Manhart nabio BMW M5 na čak 732 KS
Renomirani njemački tuner, specijaliziran za BMW, predstavio je svoju viziju šeste generacije modela BMW M5, koji nakon tretmana izgleda, zvuči i juri kao da je izašao iz pakla, a ispaljuje čak 100 KS više od standardnog BMW M5 Competition.
Da se podsjetimo… Za sve one kojima standardni BMW M5, koji u zadnjoj iteraciji ispaljuje okruglo 600 KS na sve kotače, nije dovoljan Bavarci su kreirali papreniju izvedbu Competition Package, koja raspolaže s čak 625 KS. BMW M5 Competition Package ima isti 4.4-litreni bi-turbo V8 motor, ali umjesto standardnih 600 raspolaže sa 625 KS, dok je najveći okretni moment povećan sa 750 na okruglo 800 Nm. Ubrzanje do 100 km/h skraćeno je s 3,4 na 3,3 sekunde pa je sad jednako potentan kao i glavni konkurent – Mercedes-AMG E63 S – koji također ubrzava za 3,3 sekunde, ali uz motor koji raspolaže s manjkom od 27 KS, odnosno viškom od 50 Nm, u usporedbi s BMW M5 Competition Package. Ovjes je 10 posto tvrđi, naplaci su dobili novi dizajn, a ispušni sustav je glasniji. Premda je BMW M5 Competition Package ujedno i luksuzna krstarica, Bavarci su iznimno pazili na svaki kilogram pa je i poklopac motora izrađen od ugljičnih vlakana.
No, stručnjacima iz tuning kuće Manhart niti to nije bilo dovoljno pa su zasukali rukave i temeljito ga modificirali. Bi-turbo benzinac 4.4 V8 nakon tretmana razvija čak 723 KS i 870 Nm pa je sprint do stotke skraćen na manje od 3,2 sekunde, dok najveća brzina premašuje 320 km/h.
Još impresivnije je međuubrzanje. Naime, od 100 do 200 km/h NMW M5 u režiji Manharta potegne za svega 5,9 s. Novi ispušni sustav dodao je ozbiljnu dozu agresivnosti, a stabilnost je poboljšana 20 milimetara nižim ovjesom, kojeg je isporučila tvrtka KW, dok su naplaci 21-colni.