Aktualno Featured Renault Austral Vijesti Zanimljivosti

Novi Renault Austral je stigao na hrvatsko tržište


Renault je predstavio svoj ambiciozni model u ponudi SUV-ova: novi Renault Austral. Njime će pokušati ponovno osvojiti C-segment, najprodavaniji segment svjetskog tržišta automobila. Na krilima tog neupitno suvremenog novog modela, marka nastavlja tradiciju razvoja „vozila za život” i poduzima sljedeći korak u osvajanju C-segmenta – ofenzive koju je započela s modelima Mégane Conquest i Mégane E-TECH Electric. Promicanjem filozofije „Nouvelle Vague”, Renault želi postati mjerilo u području tehnologije, čiste energije i usluga u automobilskoj industriji.
Novi Austral zato se savršeno uklapa u strategiju Renaulution! Njegovo ime evocira prizore otvorenih južnih prostranstava i nagovještava beskrajne mogućnosti koje su već duboko utkane u Renaultov DNK. Renault se kroz Austral pozicionira kao suvremena marka koja zrači toplinom i brigom za svoje korisnike, a njihovoj svakodnevici daje novu kvalitetu.
Vanjski dizajn novog Australa stoga ima sve odlike tradicionalnog SUV-a, ali i više od toga: sportski je građen i tehnološki napredan. Oprema je podijeljena u tri razine: Equilibre, Techno i Iconic. Po prvi je puta dostupan i u ekskluzivnoj inačici Esprit Alpine koju karakterizira naglašeno sportski stil te dvije luksuzne inačice.
Elegantna i veoma napredna unutrašnjost odiše udobnošću kakve se ne bi postidjeli ni najlegendarniji obiteljski modeli marke. Krunski dragulj prostrane i udobne unutrašnjosti svakako je zaslon OpenR. Ova inovacija povezuje instrumentnu ploču, navigaciju i multimedijske sustave u jednu cjelinu, a kupcima donosi i najbolje usluge i aplikacije iz Googleove ponude. Dva 12-inčna zaslona i 9,3-inčni head-up zaslon zajedno tvore površinu od 1000 cm2. Rezultat? Intuitivno i povezano iskustvo u unutrašnjosti.

Novi Austral vrhunsko je ostvarenje suvremenog vozila s ukupno 27 sustava za pomoć u vožnji, sustavom MULTI-SENSE za mijenjanje postavki vožnje i Renaultovim sustavom upravljanja četirima kotačima treće generacije: 4CONTROL Advanced. Korisne, proaktivne i inteligentne tehnološke značajke pridonose udobnosti, užitku i sigurnosti putnika.
Austral je ujedno i prvi Renaultov model koji se temelji na trećoj generaciji platforme CMF-CD, razvijene u suradnji s Alijansom. U njega se ugrađuje i najnovija, još snažnija i učinkovitija inačica potpunog hibrida E-TECH, kao i blagi hibridni motor (benzinski motor kombiniran s 12 V baterijom). U ponudi su i različite varijante elektrificiranih motora kako bi privatni i flotni kupci pronašli pravo rješenje za sebe.
Novi Austral proizvodi se u krajnje modernoj tvornici Palencia u Španjolskoj, gdje u svakoj fazi proizvodnje prolazi najstrože provjere. Od odabira materijala preko provjere funkcionalnosti do sklapanja dijelova i bojenja – ništa nije prepušteno slučaju. Kvaliteta i izdržljivost bili su nit vodilja u dizajnerskom procesu, a stručnjaci pod okriljem marke i potencijalni kupci pomogli su osigurati da dizajn ispunjava gotovo tisuću zacrtanih kriterija.

ATLETSKI I ELEGANTAN DIZAJN
Novi Renault Austral spaja sve odlike SUV-a te ih upotpunjuje novim dizajnerskim jezikom marke. Njegov elegantan i sportski dizajn odiše karakterom. Tehnološki napredna unutrašnjost može se pohvaliti probranim materijalima i besprijekornom završnom obradom te iznimnom prostranošću dostojnom obiteljskog automobila. Dostupan je i u ekskluzivnoj inačici Esprit Alpine koju karakterizira naglašeno sportski stil s dinamičnim i upečatljivim elementima dizajna.

Vanjski dizajn: mišićavi SUV
Naglašeni mišići, oštre linije, isklesane obline, odvažan prednji kraj i precizno dorađeni tehnološki detalji unose dašak elegancije: novi Austral uvodi nas u novo poglavlje priče o marki.

Snaga, karakter i ostale prednosti SUV-a
Nova platforma, novi stil. Austral je prvo vozilo marke sazdano na najnovijoj platformi CMF-CD, zbog čega se izdvaja nedvojbeno suvremenim stilom. Njegovi veliki kotači (do 20 inča i 720 mm u promjeru) naglašavaju mišićavu siluetu linije poklopca motora koja se slijeva prema lukovima blatobrana, dajući mu dojam snage i karaktera.
Novi Austral ima sve što očekujete od SUV-a: prednju i stražnju zaštitu podvozja te bočnu zaštitu i letvice u kontrastnoj boji, visok razmak od tla (180 mm) i visoku bočnu liniju koja povećava sigurnost vozača i putnika.

Suvremeni i strukturirani oblici i linije
Promatran izvana, novi Renault Austral odražava novi dizajnerski izričaj marke. Njegove senzualne obline kombinirane su s napetim linijama i preciznim detaljima. Isklesani poklopac motora, savršeno stopljen s mišićavom siluetom, daje mu sportski karakter. Zaokružena ramena usklađena su s isturenim bočnim stranama i linijama blatobrana, precizno izrezanima oko prednjih svjetala.
Kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija naglašena je brojnim tehnološkim detaljima kao što su laserski izrezana stražnja LED svjetla s tehnologijom mikrooptičkih vlakana i detaljima u obliku dijamanata ugrađenih u prednja svjetla. Cjelokupni pristup dizajnu i umijeće oblikovanja karoserije, vidljivo u majstorski izvedenim geometrijskim oblicima, pridonijeli su dojmu visoke kvalitete.

Snažan prednji kraj
Prednji kraj novog Australa pravi je spoj energičnosti i elegancije. Kromirana vodoravna linija proteže se gornjim dijelom velike prednje maske s uzorkom šahovnice u crnoj boji Ice sve do prednjih svjetala. Taj element dizajna vizualno povećava prednji kraj vozila, čineći ga istovremeno elegantnim i dotjeranim. Brušeni i matirani novi središnji logotip Nouvel’R daje do znanja da je riječ o suvremenom vozilu. Prednji kraj izvedbi s većim razmakom od tla plijeni pažnju kromiranom sportskom letvicom odbojnika u boji karoserije i aerodinamičnim usisnicima dijamantno crne boje. Sve u svemu, vanjski dizajn odiše kvalitetom već na prvi pogled. No, sve to ne bi bilo moguće bez poboljšanja postupaka automatske i ručne kontrole kvalitete u proizvodnji.

Dinamični profil i stražnji kraj
Naglašeni lukovi blatobrana Australu daju poseban oblik. Izdižući se iznad uglađene, senzualne i fluidne površine bočnih strana, ostavljaju dojam energičnosti i preciznosti.
Profilirana linija koja se proteže donjim dijelom karoserije dodatno energizira Australovu siluetu. Ti su strukturni elementi upotpunjeni niskim pragovima i poklopcima kotača koji su, baš kao i shark antena i bočni retrovizori, izvedeni u dijamantno crnoj boji.
Okvir krovnih nosača od poliranog nehrđajućeg čelika uzdiže se iznad bočnih prozora te naglašava padajuću liniju krova i staklene površine koji zajedno tvore dinamičan luk koji se proteže prema poklopcu prtljažnika.
Stražnji kraj krasi elegantan i dinamičan kromirani potpis modela. Inačice E-TECH s punim hibridom Esprit Alpine oznaku ‘E’ plave boje.

Nove proporcije i besprijekorna aerodinamičnost
Dizajneri novog Australa i Renaultovi inženjeri zadržali su temeljne proporcije koje SUV-ove čine toliko privlačnima, primjerice dimenzije prevjesa (925 mm sprijeda i 917 mm straga) i naplataka (do 20 inča i 720 mm u promjeru) kako bi novi model djelovao snažnije i uglađenije.
Visinom od 1,62 m, širinom od 1,83 m, duljinom od 4,51 m i međuosovinskim razmakom od 2,67 m, novi model u trenu ostavlja dojam prostranosti, robusnosti i dinamičnosti.
Potraga za učinkovitim rješenjima koja poboljšavaju aerodinamičnost u konačnici je rezultirala i značajnim poboljšanjem izgleda. Središnji i bočni usisnici zraka na prednjem odbojniku, padajuća krovna linija, zaobljena letvica stražnjeg spojlera i profilirane bočne strane ne samo da povećavaju njegovu aerodinamičnost, već i daju do znanja da je riječ o dinamičnom automobilu.

Prepoznatljivi svjetlosni potpis
Prednja i stražnja svjetla, izvedena u 100 % LED tehnologiji, pažljivo su integrirana u njegov upadljivo suvremen dizajn.
Austral svoju pripadnost Renaultovoj ponudi dokazuje i svjetlosnim potpisom prednjih svjetala u obliku slova C. Međutim, dizajn svjetala ponešto je osvježen kako bi se postigao tehnološki napredan, karakteran i luksuzan izgled. Kompaktna svjetla, podijeljena u sedam tehnološki naprednih svjetlosnih segmenata, precizno prilagođavaju distribuciju svjetlosnog snopa u skladu s uvjetima na cesti. Multifunkcionalna svjetla dostupna su u tri izvedbe: Pure LED Vision, Adaptive LED Vision i Matrix LED Vision s dinamičnim pokazivačima smjera.

