Aktualno CX-60 Featured mazda Mazda CX-60 SUV Vijesti Zanimljivosti

Najsnažnija Mazda ikada, po prvi put i u plug in hibridnoj izvedbi, prava napast za vrhunske SUV-ove, poput BMW-a, Audija, Mercedesa…


CX-60 stavlja Audi i BMW na veliko iskušenje! Mazda CX-60 je prvi plug-in hibrid ove marke i dizajnirana je za sraz s najboljima i to i onima u premium SUV segmetu.

Uparila je 2.5-litreni četverocilindrični benzinski motor s električnim motorom s ukupno 323 KS.

Električni motor pokreće baterija od 17,8 kWh koja se može napuniti za četiri sata iz kućne zidne kutije. Mazda tvrdi da CX-60 ima autonomiju od 60 kilometara u čisto električnom načinu rada, pri brzini do 100 km/h. Emisija štetnih plinova je sjajna, 188mpg i 33g/km CO2.

Mazda napada vrhunske njemačke marke, a CX-60 donosi raskošnu kabinu, hibridnu snagu i elegantan dizajn na stol kao konkurent BMW-u X3. Vodeći SUV sada je u prodaji, a cijene kreću od 48.000 eura.

CX-60 je veći od crossovera CX-5 i nastavlja evoluciju Mazdinog ‘Kodo’ dizajnerskog jezika, koji se temelji na jednostavnosti i pametno reflektirajućoj površini. Prednji kraj ima veliku krilatu rešetku hladnjaka koja se stapa s prednjim svjetlima s tankim LED trakama za “trčanje” (koje su ujedno i indikatori), u skladu s Mazdinim prepoznatljivim identitetom.

Mazdin je to prvi plug-in za europsko tržište i najsnažniji cestovni automobil koji je Mazda ikada proizvela Potpuno nova Mazda CX-60 PHEV1 uvodi tvrtku u plug-in europski tržišni segment.

Najvažniji je to model koji je predstavila u posljednjem desteljeću, važniji i od mega popularne Trojke! Mazdin novi vodeći model predstavlja sve što je tvrtka ugradila u svoj DNK tijekom posljednjih 100 godina, od izvanrednog dizajna eksterijera i interijera do najfinije japanske izrade, najnovijih inovacija u fokusu na čovjeka. tehnologije i pogonski sklop svjetske klase.

CX-60 ima potpuno nove pogonske motore. Od lansiranja, bit će ponuđen samo kao plug-in hibrid, uparujući 2,5-litreni četverocilindrični benzinski motor s električnim motorom s ukupno 323 KS. Pogon se šalje na sva četiri kotača putem automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa, što omogućuje CX-60 da ubrza do 100 km/h za samo 5,8 sekundi.

Električni motor pokreće baterija od 17,8 kWh koja se može napuniti za četiri sata iz kućne zidne kutije. Mazda tvrdi da CX-60 ima autonomiju od 60 kilometara u čisto električnom načinu rada, pri brzini do 100 km/h. Emisija štetnih plinova je sjajna, 188mpg i 33g/km CO2.

Krajem 2022. stiže još jači motor

Krajem ove godine Mazda će lansirati 3,3-litreni redni šestocilindrični dizel s 48V blago hibridnom tehnologijom. 3,0-litreni redni šesterobenzinski model uslijedit će 2023. godine, ponovno s blagim hibridnim sustavom i Mazdinom Skyactiv X tehnologijom paljenja pomoću kompresije. Ovi motori su kompatibilni i sa stražnjim i sa pogonom na sva četiri kotača.

Cijene od 350.000 kuna na više

Unatoč složenosti “pakiranja” hibridnog sustava, CX-60 nudi 570 litara prtljažnika, što je u skladu s onime s čime raspolažu suparnici.

Stiže u tri razine opreme: Exclusive-Line, Homura i vrhunski model Takumi. Automobili Exclusive-Line kreću se od 45.950 eura, a varijante Homura i Takumi po cijeni od 50.700 eura, odnosno 52.050 eura. Cijene su za sada samo okvirne.

CX-60 koristi Mazdinu Skyactiv skalabilnu arhitekturu i usvaja Kinematic Posture Control sustav iz sportskog automobila MX-5. To primjenjuje kočnice na unutarnji stražnji kotač kako bi se zadržalo kotrljanje karoserije, a baterije za hibridni sustav postavljene su između prednje i stražnje osovine CX-60 za skladnije upravljanje. Vozač može birati između Normal, Sport, Off-Road, Vuča i EV načina ovisno o scenariju, a Hill Decent Control omogućuje automobilu da se spušta niz strme, skliske strmine.

Unutrašnjost po običaju odlična, super kvalitetni materijal i infotanment iz snova

Kabina CX-60 je odista premium. Mnoštvo je obrubljenih detalja, poput sjedišta, armatrura, naslona…, i to visokokvalitetnom tkaninom, drvom i kožom. Višeslojni dizajn nadzorne ploče također ima metalne naglaske, zajedno sa skupom fizičkih kontrola klime. Široki infotainment zaslon s upravljanjem kotačićem s klikom pridružuje se potpuno digitalna ploča s instrumentima.

