Delta resume 2
Mediji
Ako u zagrebačkom Jutarnjem listu, vodećem hrvatskom dnevnom listu, u subotu i nedjelju ne izađe niti jedna jedina riječ i ako je na Indexu isto, onda se to zove iznimno lošom medijskom popraćenošću. Btw, na Indexu (ili Jutarnjem), najjačem hrvatskom siteu, išli su oglasi za Deltu ali se nije pojavio niti jedan jedini novinarski tekst. Nešto što nisam u životu vidio ni doživio a ovo mi je bila 41. Delta u 43 godine koliko pišem o auto sportu.
Vodeći hrvatski siteovi Tportal i Net.hr nisu ni pomislili da napišu koju riječ o Delti. Pišu o Vuelti ali o Delti ni riječi. No, tu je priča o ukradenom volanu Force Indije u Monzi…Specijalizirani auto portali kao što su Racing, Automobili, Automanija, Auto motor und Sport, Autoklub…niti jedne jedine riječi..Auto moto trend je samo prenio moj resume 1 i objavio redoslijed u PH.
Autoklub je i dalje vodeći hrvatski auto časopis i u broju koji se trenutno može kupiti na kioscima nema niti riječi o Delti. Nadajmo se da će izvještaj s Delte biti u slijedećem broju. SN su jedine od hrvatskih dnevnih novina koje su korektno svaki dan pratile Deltu,
Ako vrijeme papira pomalo istječe, navodno je net budućnost. Net dnevno otvaraju milijuni i u Hrvatskoj. Delta je neslavno prošla i u netu i u printu.
Autosport.hr
Nigdje nisam naišao na bilo kakav osvrt ili komentar Delte (pa kako je to moguće !?) osim kod kolega na Autosportu.hr:
”Riječ je o natjecanju koje nazivom, brojkom i lokacijama brzinskih ispita podsjeća na slavnu, neprežaljenu “Deltu”, a priča o kojoj bi mogla poslužiti kao temelj dobre knjige na temu domaćeg rallyja. Dok ta i takva knjiga ne bude napisana, ostaje nam pratiti rad organizatora, AK Ina Delta iz Zagreba – dug je put od ovog rallyja do onog što je “Delta” bila tolike godine”.
Autobus
Negdje sam pročitao da su organizirani autobusi ZET-a i da kreću u 7 i 11 sati. Pomislio sam da je to sjajno i otišao u 7 napisati priču o pravim reli entuzijastima te s njima čučati kod npr. Željezničara. Autobusa nije bilo.
Moja je greška što sam previdio da se za ZET-ov autobus mora prijaviti mailom (!?). No, nekoliko klinaca je isto došlo u 7 ujutro i srećom smo otkrili da zadnji ZET-ov bus s Mihaljevca kreće u 8.30 i vozi po cijeloj Medvednici te ostavlja ljude kako kome paše za razliku od onog u 11 koji je, nažalost, vozio samo do Željezničara.
Organizacija
Organizacija je uglavnom bila ok ali mi se na nekoliko mjesta (vidi sliku) dizala kosa na glavi..Ljudi su preblizu stajali autima koji su jurili 150 na sat. Pogledajte ovu sliku Patricije Fiolić s Kraljičinog zdenca. Mladi gledatelj gotovo da rukom može dotaknuti auto koji juri 150 nakon nizbrdice..
Prošlogodišnja nesreća na mjestu sto metara dalje nije bila dovoljno upozorenje. Bio sam na par metara (s druge strane zida) od entuzijaste kojeg je pokupio auto u punoj brzini i poslao ga u Traumu. Srećom, preživio je. Prije sedam dana u Galiciji je na reliju poginulo šest ljudi…
Glorificirati rad entuzijasta neću. To je njihov hobi i uvjeren sam da uživaju u njemu. I sam bi rado volontirao. Recimo u medijskoj pripremi…
Zbogom
Nisam nekoliko godina pisao o hr auto sportu ali ni neću više. Bez brige.
Goran Dijaković