Milijunti primjerak modela Peugeot 3008 silazi s proizvodnih linija tvornice u Sochauxu
Pet godina nakon njegova puštanja u prodaju, Peugeot 3008, jedan od najprodavanijih modela marke, već slavi izlazak svojeg milijuntog primjerka, proizvedenog na linijama tvornice u Sochauxu. Suradnici su se okupili povodom proslave izlaska milijuntog primjerka tog modela u njegovoj inačici Peugeot 3008 Hybrid.
Ostvaruje fenomenalan uspjeh: Peugeot 3008 najnovije generacije već je prešao brojku od milijun proizvedenih primjeraka. Nakon što se počeo proizvoditi u Europi i Kini, model je s oduševljenjem prihvaćen u stručnim krugovima prije nego što je uopće pušten na tržište s obzirom na to da mu je dodijeljeno sedamdeset i šest nagrada diljem svijeta, među kojima je i prestižna nagrada „Car of the Year” 2017.
U Francuskoj je Peugeot 3008 vodeći model u svojem segmentu od prvog mjeseca njegova stavljanja na tržište. U Europi je 2021. bio na drugom mjestu u segmentu SUV vozila.
65 % prodaje modela Peugeot 3008 ostvareno je u Europi. Njegova najveća tržišta izvan europskog područja jesu Turska, Izrael, Japan i Egipat. Za Peugeot 3008 zabilježeno je više od 80 % prodaje koja se odnosi na verzije s automatskim mjenjačem, te udio prodaje od gotovo 38 % u okviru viših segmenata, što jasno ukazuje na uspjeh u ponudi proizvoda više kvalitete marke Peugeot.
Peugeot 3008 obuhvaća sustave za pomoć u vožnji najnovije generacije, kao i Peugeot i-Cockpit® koji je opremljen novom instrumentnom pločom s visokom kvalitetom prikaza i novim dodirnim zaslonom visoke razlučivosti od 10 inča. Vozilo savršeno utjelovljuje načelo slobode izbora ponudom punjivih hibridnih motora, pogonom na dva ili četiri kotača i ponudom izvedbi s motorima s unutarnjim izgaranjem, čime se sjedinjuju užitak u vožnji i učinkovitost.
Peugeot 3008 pronašao je brojne poklonike zahvaljujući svojim dinamičkim voznim svojstvima te prepoznatljivom i modernom vanjskom stilu. Unutrašnjost uz i-Cockpit® nudi ozračje koje odiše naprednom tehnologijom, toplinom i udobnošću, jedno potpuno drukčije okruženje u kojemu se kupci osjećaju dobro i koje općenito postiže jednu od najboljih razina zadovoljstva kupaca u Europi.