I stražnja svjetla imaju svjetlosni potpis u obliku slova C: čitavom širinom prtljažnika proteže se svjetlosna linija koja se spaja u Renaultovu logotipu, ističući prestižan stav vozila. Više inačice opremljene su svjetlima s tehnologijom mikrooptičkih vlakana. Riječ je o tehnologiji koja je premijerno predstavljena u Méganeu E-TECH Electric, a odlikuje se brojnim laserski ugraviranim nitima kojima se postiže moare efekt i dojam dubine. Jasno uokvirena svjetla zajedno tvore živopisan hologramski 3D efekt koji oživljuje stražnji kraj automobila, danju i noću! Elegantni dinamični pokazivači smjera svemu tomu daju završni pečat.

Animirani efekt dobrodošlice
Novi Austral automatski prepoznaje kada mu se približavate s karticom za otključavanje. Zatim vas pozdravlja svjetlosnim efektima. Zahvaljujući tehnologiji Matrix LED Vision, najprije se aktiviraju glavna svjetla, a zatim se svjetlosni niz nastavlja preko dnevnih svjetala do pokazivača smjera. Na stražnjem je kraju dinamično treperenje pokazivača smjera popraćeno istovremenim uključivanjem stražnjih svjetala i svjetlosne trake.

Upečatljive boje i naplatci
Novi Austral dostupan je u sedam profinjenih boja karoserije: bijeloj Glacier, biserno bijeloj, crvenoj Flame, plavoj Iron, dijamantno crnoj te sivoj Shale. Inačica Esprit Alpine bit će dostupna u novoj ekskluzivnoj mat sivoj boji Schist kojom će istaknuti njezin sportski izgled. Najnoviju generaciju matiranih boja karoserija odlikuje izdržljivost i jednostavnost održavanja, a ovo je prvi put da ih je Renault ponudio na nekom serijskom modelu.
Kako bi silueta serijskih inačica djelovala još uglađenije, kupcima viših inačica na raspolaganju je i dvobojna opcija karoserije (uz nadoplatu dostupno i u razini opreme Techno): krov, shark antena, kućišta retrovizora, usisnici zraka na prednjem odbojniku i bočne zaštitne letvice izvedeni su u dijamantno crnoj boji.
Novi model ponosno sjedi na aluminijskim naplatcima od 17 do 20 inča – većinom dijamantne obrade. Sve naplatke u ponudi krasi središnji Renaultov logotip od brušenog aluminija.

Dizajn unutrašnjosti: tehnološka čahura
Novi Renault Austral ima i potpuno novu unutrašnjost. Tehnološki napredan kokpit i gostoljubiv putnički prostor osvajaju dojmom kvalitete, praktičnosti i prostranosti. Napredna unutrašnjost dizajnirana je kako bi se čitava obitelj osjećala dobrodošlo i udobno.

Dobro došli u unutrašnjost
Vozači novog Australa uživat će u legendarnom, tehnološki naprednom i intuitivnom kokpitu. Veliki zaslon OpenR uključuje se kako bi vam poželio dobrodošlicu. Ambijentalno osvjetljenje zatim se aktivira uzduž armaturne ploče, a ugrađeni zvučnici emitiraju zvuk dobrodošlice. Čim uđete u vozilo aktivirat će vam se sva osjetila i biti preplavljeni tehnološkim dojmom.

Zaslon OpenR: ishodište uranjajuće tehnologije
Zaslon OpenR, premijerno predstavljen u novom Méganeu E-TECH Electric, spada među najveće na automobilskom tržištu! Krunski dragulj Australove unutrašnjosti, zaslon u obliku slova L, kombinacija je digitalne instrumente ploče i središnjeg multimedijskog sučelja. Ta dva zaslona, povezana u jednu cjelinu, glavno su obilježje upečatljivog dizajna unutrašnjosti koje Renault zagovara kroz svoju filozofiju Nouvelle Vague. U putničkom prostoru baš sve je nadohvat ruke, zbog čega će putnici uživati u boljem, intuitivnijem i povezanijem iskustvu. „Vau” efekt je zajamčen!

Zaslon OpenR može se pohvaliti jednakom kvalitetom završne obrade kao i skupocjeni tableti ili pametni telefoni. Obložen je staklom na bazi aluminosilikata (tip Gorilla), odnosno kaljenim staklom koje je iznimno otporno na ogrebotine, svakodnevne udarce i učestalo čišćenje. Uključuje i dodatnu zaštitu od otisaka te bliještanja kako bi iskustvo korištenja bilo potpuno (bilo da gledate sadržaje na njemu ili ga dodirujete).
Svjetlina zaslona (do 900 cd/m2) prilagođava se ambijentalnom osvjetljenju , a odsjaje sunca sprječavaju antirefleksivni premaz i tehnologija mikro-sjenila. Zahvaljujući njima, zaslon se s lakoćom čita čak i pod jarkim suncem. Time je „sjenilo” koje obično natkriljuje instrumente postalo suvišno, a njegovo uklanjanje rezultiralo je još suvremenijom i pročišćenijom armaturnom pločom koja djeluje kao da lebdi.
Dizajneri i inženjeri zajedno su radili na poboljšanju impresivnog korisničkog iskustva. Kako zračni otvori ne bi narušavali dojam skladnosti, njihova su krilca neprimjetno ugrađena između dvaju zaslona. K tome rade jednako kvalitetno kao i klasična ventilacija i učinkovito usmjeravaju protok zraka. Zaslon ima još jedno minimalističko obilježje: ultra tanki okvir koji se besprijekorno stapa sa svim oblicima, bojama i obavijestima koje primite u vožnji.

100 % visoka rezolucija
Zaslon OpenR jedan je od najvećih u klasi: 321 cm² za 12,3-inčni vodoravni zaslon instrumentne ploče (1920 x 720 piksela) i 453 cm² za 12-inčni okomiti zaslon multimedijskog sustava (1250 x 1562 piksela). Zaslonska površina tako mjeri sjajnih 774 cm2! Pridodamo li tomu visokorazlučivi head-up zaslon (9,3-inča i 210 cm2), novi Austral konkurira jednom od najvećih površina zaslona od približno 1000 cm2!
Početna inačica opremljena je 9-inčnim (1250 x 834 piksela) vodoravnim zaslonom multimedijskog sustava. Za oba zaslona vrijede jednake tehničke specifikacije: tehnologija TFT LCD IPS, HD rezolucija sa 167 piksela po inču, frekvencija osvježavanja od 60 Hz, 8-bitna razlučivost boje za 16 milijuna boja, 80 %-tni NTSC raspon boja i kapacitivni zaslon koji možete upotrebljavati i kada nosite rukavice.
Instrumentni dio zaslona OpenR uključuje četiri vrste prikaza, ovisno o tome što vozač želi vidjeti u danom trenutku: Classic (brzina, broj okretaja itd.), Navigation (karte), Zen (minimalistički prikaz) i Road (vizualni prikaz ceste kojom se krećete i prometa).

Instrumentna ploča može se dodatno personalizirati s pomoću pet widgeta (potrošnja goriva, tlak u gumama, prijeđena udaljenost, pokazatelj eko-vožnje i glazba) i osam opcija ambijentalnog osvjetljenja.
Kompaktni upravljač
Zahvaljujući precizno dorađenim detaljima, zaslon OpenR i upravljač neprimjetno se stapaju u jednu cjelinu. Pomalo četvrtasti oblik upravljača olakšava ulazak i izlazak iz vozila te jamči optimalnu preglednost instrumentne ploče. Njegove kompaktne dimenzije savršeno se stapaju s izgledom zaslona OpenR.

Iznimno udobna središnja konzola
Unutrašnjost novog Australa posveta je umijeću izrade luksuznih automobila, što dokazuje i povišena, velika i iznimno udobna središnja konzola. Svojim uglađenim i modernim dizajnom suptilno razdvaja vozača od suputnika kako bi se osjećali zaštićeno u suvremenoj čahuri svojih sjedala i pritom opušteno uživali u društvu onog drugog.
Središnja konzola može se pohvaliti i preciznom završnom obradom. Od razine opreme Techno nadalje obložena je pjenastom ispunom i ukrašena dvostrukim šavovima. Svi gumbi i tipke, pa i elektronički upravljiva ručica mjenjača e-shifter, premješteni su na područje oko upravljača i zaslona OpenR kako bi se postigao besprijekoran i pročišćen dizajn.

Elegantan naslon za ruku
Na oslobođenu središnju konzolu smjestio se naslon za ruke presvučen zrnatom kožom ugodnom na dodir i izdržljivim mat kromiranim postoljem.
Ergonomski dizajniran naslon za ruku može se pomicati prema naprijed i natrag kako bi upotreba multimedijskog sustava i klavirskih tipki u njegovu podnožju bila još lakša. Osim toga uključuje i praktičan okomiti nosač pametnog telefona.
Nadahnut svijetom letjelica i umijeća izrade satova, aerodinamični dizajn naslona čini ga sasvim jednostavnim za korištenje. Kada se pomiče prema naprijed ili natrag, ispušta ugodan zvuk koji podsjeća na zvuk navijanja ručnog sata, što samo dokazuje u kojoj je mjeri pozornost posvećena baš svakom detalju.

