Aktualno Featured generali Generali osiguranje d.d. Nikola Carević Vijesti Zanimljivosti

Platit će 7 x manje štetu, jer nemaju namjeru plaćati tri štete što neosnovano traži oštećenik Nikola Carević


Demantij Generali osiguranja u kojem se upozorava kako nemaju namjeru platiti 3 različite štete što traži Nikola Carević i pri tome upozoravaju da oštećenik ima pravo samo na isplatu naknade za jednu štetu. Zapravo ne žele platiti 2.588,10 eura, jer to je zbir oštećenja u tri različite nezgode koje su nastale odvojeno i koje je oštećenik nepropisno pokušao objediniti.

U prijevodu to znači da je riječ o lažnoj prijavi štete te da oštećenik ima pravo na 372 eura, a nikako na 2588 eura!

Demantij Generali osiguranja donosimo u cjelosti.

Evo što nam je Generali osiguranje napisao u povodu zahtjeva oštećenika Nikole Carevića te objave u medijima.

– U predmetnom slučaju odštetni zahtjev je podnesen po polici osiguranja od automobilske odgovornosti osiguranika Generali osiguranja. Temeljem izjave oštećenika i štetnika, kao i direktne usporedbe oštećenja na vozilima oštećenika i osiguranika, utvrđeno je da je na vozilu oštećenika samo dio oštećenja nastao u prijavljenom štetnom događaju.

Naime, na tom dijelu vozila nalaze se oštećenja koja su nastala u tri (3) različita štetna događaja te je samo središnji dio oštećenja posljedica prijavljenog štetnog događaja, a što je vidljivo iz fotografija koje prilažemo.

Smatramo da su vlasnik servisa i neovisni procjenitelj svakako trebali uočiti da se radi o više različitih oštećenja koja nisu mogla nastati u jednom štetnom događaju.

Sukladno navedenom, Generali osiguranje je utvrdio obvezu samo za onaj dio oštećenja koja je prouzročio osiguranik, dok za ostala oštećenja ne snosi obvezu naknade štete.

Nije obaveza Generalija popraviti 3 štete, već samo jednu

Po pitanju procjene popravka ukupnih oštećenja na predmetnom vozilu riječ je o iznosu od 19.500 kn, odnosno 2.588,10 eura. Isti iznos osiguratelj bi trebao podmiriti ako bi njegova obveza bila neovisna o tome kada su oštećenja nastala, na koji način su nastala i tko ih je prouzročio, što ovdje nije slučaj.

Generali osiguranje smatra da su informacije iznesene u Vašem mediju za predmetni slučaj netočne i štetne za naš poslovni ugled, kao i ugled naših partnera, klijenata i zaposlenika.

Štoviše, kao član jednog od globalnih osigurateljnih lidera koji bilježi više od 190 godina tradicije poslovanja, Generali osiguranje d.d. posluje u skladu sa zakonima Republike Hrvatske i visokim profesionalnim standardima, uz pridržavanje načela dobre osigurateljne i poslovne prakse, te nam je neprihvatljivo bilo kakvo spominjanje u kontekstu ovakvih radnji.

U nadi da je spominjanje Generali osiguranja d.d. u ovom kontekstu tek posljedica nedovoljne informiranosti, pozivamo na žurnu objavu ovog demantija na portalu autopress.hr kao i u drugim povezanim izdanjima vašeg medija, kao i objavu demantija na vašim profilima na društvenim mrežama. Ujedno molimo povlačenje prethodno objavljenih netočnih navoda u vezanim člancima i objavama na vašim profilima na društvenim mrežama te suzdržavanje od daljnje objave bilo kakvih informacija u vezi Generali osiguranja d.d. bez prethodne provjere s nama.

U slučaju opetovanog inzistiranja na izlaganju netočnih informacija iz članka, prikupljeni materijalni dokazi bit će predani nadležnim institucijama na obradu.

Srdačan pozdrav!

Generali osiguranje d.d.

O GENERALIJU
Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe – jednog od svjetskih lidera davatelja usluga osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovan 1831. godine, Generali je prisutan u 50 zemalja svijeta, s ukupnim premijskim prihodom od 75,8 milijardi eura u 2021. godini. S više od 75 000 zaposlenika i 67 milijuna klijenata širom svijeta, Grupa ima liderski tržišni položaj u Europi i sve veću prisutnost u Aziji i Latinskoj Americi. U središtu strategije društva Generali njegova je predanost da bude životni partner svojim klijentima, što postiže svojim inovativnim i personaliziranim rješenjima, vrhunskim korisničkim iskustvom i sposobnostima digitalizirane globalne distribucije. Grupa je u potpunosti ugradila održivost u sve strateške izbore, s ciljem stvaranja vrijednosti za sve dionike, istovremeno izgrađujući otpornije društvo.



Source link

Related Posts