dizajnirani su i unaprijeđeni kako bi imali veću ulogu u kružnom gospodarstvu i time smanjili ugljični otisak vozila mnogo prije nego što izađe na cestu. Lokalni izvori, odgovorni dobavljači, reciklirani materijali: ovo utire put prema novoj budućnosti održive mobilnosti.

Od samog početka, novi Mégane E-TECH Electric dizajniran je imajući na umu kružno gospodarstvo. Sastavljen u Francuskoj, u tvornici u Douaiju, ovaj električni model odražava predanost Grupe očuvanju primarnih resursa – lokalnom proizvodnjom i bliskom suradnjom sa svim dobavljačima i reciklažnim centrima.” :Quentin, voditelj zaštite okoliša pri Odjelu za materijalni inženjering

ODGOVORNA PROIZVODNJA

Novi Mégane E-TECH Electric proizvodi se na sjeveru Francuske gdje se u proizvodnom pogonu Douai, unutar tvornice ElectriCity, svakoga dana proizvede na stotine vozila. Oslanjajući se na što lokalnije lance opskrbe i koristeći što je moguće više recikliranog materijala, ovaj model utjelovljuje temeljne vrijednosti odgovorne proizvodnje. 70 % njegove ukupne mase dolazi iz lokalnih resursa unutar Europe.

Svaki dio je dizajniran tako da se što bolje iskoriste resursi. Na primjer, aluminij se koristi za mnoge dijelove karoserije. Ovaj laki materijal doprinosi smanjenju ukupne mase, čime se povećava doseg automobila. Ali to također znači da se lanac opskrbe može dodatno poboljšati; dio preostalog materijala može se ponovno iskoristiti tijekom proizvodnog procesa. Kako? Prilikom prešanja limenih dijelova, kada se pojedinačni dijelovi izrezuju iz aluminijskih limova, umjesto bacanja ostataka, oni se vraćaju izvornom dobavljaču. Nakon što su razvrstani, zdrobljeni i prerađeni, šalju se natrag u tvornicu kako bi se dalje prešali u dijelove. Ova vrsta brzog recikliranja pomaže smanjiti ugljični otisak proizvodnje i osigurati dovoljne zalihe materijala.

Aluminijski ostaci predstavljaju oko 40 % količine korištene za prešanje dijelova. Zahvaljujući njihovom stopostotnom recikliranju, provodimo kružno gospodarstvo zadržavajući kvalitetu materijala. Nalazimo se u začaranom krugu koji je i ekološki i gospodarski prihvatljiv!” : Fabrice, stručnjak za recikliranje Renault Grupe

RECIKLIRANI MATERIJALI IMAJU POČASNO MJESTO U VOZILU

Unutar vozila su mnogi dijelovi izrađeni od recikliranih materijala, kao na primjer armaturna ploča, središnja konzola, nasloni za glavu i tepisi. Svaki automobil ima najmanje 28 kilograma reciklirane plastike. To nam dodatno pomaže da ostvarimo ciljeve smanjenja ugljičnog otiska. Do 2030. Renault Grupa namjerava koristiti 33 % recikliranih materijala pri proizvodnji svojih vozila.

Moja je uloga odrediti koji materijali imaju najmanji mogući otisak i proširiti asortiman recikliranih materijala. Novi Mégane E-TECH Electric ima 20 % više reciklirane plastike u usporedbi s Renaultom ZOE.” : Quentin, voditelj zaštite okoliša pri Odjelu za materijalni inženjering

VIŠE OD 90 % MOŽE SE RECIKLIRATI

Novi Mégane E-TECH Electric ekološke ciljeve podiže na sljedeću razinu jer utire put novim, obećavajućim projektima, poput onih koji se odnose na recikliranje materijala i metala korištenih za izradu baterija. Ovi reciklirani dijelovi jednog će se dana koristiti za izradu novih baterija u gigatvornici u Douaiju koja će svoja vrata otvoriti 2024.

90 % novog Méganea E-TECH Electric može se reciklirati.* To označava početak nove ere, ere potpune predanosti, veće odgovornosti, a istovremeno i privilegiju za Quentina, kojemu je posao sada usklađen s vlastitim idealima.



Source link

Related Posts