Bežični punjač pametnog telefona
U naslon za ruku ugrađen je mehanizam koji može pridržavati pametni telefon vozača ili suvozača. Ondje je u malom prostoru nalik ladici, presvučenoj mekim i protukliznim materijalom s laserski urezanim dijamantnim uzorkom, smješten i bežični punjač. Kada se pametni telefon u potpunosti napuni, pametni bežični punjač automatski prekida isporuku energije kako bi se spriječilo prekomjerno punjenje baterije. Kada poveže svoj pametni telefon preko Bluetootha, vozač u svakom trenutku može provjeriti razinu njegove napunjenosti preko zaslona multimedijskog sustava.

Vrhunska povezivost i obilje prostora za odlaganje
Ispred naslona za ruku nalaze se džep i dva držača čaša, dvije USB-C utičnice i 12 V utičnica. Na stražnjoj strani središnje konzole ugrađene su još dvije USB-C utičnice kako bi putnici na stražnjoj klupi mogli puniti svoje uređaje.
Središnja konzola novog Australa ima dva korisna pretinca za pohranu svakodnevnih predmeta: zatvoreni pretinac središnje konzole koji se otvara u stranu jednostavnim pritiskom i dublji pretinac, skriven ispod naslona za ruku.

Living Lights
Zahvaljujući tehnologiji LIVING LIGHTS, novi Austral stvara jedinstven svjetlosni ugođaj za svoje putnike. 100 % LED svjetlosne trake koje se protežu uzduž armaturne ploče i obloga vrata povećavaju osjećaj ugode kod putnika i vozača.
Budući da se temelji na biološkom dnevnom ritmu, svjetlo se prilagođava vanjskoj razini svjetlosti te automatski mijenja boju svakih 30 minuta. Suptilne izmjene boja nadopunjuju dinamični i prirodni efekti zbog kojih ambijentalno osvjetljenje djeluje živo. Hladni tonovi koji se aktiviraju tijekom dana naglašavaju dizajn i tehnološke aspekte unutrašnjosti. Noću je ambijentalno svjetlo ponešto drugačije: toplije je i djeluje umirujuće na vozača i putnike.
Ambijentalno osvjetljenje može se dodatno prilagoditi pritiskom na gumb sustava MULTI-SENSE na upravljaču. Na zaslonu OpenR vozač može po želji prilagoditi boju i intenzitet ambijentalnog svjetla: za to mu je na raspolaganju klizna traka s čak 48 različitih boja. Osvjetljenje armaturne ploče, obloga vrata i instrumentne ploče mijenja se u skladu s odabranom postavkom ambijentalnog osvjetljenja.

Pomno birani materijali za luksuznu završnu obradu
Dizajn karoserije preslikava se i na unutrašnjost, pažljivo dotjeranu nizom sofisticiranih materijala.
Ovisno o razini opreme i odabranoj dodatnoj opremi, unutrašnjost novog Australa može uključivati kožu, Alcantaru, podstavljene tekstilne obloge i druge po mjeri izrađene materijale koji su ugodni na dodir i savršeno kombinirani s umetcima u sjajno crnoj boji i boji matiranog kroma. Materijali vrhunske kvalitete povećavaju dojam topline i prestiža u unutrašnjosti.
Armaturna ploča podijeljena je u nekoliko slojeva kako bi se naglasio dojam dinamičnosti, lakoće i suvremenosti. Njezin je oblik doveden do savršenstva pa je, baš kao i vanjština automobila, podjednako elegantna i tehnološki napredna. Unutrašnjosti svih inačica zajednička je traka od matiranog kroma koja obavija putnički prostor i reflektira svjetlost ambijentalnog osvjetljenja LIVING LIGHTS te usmjerava pogled na zaslon OpenR.
Počevši od inačice Techno, kromirana traka proteže se u obloge vrata u s ukrasnim umetkom u obliku slova C, zbog čega unutrašnjost djeluje još prostranije. Kako bi dojam tehnološkog dizajna bio potpun, stilski je nadopunjuju naslon za ruku središnje konzole i matirani kromirani umetci na upravljaču presvučenim Nappa kožom. Tehnološki dojam pojačava i uglađena završna obrada sjajno crnih površina, besprijekorno usklađena sa sjajnom završnom obradom zaslona OpenR. To se posebno odnosi na ručice vrata, stropni pretinac i središnju konzolu.
Počevši od inačice Equilibre, gornji dio armaturne ploče zaštićen je podstavljenom oblogom ugodnom na dodir. Obloge u području ispred suvozačeva sjedala usklađene su s presvlakama sjedala, a imaju i elegantno ugrađen zračni otvor

Presvlake vrhunske proizvodnje
Pri dizajnu unutrašnjosti posebno se vodilo računa o presvlakama. Sjedala početnih inačica, baš kao i obloge vrata, umetci armaturne ploče i središnja konzola, obloženi su recikliranom sivom tkaninom.
Inačica Techno odlikuje se podstavljenim tekstilnim presvlakama s premazom crne boje Titan koje, od sjedišta do naslona za glavu, nježno blijede od crne do svijetlosive boje. Ta gradacija boja vizualno posvjetljuje unutrašnjost, dok je srebrni šavovi i obrubi dodatno upotpunjuju.

Unutrašnjost udobna poput čahure
Stropna obloga svijetlosive boje zastupljena je u svim inačicama, a posebna je zbog dojma čahure koji stvara dok se spušta prema vjetrobranskim nosačima. Pozornost u prednjem i središnjem dijelu putničkog prostora privlači stropni pretinac sjajno crne boje. Upotpunjuju ga svjetla za čitanje koja se aktiviraju dodirom i samozatamnjujući retrovizor bez okvira koji pridonosi dojmu profinjenosti. Dva svjetla za čitanje, koja se jednako tako aktiviraju dodirom, ugrađena su u i stražnji dio stropa kako bi u njima uživali putnici na stražnjoj klupi.
Renault je proveo interno istraživanje na uzorku potencijalnih kupaca novog Australa kako bi procijenio udovoljavaju li inačice novog modela svim kriterijima osjetilne udobnosti. Tom je prilikom ispitano više od tisuću kriterija: od vizualnih preko taktilnih do auditivnih (zvukovi koje proizvode pokretni dijelovi).

Obilje prostora za sve!
Kao i mnoga druga „vozila za život” koja su obilježila Renaultovu povijest, i novi je Austral dizajniran za udobnost cijele obitelji. Alijansina nova platforma CMF-CD maksimalno je pridonijela njegovoj prostranosti i praktičnosti.

Ergonomski dizajnirana prednja sjedala iznimno su udobna (150 cm prostora za laktove i 137 cm prostora za bokove), a kupci će uživati i u dodatnom prostoru u području središnje konzole i ispod armaturne ploče. Povišeno vozačevo sjedalo i pročišćena središnja konzola zaslužni su za dojam prostranosti i udobnosti.

Udobnost je zajamčena i za putnike na stražnjoj klupi. Zahvaljujući novoj platformi, sjedala su udobnija i ergonomičnija nego u standardnim SUV-ovima, a stražnja je klupa jedna od najprostranijih u klasi. Prostor za koljena iznosi čak 27,4 cm, a prostor za glavu više od 90 cm. Stražnja je klupa blago nakošena kako bi putnici mogli držati stopala opušteno na tlu bez dizanja koljena i osjećati se još udobnije tijekom dugih putovanja.
Novi model odlikuje i optimalna pristupačnost zahvaljujući jednim od najvećih prednjih i stražnjih otvora u klasi (67,6 cm sprijeda i 57,5 cm straga).
Dojam prostranosti povećava i panoramski stakleni krov, dostupan od inačice Techno naviše. Zatamnjeni krov opremljen je električnim sjenilom za optimalnu regulaciju temperature ljeti.

Obilje prostora za pohranu
Novi Austral nudi dovoljno prostora za sve stvari vaše obitelji.
Pomicanjem ručice mjenjača i ostalih komandi iza upravljača i na zaslon sustava OpenR oslobođen je dodatan prostor za odlaganje između prednjih sjedala. Ondje se nalazi pretinac za sitniš s dvama držačima čaša, držač pametnog telefona s ugrađenim bežičnim punjačem, 2-litreni pretinac ispod kliznog naslona za ruku i 3,6-litreni zatvoreni pretinac iza središnje konzole. Zatvoreni pretinac s krilnim mehanizmom otvaranja jednostavno se otvara pritiskom na poklopac. Za još veću praktičnost, u stropni pretinac ugrađen je odjeljak za sunčane naočale. Pretinac za rukavice mjeri 6,4 l obujma, a pretinci u vratima 4,3 l u prednjem dijelu i 2,1 l u stražnjem dijelu.
Putnicima na stražnjoj klupi na raspolaganju je veliki naslon za ruke s ugrađenim držačima čaša koji se po potrebi može i ukloniti. Na poleđini prednjih sjedala nalaze se i veliki 2,2-litreni pretinci.
Novi Austral ukupno nudi 35 l prostora za pohranu u izvedbi s automatskim mjenjačem i 31 l u izvedbi s ručnim mjenjačem.

Klizna stražnja klupa
Neke od modularnih i svestranih inačica novog Australa imaju i stražnju klupu djeljivu u omjeru 2/3 : 1/3. Svako se sjedalo može individualno pomicati naprijed ili natrag za čak 16 cm.
Klizna stražnja klupa postavljena je na vodilice, a pomiče se jednostavnom upotrebom ručice ispod sjedala. Brzom i jednostavnom kretnjom možete povećati obujam unutrašnjosti, stvoriti veći prtljažni prostor ili osloboditi dodatan prostor u predjelu nogu na stražnjoj klupi.
Čak je i poleđina stražnjih sjedala prilagodljiva po nagibu (25°, 27° i 29°) kako bi svi putnici uživali u dodatnoj udobnosti.
Ručice na bočnim stranama prtljažnika služe za sklapanje naslona stražnjih sjedala u ravnu podnicu.

