Posebno izdanje Nissan Juke unosi profinjenost u segment malih crossovera
Nissan se udružio sa studijem Warner Bros. Pictures kako bi promovirao posebnu izvedbu Jukea.
Za tu je prigodu pripremljena i posebna lokalna izvedba s paketom vanjske personalizacije Hiiro te posebna Juke kampanja koja najavljuje kino premijeru novog Batmana, najočekivanijeg filma ove godine.
Novo izdanje Jukea temelji se na paketu opreme N-Connecta ili Tekna a ističe se, ovisno o boji karoserije, kontrastnim crvenim ili srebrnim umetcima na donjem dijelu prednjeg i stražnjeg odbojnika. Ovi kontrastni ukrasni elementi pridonose dinamičnosti i izazovnosti posebnog izdanja, a ime paketa vanjske personalizacije Hiiro nadahnuto je japanskom riječju za heroja.
„Predstavljanje privlačnih opcija za personalizaciju originalnog Jukea pomoglo nam je da shvatimo koliko kupci cijene njegov izgled i slobodu da ga prilagode svojem ukusu. Željeli smo stvoriti posebnu izvedbu koja djeluje karakterno i odvažno, što i priliči heroju gradskih ulica. Siguran sam da će se JUKE s posebnim paketom Hiiro svidjeti hrvatskoj publici” dodao je David Kušanić, direktor prodaje i marketinga Nissan za regiju Adriatic.
JUKE s paketom vanjske personalizacije Hiiro nije samo ljepotan. Kao i ostatak ponude, pokreće ga snažan, učinkovit i odzivan 3-cilindarski benzinski motor. 1,0-litreni motor opremljen je turbopunjačem te razvija 114 KS i 200 Nm okretnog momenta.
Šesterostupanjski ručni mjenjač dio je serijske opreme, a posebno izdanje dostupno je i sa automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i polugicama za promjenu brzina. Intuitivna i praktična tehnologija obilno je zastupljena u Jukeu! Sigurnosne značajke uključuju Inteligentni sustav kočenja u nuždi s prepoznavanjem pješaka i biciklista, Inteligentni tempomat, Prepoznavanje prometnih znakova, Inteligentni sustav upozorenja i korekcije izlaska iz voznog traka, Upozorenje na nadolazeći promet straga te Nadzor mrtvog kuta koji upozorava vozače na vozilo koje se kreće uz njih, ali koje ne mogu vidjeti te vraća JUKE natrag u vozni trak kako bi spriječio sudar. Multimedijski sustav NissanConnect omogućuje kupcima da se služe uslugama Apple CarPlay® ili Android Auto za prikazivanje omiljenih aplikacija s pametnog telefona na integriranom 8-inčnom dodirnom zaslonu u vozilu. Za više informacija o Nissanu JUKE i Nissanovim proizvodima posjetite stranicu www.nissan.hr.
Suradnja Nissana i studija Warner Bros. Pictures promovirat će u kampanji u kojoj će fotografije Jukea biti upotpunjene motivima iz kultnog filma The Batman. Premijera filma u Zagrebu održava se 3. ožujka ove godine, a dan prije, 2. ožujka osvanuo je i Bat-sign, svjetlosni znak koji u filmu služi kao sredstvo za hitno prizivanje superheroja Batmana, a upalio ga je tko drugi nego sam Nissan Juke.
Za kampanju je kreirana i posebna stranica sa zagonetkama https://riddler.nissan.hr/ gdje posjetitelji kroz igru mogu osvojiti ulaznice za film sve do 21. ožujka. Film The Batman, u distribuciji Blitz filma, možete pogledati u svim kinima od 3. ožujka u premium formatima (IMAX i 4DX).