Aktualno automobil Featured Izbor uredništva Kina Vijesti Zanimljivosti

Kineski apetiti u Europi su ogromni, napadaju iz sveg raspoloživog naoružanja! S čime će nas još iznenaditi Kinezi?


Započela kineska automobilska invazija na Stari kontinent! Kineski električni automobili ubrzano dolaze na europske ceste, uključujući gotovo potpuno nepoznata imena automobila. NAJVEĆA SU IM PREDNOST BATERIJE. Tu su bogovi! Prije samo 20 godina nisu prodavali ni 100.000 novih automobila, danas ih proizvode više od 23 milijuna, a u Kini prodaju gotovo 20 milijuna, u Europi milijun, a cilj im je za 2022. nevjerojatnih 1,6 milijuna!

Kada su prvi kineski proizvođači automobila prije nešto više od petnaest godina ušli na europska tržišta, uglavnom su lomili zube zbog nedostatka sigurnosti i upitne kvalitete svojih modela. No, u novoj kineskoj ofenzivi na Stari kontinent očito će biti drugačije.

Dolaze moderni i temeljito osmišljeni električni modeli koji ciljaju uglavnom na tržišta koja su najviše naklonjena električnoj mobilnosti. Prodano je rekordno više od 50 milijuna novih automobila godina 2018. širom svijeta. Godine 2001., kada je država poznata po svili postala članica Svjetske trgovinske organizacije, u Kini je kupljeno tek nešto više od dva milijuna novih modela. Prije nešto malo više od 20 godina i manje od 100.000 godišnje. U 2019. krivulja prodaje pala je za oko osam posto, a lani je zabilježila blagi rast nakon pada zbog epidemije 2020. godine.

Apetiti u Europi su veliki

Prošle godine izvezeno je ukupno 995.000 kineskih automobila, a apetiti proizvođača dostigli su čak 1,6 milijuna, a najaktivniji su bili modeli na električni pogon. Neki su već otvorili urede u Europi, posebice u Norveškoj, Švedskoj, Danskoj i Nizozemskoj, kao i u Njemačkoj. Proizvođači Aiways, MG, Gelly, Great Wall, Nio i Xpeng već uspostavljaju prodajnu mrežu u zemljama koje su najviše naklonjene električnim automobilima, vjerujući da će europski kupci predstavljati značajan udio zbog najavljenog zatvaranja motora s unutarnjim izgaranjem 2030. u ukupnoj prodaji.

Najveća prednost su im baterije

Kinesko udruženje automobilske industrije CAAM očekuje da će kineski izvoz električnih automobila nastaviti naglo rasti u nadolazećim godinama, posebno na uspostavljenim tržištima. Nakon katastrofe s modelima iz vremena prve invazije, domaći proizvođači ubrzali su razvoj električnih automobila za koje dobivaju subvencije u mnogim zemljama i tako konkuriraju konkurentskim markama u cijenama.

U Kini postoji oko 50 proizvođača električnih automobila. već su na ovaj ili onaj način aktivni u Europi. Neki analitičari kažu da im je najveća prednost u ovom osvajanju to što Kina ima dobro razvijenu proizvodnju baterija i elektroničkih komponenti za električne pogone.

Fotografije: Xpeng



Source link

Related Posts