Izdašan prtljažni prostor
Zahvaljujući produljenom međuosovinskom razmaku, novoj platformi CMF-CD i kliznoj stražnjoj klupi, poboljšanja u unutrašnjosti nisu negativno utjecala na kapacitet prtljažnika.
Obujam prtljažnika u inačicama s blagim hibridom (Mild Hybrid) i s fiksnom stražnjom klupom iznosi 500 dm3 prema normi VDA (430 dm3 prema normi VDA u inačici E-TECH Hibrid).
U inačicama s kliznom stražnjom klupom obujam prtljažnika može se povećati na čak 575 dm3 prema normi VDA (555 dm3 prema normi VDA u inačici E-TECH Hibrid).
A s preklopljenom stražnjom klupom korisni obujam prtljažnika iznosi 1.525 dm3 VDA (1.455 dm 3 prema normi VDA u inačici E-TECH Hibrid).

Električni poklopac prtljažnika s funkcijom otvaranja bez uporabe ruku
Ovisno o inačici, novi je Austral serijski ili uz nadoplatu opremljen električnim poklopcem prtljažnika.
Vozač može otvoriti i zatvoriti poklopac prtljažnika jednostavnim pritiskom gumba u kokpitu. Izvana ga može otvoriti s pomoću električnog gumba ugrađenog u poklopac prtljažnika, kartice „Slobodne ruke” ili jednostavnim pomicanjem stopala u području senzora ispod stražnjeg odbojnika. Nova generacija senzora pokreta povećala je djelotvornost ovog sustava.
Otvaranje poklopca prtljažnika može se zaustaviti u svakom trenutku ako za tu radnju nije osigurano dovoljno prostora. Utovarna visina može se podesiti tako da ručica prtljažnika bude uvijek nadohvat ruke ili kako bi se spriječilo udaranje poklopca prtljažnika o strop garaže.
Golemi su napori uloženi u kvalitetu izrade električnog poklopca prtljažnika. Renaultovi inženjeri vodili su računa o brzini otvaranja i zatvaranja te su optimizirali zvuk njegovih mehaničkih dijelova kako bi bio što tiši.

Bogata dodatna oprema
Novi Renault Austral dolazi sa sveobuhvatnom ponudom dodatne opreme.
Izgled karoserije može se personalizirati odabirom paketa boja za prednju i stražnju zaštitu podvozja i kućišta retrovizora. Dostupna su četiri paketa za personalizaciju izgleda: „tamnosiva (efekt ugljičnih vlakana)”, „zlatna”, „svijetlosiva” i „metalizirana mat siva”.
Kupcima su na raspolaganju i metalizirane bočne stepenice za još snažniji dojam SUV-a.
Set sportskih papučica, osvijetljeni pragovi vrata i elegantni prag prtljažnika upotpunjuju dodatnu opremu.
Austral je ujedno prvo Renaultovo vozilo koje u tom segmentu nudi uvlačivu električnu kuku za vuču. Automatski se izvlači jednostavnim pritiskom gumba u prtljažniku, bez imalo napora ili nepotrebnog prljanja ruku. Kada se uvuče postaje nevidljiva pa nimalo ne narušava besprijekoran izgled vozila.
U ponudi su dostupni i poprečni krovni nosači koji se, zahvaljujući mehanizmu brzog pričvršćivanja Quickfix, postavljaju bez upotrebe alata. Nosači su dostupni u dvjema izvedbama: za postavljanje izravno na krov ili na uzdužne nosače, a mogu se upotrebljavati za prijevoz krovnih kovčega, pričvršćivanje nosača skija, bicikala i drugog.
Na kraju, novi Austral nudi pregršt opreme za veću udobnost i sigurnost u vožnji: tepihe, zaštitne obloge prtljažnika i razdjelnike, zastavice blatobrana, deflektore zraka, lance za snijeg, protuprovalni alarm itd.

Novi Renault Austral Esprit Alpine: potpuno nova luksuzna razina opreme
Razina opreme Esprit Alpine premijerno će biti predstavljena u novom Australu. Njezine ekskluzivne nove značajke pomiču granice sportskog stila, elegancije i tehnologije novog Australa.

Vanjski dizajn: odvažan sportski stil
Specifičan dizajn inačice Esprit Alpine nadahnut je jedinstvenim sportskim duhom Renaultove marke Alpine.
Ovu inačicu krasi još smjeliji dizajn te nova, posebno dizajnirana Siva boja karoserije Schist koja se ne može usporediti ni s kojom drugom bojom serijskog vozila. K tome je ugodna na dodir i naglašava mišićavu i dinamičnu siluetu vozila. Odvažan stil dodatno pojačavaju dvobojna karoserija s dijamantno crnim krovom, sjajno crnim umetcima iznad bočnih prozora i mat crnim krovnim nosačima.
Inačica Esprit Alpine uključuje i 20-inčne aluminijske naplatke Daytona s oznakom marke Alpine. Crni naplatci dijamantne obrade s pepeljasto sivim premazom i nizom isprekidanih linija pojačavaju dinamičan izgled ove ekskluzivne inačice.
Vodoravni umetak na prednjoj masci i aerodinamični prednji spojler izvedeni su u mat sivoj boji, dok Renaultov logotip (prednji, stražnji i u središtu kotača) krasi brušena završna obrada te elegantna i sofisticirana crna boja Ice.
Elegantnu i sportsku siluetu naglašavaju i sjajno crni umetci koji uokviruju prozore i protežu se uz dinamičnu liniju krova. Na bočnim stranama nalaze se dvije oznake „Esprit Alpine”.
Naziv inačice, ispisan u crnoj boji Ice, vizualno je usklađen s Renaultovim logotipom – posebno uočljivim zahvaljujući tehnološki naprednim svjetlima s 3D moare efektom i dinamičkim pokazivačima smjera.

Dizajn unutrašnjosti: profinjenost u svakom detalju
Inačica Esprit Alpine iznutra je presvučena kombinacijom Alcantare i tkanine u imitaciji ugljičnih vlakana s uzorkom kepera i prošivena dvostrukim plavim šavovima Alpine. Na naslonima za glavu izvezen je logotip Alpine, dok boje unutarnjih bočnih šavova diskretno ocrtavaju francusku zastavu.

Umetci od Alcantare nalaze se na oblogama vrata i na dijelu armaturne ploče ispred suvozača te su, baš kao i presvlake, prošiveni plavim šavovima.

Podstavljene obloge središnje konzole također su prošivene dvostrukim plavim šavovima Alpine.
Međutim, upravljač presvučen Nappa kožom ukrašen je umetcima od Alcantare i šavovima u crvenoj, bijeloj i plavoj boji.
Sigurnosni pojasevi s plavim obrubom, aluminijske papučice i pragovi vrata s oznakom Alpinom zaokružuju izgled unutrašnjosti.
Na kraju istaknimo i zaslon OpenR koji u znak dobrodošlice svijetli u bojama marke Alpine.

Premium oprema
Inačica Iconic Esprit Alpine uključuje i posebnu opremu kao što je grijani upravljač, grijana prednja sjedala s električnim podešavanjem (prema naprijed ili natrag, visina i kut naslona), masažna funkcija za vozačevo sjedalo i klizna stražnja klupa. Serijski model uključuje i tehnološki napredne sustave aktivne pomoći u vožnji.

PLATFORME, MOTORI I VOŽNJA: MANJE EMISIJA CO2 ZA VEĆI UŽITAK U VOŽNJI
Novi Renault Austral prvi je Renaultov model koji se temelji na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Budući da je platforma prilagođena za ugradnju različitih vrsta hibridnih pogona, novi Austral može biti opremljen inovativnim hibridnim pogonom E-TECH ili blagim hibridom s 12 V baterijom. Tehnologijama MULTI-SENSE i 4CONTROL najnovije generacije Austral je zakoračio u novi svijet osjetila.

Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila Alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi. Austral je prvi Renaultov model koji se temelji na njoj. Usto se može pohvaliti i najnovijom arhitekturom, redizajniranom šasijom i upravljačkim sustavom te najnovijim tehnologijama s kojima postiže vrhunsku konkurentnost na tržištu.

Potpuno nova šasija za dosad neviđenu razinu udobnosti i užitka u vožnji
Novi Austral ima pažljivo ugođenu i krutu šasiju koja savršeno uravnotežuje vozne osobine, udobnost i upravljivost za potpuni užitak u vožnji. Kruta karoserija i optimizirani amortizeri i ovjes značajno su smanjili vibracije i buku, čime se povećala udobnost, ali ne nauštrb performansi.
Šasija je dostupna u dvije izvedbe: s fleksibilnom osovinom s torzijskom gredom za inačice s upravljanjem dvama kotača ili multi-link stražnjim ovjesom sa sustavom 4CONTROL Advanced za inačice s upravljanjem četirima kotačima.
Fleksibilna osovina potpuno je izmijenjena kako bi se poboljšale vozne osobine vozila. Torzijska greda donosi veću stabilnost i upravljivost, a stražnja osovina upija više vibracija prije no što stignu do kabine vozila zahvaljujući ojačanjima karoserije i kontaktnih točaka. Ublaživač udaraca, koji služi za ublaživanje kretanja osovine i štiti vozilo od udaraca kad je vozilo pod velikim opterećenjem, također ima novu konstrukciju. Usto su i amortizeri postavljeni okomitije kako bi se smanjilo trenje i poboljšale performanse. Na taj način bolje upijaju neravnine s ceste, poboljšavaju vozne osobine i povećavaju udobnost.
U inačicama s upravljanjem četirima kotačima novi Austral donosi novu razinu ravnoteže i udobnosti. Četiri spone multilink ovjesa čine ga najudobnijim u klasi. Nagib kotača prilagođava se uvjetima na cesti i tako optimizira prianjanje kotača na grubim, neravnim površinama. U zavojima i prilikom promjene smjera povećana stabilnost i bolje vozne osobine vozila pružaju veći osjećaj sigurnosti i užitka. Ovjes istovremeno priljepljuje vozilo za cestu i upija sve neravnine s površine. Stražnjim kotačima dodan je upravljački aktuator zahvaljujući kojem se mogu zakrenuti za 5°, što je rezultiralo neprikosnovenom stabilnošću na otvorenoj cesti i nenadmašnom okretnosti u gradu.
U inačicama s upravljanjem dvama kotačima krug okretanja između rubnika iznosi 11,2 metara. U inačicama s upravljanjem četirima kotačima iznosi samo 10,1 metar, što je rekord u segmentu!
Jedna od najvećih prednosti nove platforme CMF-CD u tom području jest ta da omogućuje postavljanje 20-inčnih naplataka bez utjecaja na krug okretanja vozila.

