Renault obnavlja ponudu električnih LGV-ova novim modelom Kangoo Van E-Tech
Gotovo 10 godina nakon početka prodaje posve električnog Kangooa Z.E. i nakon više od 70.000 prodanih primjeraka, Renault je učvrstio svoj status pionira i europskog predvodnika u proizvodnji električnih vozila. Renault obnavlja svoju ponudu posve električnih LGV-ova, počevši od modela Kangoo Van E-TECH Electric koji pruža još veću fleksibilnost i slobodu bez kompromisa.
Novi Kangoo Van E-TECH Electric oslanja se na ostavštinu prethodnika pokretanog termičkim motorom, istog onog kombija koji je osvojio nagradu za Međunarodni kombi godine 2022. Smještanjem baterije ispod podnice, teretni obujam kombija ostao je nepromijenjen i iznosi do 3,9 m3 u inačici L1 (4,9 m3 u produljenoj inačici koja na tržište stiže kasnije), uz 600 kg nosivosti (800 kg u produljenoj inačici2) i kapacitet vuče do 500 kg.
Među ostalim preuzetim značajkama ističu se domišljat i jedinstven sustav „Open Sesame by Renault“ s najvećim bočnim otvorom na tržištu koji iznosi čak 1,45 m, inovativnom uvlačivom stropnom policom „Easy Inside Rack“, tri prednja sjedala sa središnjim naslonom koji se može preklopiti i tako stvoriti mobilni ured te unutarnji pretinci s gotovo 60 litara obujma, uključujući i ladicu „Renault Easy Life“.
Prije nešto više od 10 godina Kangoo je svojom prvom električnom inačicom osvojio prvu titulu Međunarodnog kombija godine. Deset godina iskustva i intenzivne uporabe od strane profesionalnih korisnika omogućilo je Renaultu da zadrži status predvodnika u području električnih LGV-ova, a novom električnom Kangoou da ponudi najveći doseg na tržištu.
Zahvaljujući novoj litij-ionskoj bateriji koja se sastoji od 8 pojedinačnih modula što olakšava popravke, novi Kangoo Van E-TECH Electric ostvaruje doseg do 300 km prema ciklusu WLTP. Zato vozači mogu bezbrižno obavljati poslove cijeloga dana, uz neusporedivo niske troškove vlasništva i uporabe.
Baterija koja se isporučuje s punjačem snage 24 kW ima tekući sustav hlađenja uz električni otpor koji joj omogućuju zadržavanje u odgovarajućem rasponu temperatura, čime se zadržava autonomija i smanjuje vrijeme punjenja.
Baterije dolaze s jamstvom na 8 godina ili 160.000 km. Tijekom tog razdoblja bit će zamijenjene besplatno ako im se kapacitet smanji na manje od 70 % nominalne vrijednosti.
Novi Kangoo Van E-TECH Electric pokreće motor snage 90 kW s 245 Nm trenutačno dostupnog okretnog momenta, što mu osigurava uglađenu vožnju bez stresa u svim okolnostima. Način rada Eco koji ograničava snagu motora i maksimalnu brzinu vozila pomaže povećati doseg i najučinkovitiji je kad se u vozilu prevozi lakši teret.
Vozač može birati između tri razine snage regenerativnog kočenja:
• Sailing (razina B1): niža razina prikupljanja energije kočenja, pogodna za vožnju autocestom i otvorenim cestama
• Drive (B2): standardna postavka za široku primjenu koja oponaša osjećaj kočenja termičkim motorom kad maknete stopalo s papučice gasa
• Brake (B3): najveća razina prikupljanja energije kočenja, optimalna za uporabu u prometnim gužvama i na planinskim cestama.
Konvencionalnom hidrauličnom kočionom sustavu Kangooa Van E-TECH Electric pomaže sustav ARB (prilagodljivi sustav regenerativnog kočenja) koji povećava količinu prikupljene energije neovisno o odabranom režimu kočenja.
Velik broj kombinacija načina vožnje i režima kočenja vozačima nudi čak šest različitih stilova vožnje za optimalnu udobnost i doseg, ovisno o njihovom specifičnom načinu uporabe vozila i uvjetima na cesti.
Informacije o odabranom načinu vožnje, korištenju električne energije i radu sustava za pomoć u vožnji prikazane su na potpuno prilagodljivoj 10-inčnoj digitalnoj instrumentnoj ploči u boji, dostupnoj uz nadoplatu.
Da bi se osigurao jednak doseg u svim godišnjim dobima, klima-uređaj novog Kangooa Van E- TECH Electric opremljen je toplinskom pumpom koja omogućuje grijanje zimi i hlađenje ljeti radom po principu reverzibilne klimatizacije. Grijanje ispunjava putnički prostor toplinom povučenom izvana, a hlađenje izvlači toplinu iz putničkog prostora i ispušta je izvan vozila.
Toplinska pumpa osigurava optimalne performanse kad je temperatura između -15 i +15 °C. Osim što osigurava prvorazrednu toplinsku ugodnost, povećava doseg vozila, štedeći do čak 85 km dosega prema WLTP ciklusu!
Na kraju, novi Kangoo Van E-TECH Electric uz nadoplatu je opremljen grijanim vjetrobranskim staklom2, prednjim sjedalima i upravljačem2. Te značajke pružaju još veću toplinsku ugodnost uz vrlo nisku potrošnju energije baterije.
Za punjenje baterije novi Kangoo Van E-TECH Electric nudi tri punjača:
• serijski se nude dvije vrste ugrađenih punjača:
o trofazni punjač snage 11 kW, prikladan za sve vrste punjenja na kućnoj utičnici
o trofazni punjač snage 22 kW, za ubrzano punjenje na javnim punionicama.
• Uz nadoplatu na punjač snage 22 kW dostupan je brzi punjač istosmjernom strujom snage 80 kW koji omogućuje do 170 km dosega prema WLTP-u za samo 30 minuta
Novi Kangoo Van E-TECH Electric bateriju puni od 15 % do 80 % za 2:40 h kad je priključen na Wallbox snage 11 kW ili manje od 6 h na Wallboxu snage 7,4 kW.
Na kraju, uz aplikaciju za pametni telefon My Renault ili multimedijski sustav Renault Easy Link, novi Kangoo Van E-TECH Electric nudi čitav niz povezanih usluga, kao što su:
• Programiranje punjenja baterije s daljinskim praćenjem razine napunjenosti
• Programirano grijanje/hlađenje putničke kabine prije vožnje
• Pronalaženje punionica na ruti
• Izračun odredišta unutar dosega s obzirom na preostalu razinu napunjenosti baterije