U 2021. godini 70 % modela marke Peugeot već je elektrificirano
Elektrifikacija je temelj strategije marke Peugeot. Od svog puštanja u prodaju na hrvatsko tržište krajem godine, novi Peugeot 308 imat će u ponudi dva punjiva hibridna motora na limuzinskoj i SW izvedbi.
Zbog tih se noviteta u 2021. godine stopa elektrifikacije game PEUGEOT popela na 70 %, a obuhvaća i osobna i gospodarska vozila. U Europi će do 2023. godine biti elektrificirano 85 % modela koje nudi marka, a cilj od 100 % bit će ostvaren do 2025. godine.
Od svog puštanja u prodaju na hrvatskom tržištu krajem godine, novi Peugeot 308 nudit će dva punjiva hibridna motora (plug-in hybrid) koji dopunjuju već ionako široku gamu elektrificiranih vozila.
Novi Peugeot 308 HYBRID 225 e-EAT8 postiže 225 KS kombinacijom motora PureTech od 180 KS (132 kW) i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8 (od 26 g emisije CO₂ po km i do 59 km dometa u 100 % električnoj vožnji prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku) Izvedba HYBRID 180 e-EAT8 opremljena je motorom PureTech od 150 KS (110 kW) u kombinaciji s istim električnim motorom od 81 kW i istim mjenjačem e-EAT8 (od 25 g emisije CO₂ po km i do 60 km dometa u potpuno električnoj vožnji prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).
Elektrifikacija game vozila Peugeot započela je prije tri godine puštanjem u prodaju modela e-208, a otada su se izvedbe s potpuno električnim motorima (e-208, e-2008, Traveller i Expert) i punjivim hibridnim motorima (3008 i 508) pod znakom lava nametnule na tržištu. U prvih pet mjeseci 2021. godine, Peugeot je druga najprodavanija mainstream marka u Europi po ukupnom broju prodanih vozila, a već je na trećem mjestu po prodaji elektrificiranih vozila. Peugeot e-208 i e-2008 zauzimaju drugo mjesto u svojim BEV segmentima te osvajaju nove dijelove segmenta iz mjeseca u mjesec.
„Elektrifikacija je u središtu naše strategije ‘Power of Choice’ koja našim kupcima nudi mogućnost odabira između standardnog i električnog motora, ovisno o tome koji najbolje odgovara njihovim potrebama. Dobri komercijalni rezultati naših elektrificiranih modela dokazuju da u Europi ova strategija donosi dobre rezultate.
Na međunarodnoj ćemo razini svoju gamu elektrificiranih modela ponuditi čak i na tržištima na kojima se elektrifikacija tek uvodi kako bismo se izdvojili kao inventivan prvoklasni mainstream proizvođač. Gdje god da se nalazimo, želimo biti istinski pokretači napretka”, kaže Linda Jackson, generalna direktorica marke PEUGEOT..
Strategija „Power of Choice” temelji se na našim platformama s različitim razinama snage koje pružaju mogućnost da se u određeni model ugradi tehnologija koja najbolje odgovara potrebama kupaca: električni, punjivi hibridni ili motor s unutarnjim izgaranjem.
Elektrificirana ponuda marke Peugeot obuhvaća i osobna i gospodarska vozila. Naime, marka nudi 100 % električnu izvedbu svakog svog modela u gami gospodarskih vozila, što omogućuje poslovnim kupcima jednostavan pristup zelenim zonama u velikim gradovima.