Potpuno nov sustav upravljanja za nenadmašnu okretnost i odzivnost
Upravljanje je znatno poboljšano u odnosu na prethodnu platformu.
Servomotor sad je smješten uz letvu upravljača za optimalan prijenos informacija i prirodnije povećanje otpora upravljača u skladu s kutom zakretanja.
Upravljački omjer smanjen je sa 17,6:1 na 14,6:1 u inačicama s upravljanjem dvama kotačima, odnosno na manje od 13:1 u inačicama s upravljanjem četirima kotačima. Sustav 4CONTROL Advanced omogućio je spoj vozačkog užitka i preciznosti kakvim se ne može usporediti nijedan drugi automobil u klasi.
U kombinaciji s krutom karoserijom i iznimno štedljivim i učinkovitim motorima, okretnost i odzivnost pridonijeli su najboljem doživljaju vožnje u klasi.

Smanjenjem mase i uporabom naprednih tehnologija hibridizacije do vrhunske učinkovitosti i performansi
Izuzetna torzijska krutost karoserije postignuta je bez povećanja mase vozila, zahvaljujući korištenju lakih materijala kao što je aluminij (vrata, vratila osovine). Takva kontrola mase (manje od 1400 kg u osnovnoj izvedbi s 12 V blagim hibridom) pridonijela je smanjenju inercije vozila i povećanju okretnosti i upravljivosti u zavojima.
Platforma CMF-CD omogućila je ugradnju inovativnih hibridnih tehnologija, osmišljenih za maksimalnu razinu dinamičnosti i učinkovitosti. To ujedno znači da su vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 među najboljima na tržištu.

Motori s najnižom potrošnjom goriva i najmanjim emisijama zagađivača
Novi Renault Austral dostupan je s inovativnim hibridnim pogonom E-TECH s baterijom kapaciteta 1,7 kWh (400 V) i maksimalnom snagom do 200 KS te 12 V blagim hibridom snage 140 ili 160 KS kojima Renault želi ubrzati prelazak na električnu mobilnost.

Najnoviji hibridni motor E-TECH snage 200 KS demonstracija je snage i učinkovitosti
Novi Austral predstavlja novi samopuneći puni hibrid E-TECH dostojan pokretanja najboljeg vozila u klasi. Razvija ukupnu snagu od 146 kW (200 KS) i može se pohvaliti najboljim omjerom potrošnje i performansi na tržištu te većim užitkom u vožnji uz manje emisije CO2.

Puni hibrid E-TECH zadržava domišljatu arhitekturu i donosi pregršt inovacija. Razvio ga je i patentirao Renaultov inženjerski odjel. Riječ je o kombinaciji termičkog motora, dvaju električnih motora (glavni električni motor i visokonaponski elektropokretač-generator koji služi za pokretanje termičkog motora, pomoć pri promjenama stupnjeva prijenosa i punjenje baterije), glavne baterije i naprednog dog-clutch mjenjača s više načina rada.
Nova generacija hibridnog motora E-TECH temelji se na novom 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunjačem koji razvija 96 kW snage i 205 Nm okretnog momenta, koji je kombiniran s električnim motorom za dodatnu isporuku snage i okretnog momenta (50 kW i 205 Nm), litij-ionskom baterijom većeg kapaciteta (2 kWh / 400 V) i mjenjačem s dva stupnja prijenosa za električni motor i četiri stupnja za benzinski motor). Ovaj mjenjač s 15 načina rada može podnijeti više okretnog momenta (do 410 Nm u usporedbi s 350 Nm za prvu generaciju) i snage te nudi brži odziv.
Rezultat je toga premium doživljaj vožnje koji spaja okretnost i učinkovitost. Kretanje s mjesta, koje se uvijek izvodi u električnom načinu rada, snažno je i linearno, prijelazi su uglađeni, bez gubitka okretnog momenta, a termički motor uvijek je u optimalnom rasponu okretaja.
Dostupan u inačici s 200 KS, novi Austral E-TECH čini vožnju maksimalno učinkovitom. Novi pogon ujedno je i jedan od najodzivnijih na tržištu, što potvrđuje međuubrzanjem od 80 do 120 km/h u samo 5,6 sekundi.
Sustav za prikupljanje energije (vidi str. 34.) automatski se aktivira prilikom usporavanja i kočenja, a u kombinaciji s litij-ionskom baterijom visokog kapaciteta pomaže puniti vozilo u vožnji te optimizira potrošnju hibridnog motora. Time je omogućeno 80 % gradske vožnje na posve električni pogon i ušteda goriva do 40 % (u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom inačicom bez potrebe za promjenom stila vožnje).
Baš kao i u prethodnoj generaciji punog hibrida E-TECH, automobil se odlikuje trenutačnom isporukom okretnog momenta i automatskim pokretanjem u električnom načinu rada, koji je sada dostupan dvostruko dulje nego kod motora s konvencionalnim hibridom. Puni hibrid E-TECH na taj način osigurava tih rad i odzivnost specifične za električna vozila.
Pametni mjenjač automatski prebacuje između električnog ili termičkog pogona kako bi zajamčio odzivnu vožnju i smanjio potrošnju goriva.
Pokretan najnovijim punim hibridom E-TECH, novi Austral odlikuje se najnižom potrošnjom goriva i emisijama CO2 u klasi (već od 4,6 l/100 km i 105 g CO2/km), bez negativnog utjecaja na užitak u vožnji. Novi visokoučinkoviti termički motor (41 %) čini ga jednim od hibridnih SUV-ova s najnižim uporabnim troškovima na tržištu, i pravom alternativom dizelašima.
Kako bi potvrdio svoju elektrificiranu prirodu i mali ugljični otisak, novi Austral E-TECH Hibrid na poklopcu prtljažnika nosi oznaku E-TECH Hybrid, dok je naziv vozila ukrašen slovom E plave boje na inačici Esprit Alpine.

Blagi hibrid snage 140 i 160 KS: siguran i pouzdan motor
Blagi hibridni motor prva je razina hibridizacije dostupna za novi Austral. Temelji se na 1,3-litrenom četverocilindarskom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem koji je već dostupan u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u suradnji s Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litij-ionska baterija.
Dostupan je sa 140 KS ili 160 KS s prerađenim CVT mjenjačem za optimalan užitak u vožnji ili sa 140 KS u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
12 V blagi hibrid novog Australa koristi poboljšanu funkciju Stop & Start i funkciju gašenja u praznom hodu u inačicama s automatskim mjenjačem. Konkretno, omogućuje prikupljanje energije oslobođene prilikom kočenja te gasi termički motor prilikom usporavanja. Ova poboljšanja pomažu smanjiti potrošnju goriva i ograničiti emisije zagađivača te jamče uglađeno kretanje s mjesta i veću udobnost svakodnevne vožnje.

12 V blagi hibrid novog Australa sa 160 KS razvija maksimalni okretni moment od 270 Nm pri 1800 do 3750 o/min (260 Nm od 1750 do 3500 o/min u izvedbi sa 140 KS), a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i vrijednostima emisija CO2 od 140 g/km u mješovitom ciklusu vožnje (6,1 l/100 km i 138 g/km u izvedbi sa 140 KS).

Nova generacija hibridne tehnologije E-TECH
Za razvoj inovativnog hibridnog motora E-TECH prijavljeno je više od 200 patenata!
Nova poboljšanja odnose se na sklop motora, optimizirani automatski mjenjač i 400-voltnu bateriju kapaciteta 2 kWh.
Ova baterija, s inovativnim rashladnim sustavom koji se oslanja na klima-uređaj, omogućuje bateriji da zadrži performanse u svim uvjetima rada. Veći kapacitet baterije omogućuje dulju vožnju u posve električnom načinu rada, što donosi više užitka u gradskoj vožnji, pri nižim brzinama i na autocestama.
Kao i prethodna generacija, hibridni motor E-TECH novog Australa temelji se na tzv. serijsko-paralelnoj hibridnoj arhitekturi, što znači da dopušta najrazličitije kombinacije pogonske energije i da značajno smanjuje emisije CO2 u vožnji. Zahvaljujući poboljšanjima broj takvih kombinacija kreće se od 14 do 15, što dodatno povećava iskoristivost hibridnog sustava. Pametni multimodalni automatski mjenjač automatski odabire neki od sljedećih načina rada:
• posve električni (samo električni motor pokreće kotače);
• dinamični hibrid (termički motor i električni motor zajedno pokreću kotače);
• E-drive (električni motor pokreće kotače, termički motor puni bateriju);
• ICE (samo termički motor pokreće kotače i/ili puni bateriju);
• Regeneracija (kotači pokreću električni motor koji puni bateriju).
Od ostalih poboljšanja izdvajaju se veći užitak u vožnji i manja potrošnja goriva za najbolji omjer troškova i performansi na tržištu.

