EKSKLUZIVNO Martin Kodrić: Formula je samo san, moja budućnost je endurance
Samo 18 godina s najboljim rezultatom među hrvatskim pokušajima u formuli, jednim od najboljih hrvatskih rezultata u povijesti i…pred odlaskom iz ”singlesitera”..!?.. Martin Kodrić je prošli mjesec osvojio drugo mjesto u utrci Formule Renault 2.0 u konkurenciji čak 35 mladih vozača iz cijelog svijeta. No, prerano je shvatio da su naši pokušaji u formulama slični hrvatskom svemirskom programu i da je to samo vreća bez dna koja, na kraju, ne može dati rezultat. Zato se u 2016., najvjerojatnije, okreće endurance utrkama tipa WEC (World endurance championship) ili ELMS (European Le Mans series)..
– Osim toga, i previsok sam i pretežak za formulu, kaže Martin, manekenskog izgleda, ”180 cm i gotovo 90 kg s kacigom ne pomažu vozačima formula nego je to popriličan hendikep.”
– ”U engleskom Sneterttonu sam testirao LMP3 i čini se da je to moja budućnost, Mala je vjerojatnost da bi slijedeće godine voziti formulu. Ako se to ipak dogodi, to bi mogla biti Formula 3.”
Čini se da nas Samoborac čvrsto stoji na zemlji. Vaš je novinar u 40-ak godina vidio dosta pokušaja naših formulaša od Vece Holjevca, prvog prvaka Jugoslavije u Formuli super VW koji je vozio i evropsko prvenstvo F2, preko Denisa Popovića, Marina Čolaka do Kristijana Habulina koji je pobijedio u utrci Formule Renault Italia u Imoli. No, Kodrićevo drugo mjesto na kišnom Nuerburgringu (na slici) je najveći doseg pa je zato i malo žalosno što, u trenucima kad smo se ponadali nekoj predigri F1 kroz GP3 ili čak GP2, Martin gleda u drugom pravcu. No, 24 sata Le Mansa (možda jednog dana) i nije toliko loša ideja..
– ”Slabo pratim F1. Trenutno je razočaravajuća. U njoj može biti Pastor Maldonado jedino ako iskrca 20-ak milijuna dolara. Polovica vozača mora platiti svoje sjedalo. Novih mjesta uopće nema.”
Martin je odličan đak gimnazije ”Benedikt Kotruljević” na zagrebačkom Sv.Duhu a uz endurance planira i studij prava. Ovo je ljeto je položio vozački ispit kao i idol Max Verstapen:
– ”Max je stvarno fantastičan. Nema sumnje da će biti svjetski prvak”.
Martin posljednju utrku prvenstva Formule Renault 2.0 vozi u španjolskom Jerezu gdje će 17. i 18. listopada voziti čak tri utrke. Posljednji Hrvat na 24 sata Le Mansa bio je grof Petar Oršić daleke 1938. godine. Vrijeme je…(gd)