488 Featured Ferrari GTB Pista Pogea Racing Tuning Vijesti Zanimljivosti

Pogea Racing Ferrari 488 GTB može pojesti Pistu za doručak


Ferrari 488 Pista jedan je od najboljih i najbržih automobila u povijesti proizvođača iz Maranella, ali i on se može sakriti pred tuniranim modelom Ferrari 488 GTB, koje je stvorila tuning kuća Pogea Racing.

Da se podsjetimo… Nasljednik modela 458 Speciale trebao se, prema prvotnim najavama, zvati 488 GTO, ali uprava je u se posljednji trenutak odlučila za promjenu, jer smatraju kako Ferrari 488 Pista djeluje zvučnije i uvjerljivije. Obzirom na sve dosad poznate činjenice jasno je kako na tržištu napada Lamborghini Huracan Performante i Porsche 911 GT2 RS. Turbobenzinac 3.9 V8 osnažen je sa 670 na 710 KS, a najveći okretni moment narastao je sa 760 na 800 Nm. Uz istodobno smanjenje mase sa 1420 na oko 1370 kg performanse su osjetno poboljšane. Do 100 km/h ubrzava za 2,85 s, odnosno 0,15 sekundi brže od modela 488 GTB, dok je najveća brzina povećana sa 325 na 335 km/h. U Maranellu tvrde da su se maksimalno fokusirali na povećanje užitka u vožnji, a da su gole brojke ostavili u drugom planu. Downforce je navodno povećan za više od 20 posto. Pogon ostaje na stražnje kotače, putem zatvarača diferencijala i 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Premda uprava to nije izričito naglasila, jasno je da će Ferrari 488 GTO napasti rekord na stazi Nürburgring. U biti takvo što je i očekivano. Ferrari 488 Pista toliko je ekstreman da se uz oplatu nude jednodijelni naplaci izrađeni od ugljičnih vlakana, koji su čak 40 posto lakši od standardnih, od kovanog aluminija, koji dolaze u osnovnoj opremi.

I sad se postavlja pitanje kako nadmašiti gotovo savršen vozački stroj? Rješenje se zove Pogea Racing Ferrari 488 GTB. Stručnjaci iz poznate tuning kuće osmislili su paket nazvan FPlus Corsa, čija se cijena kreće od 35.000 eura pa naviše, a uključuje karoserijske dodatke i modifikaciju motora.

Nakon tretmana turbobenzinac 3.9 V8 ispaljuje 820 KS i 910 Nm. Za to je bilo potrebno zamijeniti usisni i ispuši sustav te reprogramirati ECU. Zamjenom brojnih karoserijskih dijelova i 21-colnih naplataka ukupna masa automobila smanjena je za solidnih 42 kilograma pa Pogea Racing Ferrari 488 GTB sad stotku hvata za 2,7 s, dok najveća brzina iznosi 345 km/h.



Source link

Related Posts