Eurorepar – multibrand marka rezervnih dijelova slavi 20. rođendan!
Marku Eurorepar stvorio je Stellantis kako bi vlasnicima vozila starijih od tri godine ponudio povoljnu zamjenu za originalne rezervne dijelove, ali i kako bi postao prvi dobavljač rezervnih dijelova za većinu automobilskih marki na tržištu. Danas Eurorepar nudi najveću gamu rezervnih dijelova na tržištu, s više od 15.000 automobilskih proizvoda (rezervni dijelovi, dodatna oprema, gume, maziva, potrošni materijal…).
„Iako je prvotno uključivala najprodavanije automobilske dijelove (kao što su kočnice, sustavi ovjesa, distribucijski sustavi itd.), gama marke Eurorepar u potpunosti je obnovljena 2015. godine. S godinama je postajala sve bogatija, a Eurorepar je stekao glas referentne trgovačke marke specijalizirane za tehničke proizvode kao što su ležajevi kotača, trodijelni kompleti spojke, podizači stakala i sl.!” objašnjava Jean-Michel Booh-Begue, iz odjela za razvoj proizvoda Stellantis Grupe.
Vrijednosti kojima je marka Eurorepar vjerna od samih početaka su kvaliteta izrade i materijala, pouzdanost, dostupnost, te najbolji omjer cijene i kvalitete.
Eurorepar rezervni dijelovi cjenovno su pozicionirani 30% ispod dijelova prve ugradnje.