Prilagodljiva funkcija regenerativnog kočenja
Elektrificirani motori novog Australa imaju funkciju regenerativnog kočenja. Vozač može birati između četiri načina rada s pomoću dva gumba iza upravljača.
Regenerativno kočenje pretvara kinetičku energiju prikupljenu prilikom usporavanja ili kočenja u električnu energiju koja se zatim pohranjuje u bateriji. Time su smanjeni potrošnja goriva i emisije zagađivača, povećan je doseg u električnom načinu rada i smanjeno je trošenje kočnica.
U inačici s hibridnim motorom E-TECH, sve informacije o energiji koja se prikupi otpuštanjem papučice gasa ili kočenjem prikazuju se izravno na zaslonu instrumentne ploče.

Posebne animacije
Instrumentna ploča inačice s punim hibridnim motorom E-TECH uključuje nove animacije svojstvene hibridnim modelima.
U E-TECH modelu s punim hibridom instrumentna ploča prikazuje snagu oslobođenu prilikom ubrzanja te količinu prikupljene energije u fazi regeneracije pri otpuštanju pritiska s papučice gasa i kočenju. Pokazivač baterije prikazuje količinu dostupne električne energije u stvarnom vremenu.
Widget protoka energije prikazuje dolazi li energija iz termičkog ili električnog motora.
Osim praćenja vožnje u stvarnom vremenu na zaslonu instrumentne ploče, na zaslonu multimedijskog sustava OpenR Link (inačice s punim hibridnim motorom E-TECH) moguće je pratiti protok energije i aktivne vrste pogona (električni, termički ili hibridni). Graf prikazuje povijest potrošnje energije, s posebnim naglaskom na udaljenost prijeđenu na potpuno električni pogon.
Istaknimo i to kako kombinacija tih pokazivača i odabrane razine regenerativnog kočenja pruža jasan uvid u energetsku učinkovitost vožnje.

MULTI-SENSE Advanced: uranjajući doživljaj vožnje
Uz najnoviju generaciju tehnologije MULTI-SENSE novog Australa, vozač može prilagoditi vožnju svojem raspoloženju i željama. Višestruke mogućnosti personalizacije omogućuju mu da svako putovanje pretvori u novo iskustvo.
Postavkama je moguće pristupiti preko zaslona OpenR ili pritiskom novog gumba MULTI-SENSE na upravljaču, a odnose se na osjećaj u vožnji (otpor upravljača, odziv motora i rad ovjesa itd.) i ugođaj u vozilu (ambijentalno osvjetljenje, temperatura, prikaz i boje instrumentne ploče). Tri pretprogramirana načina rada (Eco, Comfort i Sport) spajaju najbolje od tih postavki te tako povećavaju učinkovitost, prilagođavaju se čestim situacijama, a vožnju pretvaraju u dinamično iskustvo (ovisno o odabranom načinu rada). Četvrti način rada (Perso) vozaču daje svu slobodu da personalizira postavke po želji. Vozač u svakom trenutku može promijeniti aktivni način rada, bilo ručno ili slanjem glasovne naredbe Google Assistantu.
Novi Austral ima i novu intuitivnu funkciju koja pomaže smanjiti potrošnju goriva tako što vozaču predlaže da aktivira način rada Eco. Na temelju vozačevih navika i analize uvjeta vožnje u stvarnom vremenu, umjetna inteligencija preko središnjeg zaslona predlaže aktivaciju načina rada Eco.

4CONTROL Advanced: stabilnost i okretnost za više užitka u vožnji
Novi Austral predstavlja treću generaciju Renaultova sustava upravljanja četirima kotačima: 4CONTROL Advanced.

Sustav 4CONTROL nema konkurencije još otkako je predstavljen 2007. Sustav 4CONTROL Advanced ni danas nema premca ni konkurenta u klasi SUV-ova. Sada se odlikuje brojnim poboljšanjima kojima ostvaruje veću okretnost, nenadmašne performanse i još veći užitak u vožnji.
Ovaj sustav donosi upravljanje četirima kotačima kojemu duguje jedinstvene vozne osobine i stabilnost u svim uvjetima. Na neravnim cestama loše kvalitete, kretnje kotača uglađuju prelazak preko neravnina i rupa. Prednosti su vidljive već na prvu: vozne osobine su bolje, automobil je udobniji, u unutrašnjosti je tiše, a osjećaj za upravljačem općenito je sigurniji.
Upravljački aktuator na stražnjoj osovini odgovara na upute servoupravljača, motora i sustava elektroničkog nadzora stabilnosti i tako osigurava učinkovite reakcije u svim okolnostima. Ovisno o situaciji, omogućuje male prilagodbe smjera stražnjih kotača do 5 ° u suprotnom smjeru od prednjih kotača (u usporedbi s 3,5 ° prethodne generacije sustava 4CONTROL).

Sustav 4CONTROL Advanced čini novi Austral najagilnijim vozilom u segmentu. Vrlo je okretan, a posebno je snalažljiv u gradu. Krugom okretanja od samo 10,1 m nadmašuje i neke gradske automobile. To je dobrodošla prednost u svakodnevnoj vožnji!

U kombinaciji s postavkama sustava MULTI-SENSE Advanced koje vožnju čine uzbudljivijom, 4CONTROL Advanced pruža dodatne mogućnosti prilagođavanja. Vozači sada mogu prilagođavati postavke pretprogramiranih načina rada (Eco, Comfort i Sport) ili osmisliti vlastiti način rada Perso uporabom kliznog pokazivača koji omogućuje odabir između 13 razina postavki, za razliku od izvornih tri. Na taj način vozač može u potpunosti prilagoditi ponašanje automobila i osjećaj na upravljaču svojem raspoloženju.
INOVATIVNE TEHNOLOGIJE ZA VEĆU UDOBNOST I SIGURNOST
Novi Austral ide ukorak sa suvremenim tehnologijama te nudi čak 27 sustava za pomoć u vožnji i niz značajki pasivne sigurnosti koje ga svrstavaju među najudobnije i najsigurnije automobile u klasi.

Pametni i proaktivni sustavi za pomoć u vožnji
27 sustava za pomoć u vožnji podijeljena su u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost. Osmišljeni da pruže neusporedivu udobnost u vožnji, pomažu održati kontrolu u svim uvjetima kako bi se zajamčila sigurnost putnika u vozilu i ostalih sudionika u prometu.

Head-up zaslon nove generacije
Novi Renault Austral dolazi s najnovijim 9,3-inčnim head-up zaslonom. Brzina vožnje, sustavi za pomoć u vožnji, upozorenje na prekoračenje brzine i navigacijske upute sada se prikazuju izravno na vjetrobranskom staklu. Prikazuju se u vozačevu vidnom polju u stvarnom vremenu kako bi vozaču olakšale vožnju.

Sustav za zadržavanje vozila u središtu prometnog traka aktivno zakreće upravljač kako bi vas vratio natrag u središte traka. Osim toga, ovaj sustav djeluje i kada je jedna oznaka traka izbrisana (npr. rub seoske ceste).

Napredni sustavi za pomoć pri parkiranju
Uz uobičajene senzore i stražnju kameru, poluautomatski sustav za parkiranje slobodnih ruku čini vožnju bezbrižnom tako što u potpunosti preuzima upravljanje automobilom pri parkiranju te ga uz pomoć senzora parkira bočno, okomito ili ukoso.
3D kamera s prikazom u 360 ° kombinira informacije četiriju kamera kako bi stvorila 360-stupanjski 3D prikaz neposrednog okruženja novog Australa. Za uočavanje prepreka bilo gdje izvan vozila, dovoljno je povećati prikaz pojedinog područja na dodirnom zaslonu. Na raspolaganju mu je i cjeloviti prikaz vozila iz ptičje perspektive pa je parkiranje lakše no ikad.

Veća aktivna sigurnost
Novi Austral opremljen je trima dobro poznatim sustavima za pomoć u vožnji koji smanjuju opasnost od sudara: upozorenjem na izlazak iz traka (LDW), upozorenjem na vozilo u mrtvom kutu (BSW) i sustavom za održavanje vozila u prometnom traku (LKA).
S novom generacijom upozorenja na vozilo u mrtvom kutu i sustava za sprječavanje izlaska iz voznog traka u slučaju pretjecanja, aktivna je sigurnost učinkovitija no ikad! Ti sustavi koriste podatke prednje kamere i bočnih radara kako bi automatski vratili vozilo u trak u slučaju nenamjernog napuštanja traka ili opasnosti od frontalnog odnosno bočnog sudara prilikom pretjecanja.
Najnoviji sustav za pomoć u vožnji može se nadograditi prikazom ceste na instrumentnoj ploči, odnosno prikazom dionice kojom se vozač kreće, položaja novog Australa i drugih vozila u okruženju u stvarnom vremenu.
Novi model ima još tri sustava za pomoć u vožnji koja štite ostale sudionike u prometu, prvenstveno pješake i bicikliste.
Funkcija pomoći pri kočenju unatrag zapravo je jednaka automatskom kočenju u nuždi. Jedina je razlika u tome što se koristi pri vožnji unatrag. Otkriju li ultrazvučni senzori prisutnost potencijalne prepreke (pješaci, biciklisti, stupovi…), sustav će upozoriti vozača vizualnim i zvučnim signalima prije nego što zakoči na dvije sekunde kako bi izbjegao sudar. Sustav je aktivan pri vožnji unatrag pri brzinama između 3 i 10 km/h.
Kada vozač napušta parkirno mjesto i nema dovoljno dobar pregled nad okruženjem iza vozila (dijagonalno parkiranje ili parkiranje unatrag), upozorenje na nadolazeći promet straga aktivirat će se kako bi prepoznalo sva vozila koja se kreću brzinom većom od 4 km/h. Ako stražnji ultrazvučni senzori prepoznaju nadolazeće vozilo, vizualni i zvučni signali upozorit će vozača da se zaustavi i ponovno provjeri može li sigurno napustiti parkirno mjesto.
Osim toga, sustav za siguran izlazak putnika upozorava vozača i putnike na nadolazeće vozilo, motociklista ili biciklista kako bi izbjegli udarac prilikom izlaska iz vozila. Kombinacija vizualnih i zvučnih upozorenja posebno je korisna u gradovima, gdje se često događaju nesreće u kojima sudjeluju biciklisti.