Prekrasan i dinamičan stil potpuno nove Mazde CX-60 PHEV prenosi inteligenciju i eleganciju najnovijeg razvoja Kodo dizajna – japanski koncept Ma, koji je mirna i dostojanstvena ljepota praznog prostora – utkana u čvrstinu upečatljiva SUV arhitektura s prednjim motorom i pogonom na stražnje kotače.

Jedinstvena Mazda i duboko ukorijenjena u japansko nasljeđe, elegantan dizajn interijera vrhunske kvalitete dodatno uvodi ideje Kaichoua – element poremećaja koji miješa različite materijale i teksture kao što su drvo javora, koža napa, jedinstveno obrađen japanski tekstil i kromirani detalji, i Musubu – umjetnost uvezivanja koja je bila inspiracija za posebno detaljno šivanje ploče s instrumentima.

Ukrasi od specijalnog japanskog javora

Obrada ukrasa od javorovog drveta odražava japansku estetiku Hachoa – asimetričnu ravnotežu ili namjernu neravninu. Različiti uzorci i pređe tkanih tkanina osjetljivo reagiraju na promjene svjetla, a japanska tehnika šivanja nazvana Kakenui stvara šavove “visećeg šava” s razmacima između obrubnih tkanina koji otkrivaju uvid u materijal ispod.

Tehnologije usmjerene na čovjeka ponovno su osmišljene i dorađene kako bi usavršile iskustvo vožnje Jinba-Ittai i, više nego ikad, zadovoljile individualne potrebe vozača. Revolucionarni Mazdin sustav personalizacije vozača prepoznat će osobe koje se nalaze na vozačevom sjedalu i automatski prilagoditi okolinu – položaj sjedala, volan, retrovizore, HUD, čak i postavke zvuka i kontrole klime – kako bi odgovarao njihovoj tjelesnoj građi, kao i osobnim preferencijama.

U startu kotači od 18 cola, u skupljoj varijanti i od 20

Osnovni automobil ima 18-inčne kotače i crnu oblogu karoserije, a Homura spec. nudi crne 20-inčne kotače, lukove kotača u boji karoserije, crne retrovizore i zatamnjenu prednju masku. U unutrašnjosti, osnovni model dobiva nudi komplet uključujući grijana stražnja sjedala, ambijentalno osvjetljenje i automatski sustav podešavanja sjedala.

To omogućuje vozaču da odredi svoju visinu spram informacijsko-zabavnom sustavu, s unutarnjim kamerama koje detektiraju njihov položaj očiju i prilagođavaju sjedalo, upravljač i ogledala kako bi odgovarali vozaču na najbolji moguće način. Auto zatim koristi prepoznavanje lica kako bi primijenio ove postavke za različite vozače, zajedno s klimatskim i medijskim preferencijama. Čudo neviđeno.

Vrhunska Takumi oprema donosi retrovizore u boji karoserije, zajedno sa sjajno crnom mrežicom rešetke i kromiranim obrubom za okvir rešetke i obrub bočnih prozora.

Najjeftinija CX-60 Exclusive-Line jedina je verzija dostupna s Comfort Packom od 1700 eura, koji donosi 20-inčne legure, električna, ventilirana prednja sjedala i grijana stražnja sjedala. Uključena je i funkcija automatskog položaja za vožnju.

Panoramski krovni otvor može se specificirati s modelima Homura i Takumi, zajedno s dva paketa opcija. Paket pogodnosti vrijedan 1300 eura donosi zatamnjena stakla, bežično punjenje telefona i kameru za parkiranje od 360 stupnjeva za ‘vidljiv pogled’, omogućujući vozaču da vidi položaj automobila iznutra prema van na zaslonu infotainmenta. Paket pomoći vozaču dodaje niz tehnologija aktivne sigurnosti za 1350 eura.

CX-60 je sada dostupan za samo uz narudžbu kao PHEV, a isporuke počinju ove jeseni.

Mazda CX-60, najjači auto iz Hiroshime ikada – CX-60 stavlja Audi i BMW na veliko iskušenje! Mazda CX-60 je prvi plug-in hibrid ove marke i dizajnirana je za sraz s najboljima i to i onima u premium SUV segmetu. Uparila je 2.5-litreni četverocilindrični benzinski motor s električnim motorom s ukupno 323 KSElektrični motor pokreće baterija od 17,8 kWh koja se može napuniti za četiri sata iz kućne zidne kutije. Mazda tvrdi da CX-60 ima autonomiju od 60 kilometara u čisto električnom načinu rada, pri brzini do 100 km/h. Emisija štetnih plinova je sjajna, 188mpg i 33g/km CO2.Mazda napada vrhunske njemačke marke, a CX-60 donosi raskošnu kabinu, hibridnu snagu i elegantan dizajn na stol kao konkurent BMW-u X3. Vodeći SUV sada je u prodaji, a cijene kreću od 48.000 eura.CX-60 je veći od crossovera CX-5 i nastavlja evoluciju Mazdinog ‘Kodo’ dizajnerskog jezika, koji se temelji na jednostavnosti i pametno reflektirajućoj površini. Prednji kraj ima veliku krilatu rešetku hladnjaka koja se stapa s prednjim svjetlima s tankim LED trakama za “trčanje” (koje su ujedno i indikatori), u skladu s Mazdinim prepoznatljivim identitetom.



Source link

Related Posts