Simbol sigurnosti ne posustaje! Najnoviji Volvo imat će “nevidljivi sigurnosni štit”
Paket sigurnosnih sustava, najveći ikada zabilježen u autoindustriji. Šveđani koji su znani na forsiranju zaštite putnika, vozača, sudionika u prometu, koji su izmisli pojaseve, mrtvi kut, senzor koji prepoznaje alkohol… opet pozitivno iznenađuju.
U svim prometnim nesrećama u kojima je sudjelovao XC90 u V. Britaniji nitko nije poginuo, a u studenome stiže njegov nasljednik, električni EX-90, s još izraženijim sigurnosnim sustavima. Stiže sa čak osam kamera, pet radara i 16 ultrazvučnih senzora.
Za manje od dva mjeseca Volvo planira pojačati svoju ponudu modela jednim od najvažnijih modela prošlog desetljeća, nasljednikom XC-90, električnim EX-90.
Svjetlo dana će ugledati devetog studenog, a iz Volva obećavaju da će novi automobil postati njihov najsigurniji automobil ikada. Šveđani vole isticati činjenicu da u Velikoj Britaniji u odlazećem crossoveru, u svim prometnim nesrećama u kojima je sudjelovao XC90, niti jedan vozač ili putnik spomenutog modela nije izgubio život – s preko 40.000 prodanih vozila.
Međutim, predviđanje ima prilično jaku podlogu u tehnologiji koju su inženjeri odlučili koristiti u novom modelu.Vrhunac tehnologije na području sustava aktivne pomoći bit će uvođenje lidara koji će zamijeniti postojeće kamere.
To će s jedne strane omogućiti detekciju pješaka, biciklista i drugih prepreka na udaljenosti do 250 metara, a pritom, za razliku od kamere, nije osjetljiva na svjetlo, što će njezinu učinkovitost učiniti jednakom i danju i noću.
Sustav će biti ugrađen u krov vozila, a emitirat će pojedinačne svjetlosne zrake na temelju kojih će precizno mjeriti udaljenost do prepreka.
Kako prenosi portal Automotive News Europe, Volvo procjenjuje da će nova tehnologija smanjiti broj prometnih nesreća s teškim posljedicama za čak trećinu.
Jim Rowan, generalni direktor brenda, novu je tehnologiju nazvao ‘Invisible Safety Shield’, a sustav se osim lidara sastoji i od sustava od čak osam kamera, pet radara i 16 ultrazvučnih senzora. međutim, to neće ostati jedini automobil s ovom tehnologijom. Volvo ga u budućnosti planira ponuditi u manjim i jeftinijim modelima vozila.