Stout Scarab je preteča svih suvremenih monovolumena
Prva monovolumenska koncepcija u povijesti automobilske industrije je ona čije je temelje postavio Stout Scarab još daleke 1936. godine.
Proizvedeno ih je svega devet, ali jedan je značajniji od ostalih. Upravo je taj Stout Scarab bio mjesto jednog sastanka Generala Eisenhowera i Charles de Gaullea tijekom Drugog svjetskog rata. Tijekom 50-ih godina prošlog stoljeća jedan vlasnik cirkusa koristio ga je za pokretni dom za majmune pa je bio u iznimno lošem stanju. Kompletno je restauriran 2001. godine i od tada je ovaj Stout Scarab u kolekcionarskom stanju.
Automobilski i zrakoplovni inženjer William Bushnell Stout svojedobno je bio uvjeren kako će uspjeti prodavati više od 100 primjeraka Stout Scaraba godišnje, ali mu se plav vrlo brzo izjalovio. Monovolumenska karoserija i rastrošan benzinac V8 bili su kombinacija daleko ispred svog vremena. Automobil je bio izvrstan i od strane medija je dobivao pohvale, ali cijena je bila paprena. Koštao je tadašnjih 5000 dolara što bi danas bila protuvrijednost cifre od 100.000 dolara.
Snažan motor ugrađen straga i stražnji pogon te razmjerno visoka karoserija nisu pogodovali stabilnosti, ali unutrašnjost je bila neopisivo prostrana, jer je William Bushnell Stout već tada prepoznao benefite velikog međuosovinskog razmaka i malih prevjesa.