Novi Ford Focus postigao maksimalnih 5 EuroNCAP zvjezdica
- Novi Ford Focus dobio je maksimalnu ocjenu od 5 zvjezdica na nezavisnom EuroNCAP testiranju prema novim strožim testnim protokolima
- Sigurnosna tehnologija koja osim pješaka i vozila može prepoznati i bicikliste te automatski kočiti kako bi se izbjegao sudar, samo je dio brojnih značajki koje su pridonijele maksimalnoj ocjeni
- Focus je dobio maksimalni broj bodova na testovima bočnog i frontalnog udara, a dio zasluga za to ima i njegova napredna struktura karoserije i materijali visoke čvrstoće
Novi Ford Focus nagrađen je s maksimalnih 5 zvjezdica na sigurnosnom testiranju nezavisnog EuroNCAP-a i tako postao jedan od prvih automobile s najvišim ocjenama od uvođenja novih strožih testnih sigurnosnih protokola
Focus donosi čitav niz naprednih sigurnosnih tehnologija koje mogu pomoći u sprječavanju ili ublažavanju utjecaja prometne nesreće za vozača i putnike te pješake i druge sudionike prometa. To uključuje i Fordov sustav pomoći pri prepoznavanju pješaka i biciklista, pohvaljen od EuroNCAP-a, koji može prepoznati ljude na cesti ili u blizini ceste.
Sustav automatski aktivira kočnice ako otkrije potencijalni sudar a vozač ne reagira na upozorenja. Sada može otkriti i bicikliste, a funkcionira i po mraku.
EuroNCAP je dodijelio Focusu najbolje ocjene prema oba kriterija za putnike u vozilu – sigurnost odraslih putnika (85%) i sigurnost djece u vozilu (87%), što je zasluga i 40-postotnog povećanja prednjeg opterećenja zbog Fordove nove C2 platforme, kao i 33-postotnog povećanja materijala visoke čvrstoće.
Focus je dobio maksimalne ocjene na testovima sigurnost
“Sjetite se kad ste polagali svoj vozački ispit i koliko vam je bilo teško koncentrirati se na sigurnost na cesti. Vožnja nije postala manje zahtjevna samo smo se vremenom navikli na pritisak. Ali tehnologije poput sustava pomoći vozaču za prepoznavanje pješaka i biciklista, rasteretit će vozača i pomoći mu da njegova vožnja bude manje stresna i da ima više samopouzdanja za upravljačem, rekao je Helmut Reder, Fordov globalni direktor za automobile C segmenta.
Udobniji, manje zahtjevni i sigurniji
Novi Ford Focus predstavlja širi raspon naprednih sustava pomoći vozaču nego ijedan Ford do sada, što je omogućeno pomoću tri radara, dvije kamere i 12 ultrazvučnih senzora.
To uključuje:
Adaptivni tempomat sada unaprijeđen sa Stop & go funkcijom, prepoznavanjem ograničenja brzine i zadržavanjem vozila u sredini prometnog traka te pametne tehnologije ograničavanja brzine Fordov adaptivni sustav prednjih svjetala koji prepoznaje zavoje i po prvi puta u industriji – prometne znakove.
Asistencija upravljanja koja uz pomoć radara i kamera detektira sporija i zaustavljena vozila ispred te pruža podršku vozaču kako bi izbjegao sudar.
Ako dođe do nesreće, sustav pomoći vozaču pomoći će smanjiti utjecaj mogućeg sekundarnog sudara automatski aktivirajući kočnice. Usporavanje vozila može potencijalno smanjiti ozljede putnika i daljnje oštećenje vozila.
Osim toga, prvi Fordov head-up zaslon koji će se ponuditi u Europi pomaže vozaču da usmjeri svoju pažnju na cestu ispred sebe, dok stražnja širokokutna kamera s pogledom od 180 stupnjeva pomaže pri kretanju unatrag i parkiranju.
Fordov sustav upozorenja o mrtvom kutu i sustav upozorenja vozača na izlasku s parkirališta, prilikom vožnje unatrag upozorava vozača na vozila koja bi uskoro mogla proći iza njega, a sada po prvi put sustav automatski može aktivirati kočnice kako bi izbjegao ili ublažio sudar ako vozač ne reagira na upozorenja.
Novi Focus sada je u prodaji u Europi kao peterovratni hatchback, karavan, a na određenim tržištima i kao četverovratna limuzina. U ponudi su paketi opreme Trend i Titanium, sportska oprema ST-Line te luksuzna oprema Vignale. Prvi Focus Active crossover model bit će predstavljen početkom iduće godine u dvije izvedbe, klasičnoj s pet vrata te karavanskoj izvedbi.