Tehnološki napredna svjetla
Tehnološki napredna prednja svjetla novog Australa nisu samo ključna za sigurnost na cesti, već i za udobnost u vožnji.
LED svjetla Adaptive Vision i ugrađenim svjetlima za maglu prilagođavaju svjetlosni snop smjeru i brzini vožnje te prometnim i vremenskim uvjetima. Na taj način poboljšavaju vidljivost prema naprijed i s bočnih strana (posebno korisno prilikom vožnje zavojem!) te sprječavaju zasljepljivanje ostalih sudionika u prometu.
Svjetla Matrix LED Vision omogućuju vozaču da uvijek vozi s uključenim dugim svjetlima, bez obzira na stanje u prometu. Za to je zaslužna LED tehnologija protiv zasljepljivanja koja automatski prilagođava svjetlosni snop za veću udobnost i sigurnost ostalih vozača i putnika.

Najbolje značajke pasivne sigurnosti
Uz pomoć poboljšanih značajki pasivne sigurnosti, novi Austral savršeno štiti svoje putnike i ostale sudionike u prometu.

Ojačana konstrukcija
Putnički prostor sada je dodatno osiguran u slučaju frontalnog, bočnog ili stražnjeg sudara. Iznimno čvrsti materijali povećavaju krutost karoserije i unutrašnje strukture vozila.
U putnički prostor ugrađeno je sedam zračnih jastuka, uključujući novi zračni jastuk između prednjih putnika koji sprječava sudaranje glava u slučaju bočnog sudara. Osim toga, senzori pritiska u vratima rano prepoznaju da je došlo do bočnog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju zračnih jastuka.

Sigurnosni pojasevi s predzatezačima i graničnicima sile zatezanja sprječavaju ozljede prsa u slučaju teškog sudara, a pričvrsne su točke dodatno optimizirane za još bolju zaštitu lumbalnog dijela.
Svi nasloni za glavu dizajnirani su da spriječe nastanak trzajnih ozljeda.
Kako bi se povećala sigurnost djece, u vozilo su ugrađene tri pričvrsne točke Isofix: dvije na stražnjoj klupi i jedna na suvozačevu sjedalu.
Za marku Renault, sigurnost ostalih sudionika u prometu podjednako je važna kao i sigurnost njezinih kupaca. Struktura prednjeg kraja novog Australa stoga je poboljšana kako bi se, u slučaju sudara, ograničila šteta na drugom vozilu ili umanjila ozbiljnost ozljeda pješaka.
Na kraju, kupcima je na raspolaganju i e-poziv u nuždi. Riječ je o sustavu koji automatski uspostavlja kontakt s hitnim službama, posreduje informacije potrebne za identifikaciju i lociranje vozila te olakšava planiranje intervencije ovisno o broju putnika i težini nesreće.

Siguran pristup bateriji i precizne informacije o vozilu
Novi Austral E-TECH puni hibrid ima poseban otvor za pristup bateriji kako bi joj, u slučaju nesreće, vatrogasci mogli brzo pristupiti i osigurati je. Osim toga, na prozoru vozila nalazi se QR kod s informacijama o bateriji. Jednostavnim skeniranjem tog koda vatrogasci mogu saznati o kojoj je vrsti elektrificiranog vozila riječ te provjeriti ostale ključne informacije (lokacija baterije i zračnih jastuka, mjesta za brzo i sigurno rezanje itd.). Ta dragocjena informacija štedi i do 15 minuta pri izvlačenju putnika iz automobila.
Brzi pristup bateriji i QR kod tek su neke od značajki koje povećavaju sigurnost Renaultovih kupaca. Općenito je briga za sigurnost korisnika na cesti i zaposlenika na radnom mjestu jedan od tri stupa (uključujući ekološku tranziciju i uključivost) politike održivog razvoja Renault Grupe (CSR) koja se provodi u okviru strategije Renaulution.

Kvaliteta, sigurnost i održivost: Tri stupa na kojima se temelji dizajn novog Australa
Okosnice Australova dizajna, kvaliteta i izdržljivost, razvijene su s posebnom pozornošću. U tu su vrhu provedena opsežna ispitivanja kako bi se zajamčilo da svi sustavi za pomoć u vožnji rade besprijekorno i osiguravaju najveću razinu sigurnosti. Tijekom razvoja Austral je prošao više od 700.000 km testnih vožnji u kojima je ispitan u svim mogućim uvjetima upotrebe, a sve s jednim ciljem: kako bi se dokazalo da je izdržljiv, siguran i pouzdan.
Osim sveobuhvatnih provjera uz pomoć lasera, robota, 3D skenera i drugim metodama, novi se Austral prilikom proizvodnje ispituje i na posebnim testnim stazama u tvornici u Paleniciji u Španjolskoj. Cilj je takvih ispitivanja provjeriti ispunjava li svaki serijski primjerak zacrtani standard. Kako bi se ispitali različiti uvjeti korištenja, više od 100 primjeraka Australa prešlo je ukupno 2 milijuna kilometara na otvorenim cestama i testnim stazama. Ukupno je ispitano 170 prototipnih primjeraka kako bi se zajamčila kvaliteta i izdržljivost novog Australa i njegove tehnologije.
Putnici u Australu uživat će u zaslonu OpenR i multimedijskom sustavu OpenR Link s ugrađenim Googleovim uslugama koji ih uvode u novi svijet. Sjedanje za upravljač tek je početak proširenog iskustva vožnje kojeg omogućuje sveobuhvatna povezana tehnologija. Uz pametne opcije povezivanja i premium audiosustav Harman Kardon, svaka je sekunda vožnje pravi užitak!

Prilagodljivi multimedijski sustav OpenR Link: intuitivan poput pametnog telefona
Zaslon OpenR krunski je dragulj Australove unutrašnjosti, a pokreće ga sustav OpenR Link. OpenR Link s ugrađenim Googleovim uslugama pretvara vožnju u istinski dojmljivo i intuitivno iskustvo.

Pametna tehnologija za neusporedivo intuitivnu vožnju
Novi Austral dio je ekosustava u kojem vozila služe kao platforma za ugradnju najsuvremenije programske opreme i sustava povezivanja.
Zaslon OpenR ima niz tehnoloških značajki za još uglađenije, bogatije i personaliziranije iskustvo. Temelji se na trećoj generaciji platforme Snapdragon Automotive Cockpit s osmojezgrenim procesorom i podrškom za veći broj zaslona, značajke naprednog povezivanja i sigurnosti te sustave za pomoć u vožnji. Nova platforma uključuje i dodatan kapacitet za sva buduća ažuriranja. Kada je riječ o programskoj opremi, novi sustav OpenR Link proširen je Googleovim uslugama kako bi iskustvo u unutrašnjosti bilo intuitivno i povezano.
Sustav OpenR Link baziran je na operativnom sustavu Android Automotive, temeljenom na operativnom sustavu Android, istom onom koji pokreće više od 75 % pametnih telefona u svijetu. Razvijen je od strane Googlea i prilagođen za sve buduće primjene i ažuriranja. Budući da je kompatibilan sa sustavima Android Auto (za Android uređaje) i Apple CarPlay (za iPhone uređaje), s kojima se povezuje bežično ili uz pomoć kabela, novi se Austral besprijekorno uklapa u vozačev digitalni ekosustav. Personalizacija multimedijskog sustava još je lakša uz navigacijske upute usluge Google Maps, glasovne naredbe usluge Google Assistant, katalog aplikacija u internetskoj trgovini Google Play (vidjeti u nastavku) i ostale funkcije aplikacije My Renault.
Sučelje zaslona OpenR Link jednostavno je poput sučelja pametnog telefona. Može se koristiti s pomoću jednog prsta (kratki pritisak, dulji pritisak, listanje), s više prstiju (zumiranje itd.) ili uz pomoć glasovnih naredbi. K tome prikazuje obavijesti i omogućuje jednostavno kretanje izbornicima (Početna stranica, Navigacija, Glazba, Telefon, Aplikacije, Vozilo) preko trake izbornika na vrhu zaslona.
Sučelje multimedijskog sustava OpenR može se personalizirati baš kao i pametni telefon! Korisnici mogu izraditi svoj korisnički profil, personalizirati ga s pomoću widgeta i prilagoditi raspored zaslona OpenR kako bi im omiljene značajke uvijek bile nadohvat ruke. Svaki korisnički račun može se u potpunosti personalizirati (postavke vozila, automatsko povezivanje s pametnim telefonom preko Bluetootha, prečaci do omiljenih radiopostaja itd.). Za još potpunije iskustvo, korisnički profili mogu se povezati s osobnim korisničkim računom za Google.
Baš kao i operativni sustavi pametnih telefona i tableta, sustav OpenR povezan je na oblak te se neprekidno ažurira. Ažuriranja se provode automatski preko interneta, što znači da korisnici ne moraju samostalno ažurirati Googleove aplikacije. Međutim, da bi ažurirali operativni sustav, korisnici trebaju potvrditi poruku prikazanu na zaslonu. Iznimno učinkoviti mikročipovi visokog kapaciteta usto osiguravaju dovoljno prostora sva buduća ažuriranja i nova povezana rješenja.

