Maruti 800 nastao je po uzoru na Volkswagen Bubu
Indira Gandhi, premijerka Indije, željela je stvoriti automobil za narod, po uzoru na Volkswagen Bubu, te je tako nastao Maruti 800.
Jedna od vodećih ličnosti Pokretna nesvrstanih, Indira Gandhi, premijerka Indije od 1966. do 1977. i od 1980. do 1984. godine, imala je veliku želju motorizirati svoje sugrađane. Ideja o narodnom automobilu koja je izrodila Volkswagen Bubu bila joj je glavna inspiracija. Sanjay Gandhi, njezin sin i političar, bio je zadužen za provedbu ideje u stvarnost.
Prije nego lije dogovorio suradnju sa Suzukijem Sanjay Gandhi s idejom stvaranja indijske verzije narodnog automobila obratio se Volkswagenu. No, u konačnim pregovorima Nijemci nisu baš bili fleksibilni po pitanju prilagodne dizajna nekome od postojećih modela pa je ugovor naposljetku potpisao Suzuki.
Na temeljima Suzukija 796 nastao je Maruti 800, koji je trebao motorizirati Indiju i u tome je u dobroj mjeri i uspio. Naime, u 30 godina proizvodnje, od 1983. do 2013. godine, prodano ih je 2,7 milijuna. Na listi automobila koji su se najduže neprekinuto proizvodili u Indiji prvo mjesto drži Hindustan Ambassador, a na drugom je Maruti 800.
Kontroverzna politička karijera Indire Gandhi naprasno je prekinuta atentatom koji su izveli Sikijski zavjernici 31. listopada 1984. godine.
Maruti 800 prodavao se i izvan granica Indije. Razmjerno ga se često moglo vidjeti i na našim prostorima. Glavne odlike bile su mu cijena, solidna prostranost obzirom na vanjske gabarite, jednostavna i pouzdana mehanika jeftina za održavanje i prilično izdržljiv 0.8-litreni benzinac sa 35 KS.