Aktualno Featured Mate Rimac Rimac Nevera Vijesti Zanimljivosti

Prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao s nove linije na Jankomiru


Prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere, u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska, sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru, priopćili su u utorak iz Rimac Grupe.

Prvi proizvodni primjerak Nevere stiže nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja, navodi se u priopćenju.

Prvi primjerak (serijski broj #000) ostati će u vlasništvu Bugatti Rimca, dok su prvi primjerci namijenjeni za kupce, ističe se, već u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu.

Iz Grupe navode kako se prvi automobili namijenjeni isporuci kupcima već sklapaju, pri čemu je za svaku Neveru potrebno pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca.

Nevera će se uskoro isporučivati diljem svijeta putem Rimac globalne mreže od 25 službena distributerska partnera, koja se proteže diljem SAD-a, Europe, Bliskog istoka i Azije.

Kako bi se postigli ciljevi iznimno visokih performansi koje je tim postavio za Neveru, sve glavne komponente morale su biti razvijene posebno za Neveru, ističe se u priopćenju.

Potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila razvijeni su posebno za Neveru. Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (primjerice, sa dvo-stupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima na jedno-stupanjski prijenos), u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.

Proces razvoja i homologacije, otkrivaju u Grupi, bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila. Tako je 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 stupnjeva Celzijusa. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara, a sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.

Rimac Grupa upeterostručila broj zaposlenika

Osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe Mate Rimac rekao je da je na početku Nevera projekta provedeno tisuće virtualnih simulacija i eksperimenata s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova.

“U to je vrijeme oko 300 ljudi radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1.500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 četvornih metara u tijeku”, kazao je Rimac.

Dodao je kako će kampus s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu.

Tako se, paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora.

Inače, Rimac Nevera postavila je nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4,3 sekunde.

Nevera se svojim performansama već istaknula kao proizvodni automobila s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine godine od strane GQ magazina i najboljim električnim automobilom visokih performansi od strane Top Geara, zaključuju iz Rimac Grupe.

HINA



Source link

Related Posts