Google aplikacije i usluge
Sustav OpenR proširen je Googleovim uslugama kako bi korisnici uživali u praktičnom, personaliziranom i uglađenom iskustvu vožnje. Njegovo praktično sučelje, dobro poznato većini korisnika, temelji se na tri stupa:
• Usluzi Google Maps s informacijama o prometu u stvarnom vremenu, znamenitostima, omiljenim restoranima, pojednostavljenom Google pretragom, glasovnim naredbama, ažuriranjima karata u stvarnom vremenu… Sve to nadohvat je ruke na 12,3-inčnom zaslonu instrumentne ploče. Korisnicima je na raspolaganju i navigacija na okomitom 12-inčnom zaslonu koja se može aktivirati jednim klikom.
• Usluzi Google Assistant s funkcijom glasovnog upravljanja (vremenska prognoza, telefon, glazba, pomoć, razni drugi zahtjevi) i glasovne aktivacije drugih funkcija vozila, kao što su klima-uređaj, odmagljivanje stakala i postavke sustava MULTI-SENSE. Poslati poruku, odgovoriti na poziv, pronaći najbliži kafić, pustiti glazbu s omiljene radiostanice, prilagoditi temperaturu i još mnogo toga nikad nije bilo lakše. Google Assistant možete pokrenuti riječima „Hej Google”, pritiskom na gumb za aktivaciju glasovnih naredbi na upravljaču ili pritiskom na ikonu Google Assistant u multimedijskom sustavu OpenR Link. S vremenom će se Google Assistant prilagoditi vozačevim željama za prilagođenije i proaktivnije preporuke kako bi vozaču olakšao vožnju, bilo da je riječ o predlaganju destinacije za večeru ili reprodukciji prethodno odabranog sadržaja.
• Internetska trgovina Google Play: glazba, multimedijski sadržaji, podcasti, navigacija i drugo. Moguće mu je pristupiti u samo nekoliko klikova preko jednostavnog sučelja, posebno dizajniranog za upotrebu u automobilu.

Harman Kardon: audiosustav visokih performansi nove generacije
Osim audiosustava Arkamys, novi Austral nudi i premium audiosustav s potpisom Harman Kardona – vodećeg stručnjaka u tom području već 60 godina.

Neprikosnovena kvaliteta zvuka
Tehnološki napredan audiosustav Harman Kardon daje poseban pečat iskustvu u unutrašnjosti. Inženjeri zvuka pri Renaultu i Harman Kardonu naporno su radili kako bi osigurali vjernu reprodukciju zvuka u svakom kutku unutrašnjosti.
Dostupan uz nadoplatu, ovaj se sustav odlikuje ukupnom snagom od 485 W i čak 12 zvučnika: jednim srednjetonskim zvučnikom u prednjem dijelu, dvama visokotonskim zvučnicima u bočnim stranama armaturne ploče i dvama u stražnjim vratima, dvama srednjetonskim zvučnicima u prednjim i stražnjim vratima, dvama srednjetonskim jedinicama, bočno ugrađenima iznad pokrova prtljažnika, i jednim dubokotonskim zvučnikom u prtljažniku.

Za srednjetonsku jedinicu razvijen je poseban patent: motorizirani koaksijalni zvučnik (srednjetonski i visokotonski) s akustičnim lećama i valovodom za neusporedivo ravnomjernu distribuciju zvuka te optimalnu i stabilnu reprodukciju glazbe i teksta.
Kupole visokotonskih zvučnika izrađene su od visokokvalitetne fleksibilne tkanine kako bi osigurale nježnu, ali vjernu reprodukciju čak i najviših frekvencija.
Snažni srednjetonski zvučnici s dvostrukom zavojnicom optimizirani su kako bi pružili dinamičnu reprodukciju srednjih tonova. Kombinirani su s dubokotonskim zvučnikom s vanjskim vodovima pa savršeno reproduciraju niskofrekventne zvukove i smanjuju distorziju.
Srednjetonski zvučnici malih dimenzija i širokog raspona izrađeni su od iznimno izdržljivog aluminija i dizajnirani za reprodukciju širokog spektra frekvencija (od srednjih do visokih). Zvuk koji reproduciraju prirodan je, stabilan i dosljedan za putnike na prednjoj i stražnjoj klupi.
Za kraj spomenimo i jedinstvenu tehnologiju dubokotonskog zvučnika s vanjskim vodovima koja je lakša i manja no prije, a ipak i dalje izvanredno reproducira niskofrekventne zvukove. Zahvaljujući njegovu kompaktnom dizajnu omogućena je ugradnja u poseban otvor u karoseriji, zbog čega novi Austral može poprimiti funkciju zvučne pregrade.
Audiosustav Harman Kardon svakim se dijelom elegantno uklapa u unutrašnjost novog modela. Zvučnici u prednjim vratima imaju minimalističan i uglađen dizajn. Krase ih poklopci od nehrđajućeg čelika s izdržljivim mat crnim premazom i laserski urezanim linijama. Prednji srednjetonski zvučnik također je besprijekorno integriran u armaturnu ploču i zaštićen poklopcem od nehrđajućeg čelika s mat crnim premazom i laserski urezanim linijama (pod kutom od 60 °), inače prepoznatljivom obilježju marke Harman Kardon. Dakako, krasi ga i pločica od brušenog nehrđajućeg čelika s potpisom te kultne marke.

Jednak doživljaj zvuka za sve
Putnici mogu birati između pet postavki zvuka: Studio, Concert, Immersion, Lounge i Club.
Za svaku odabranu postavku aktivira se algoritam koji upravlja faznim izjednačavanjem zvučnih signala kako bi se postigao stabilan i jasno definiran stereo zvuk. Njegova je posebnost u tome što je istovremeno dosljedan za sve putnike i različit ovisno o položaju sjedenja: za to je zaslužna tehnologija Virtualnog centra koja posebno obrađuje zvučne signale svakog zvučnika kako bi svaki putnik mogao uživati u najboljoj kvaliteti zvuka s obzirom na mjesto na kojem sjedi. Putnici u novom Australu uživat će u kvaliteti zvuka koja se može usporediti s iskustvom slušanja omiljene glazbe na kućnom Hi-Fi stereo uređaju.
Istaknimo i to kako napredni algoritam automatski održava stabilnost glasnoće i tonsku ravnotežu, bez obzira na to koliko brzo vozite.
Algoritam Quantum Logic Surround, za koji je podnesen i patent, omogućuje diferencijaciju ulaza zvuka. Uravnoteženom i pojedinačnom raspodjelom zvučnih tokova, svim putnicima pruža uranjajući užitak u glazbi. Algoritam se oslanja i na prostorne informacije zvučnog zapisa kako bi raščlanio sekvence u kojima je zastupljen pojedini instrument. Rezultat je nenadmašno jasna i precizna reprodukcija svih razina zvuka. Vjerujemo da će korisnici novog Australa u potpunosti uživati u emotivnom doživljaju zvuka.

Novi Renault Austral nije samo automobil, on je i usluga
Ovaj tehnološki napredan SUV, dizajniran u skladu s Renaultovom strategijom Nouvelle Vague, predstavnik je nove generacije pametnih, prilagodljivih i fleksibilnih vozila. Kako bi potvrdio svoj status povezanog vozila u službi korisnika, Austral se oslanja na inovativne tehnologije. Među njima se izdvajaju novo upozorenje na održavanje i niz usluga za upravljanje vozilom na daljinu – osmišljenih kako bi se ispunila očekivanja privatnih i flotnih kupaca.

Povezano održavanje
Kako bi dodatno pojednostavio živote svojih korisnika, novi Austral nudi novu povezanu uslugu. Ova usluga obavještava vozača da je vozilu potreban redovan servis. Uz to će ih i proaktivno upozoriti kad je vozilo potrebno odvesti na servis. Renault također upotrebljava mehanizme kojima predviđa trošenje materijala kako bi obavijestio korisnike o stanju kočnica, baterije ili guma te im po potrebi ponudio zamjenu. Znajući da Renault budno prati stanje njihova vozila, vozači mogu opušteno voziti i uopće ne razmišljati o održavanju.

Povezane usluge My Renault
Aplikacija My Renault omogućuje korisnicima novog Australa pristup brojnim povezanim uslugama.
Može se koristiti za daljinsko upravljanje određenim funkcijama automobila. Vozači mogu locirati svoj automobil u bilo kojem trenutku te daljinski zabljesnuti svjetlima i potrubiti kako bi ga lakše pronašli na parkiralištu.
Može se koristiti i za pregled informacija o vozilu u stvarnom vremenu (prijeđeni kilometri itd.), popisa opreme, traženje odgovora na eventualna pitanja u korisničkom priručniku, gledanje edukativnih videa ili razgovor sa stručnjakom. Za pristup popisu servisnih ugovora ili zapisniku o održavanju obratite se u Renaultov servis ili dogovorite termin sastanka.



Source link

Related Posts