Dacia je prodala milijunto vozilo sa pogonom sa pogonom na ukapljeni naftni plin
Dacia još od 2010. godine nudi dvogorivne motore s pogonom na benzin i ukapljeni naftni plin, a sada je prodala milijunti primjerak takvog vozila (ukupno u svim zemljama prodaje)! Dvogorivni sustav koji se od 2020. naziva ECO-G100 razvija okretni moment od najviše 170 Nm pri 2000 o/min te pruža brojne prednosti zahvaljujući svestranim obilježjima:
- Snažniji je od benzinske inačice (za 10 KS i 10 Nm), troši 10 % manje goriva i ispušta 10 % manje emisija CO2. Budući da ispušta 90 % manje sitnih čestica, može se pohvaliti i manjim ugljičnim otiskom.
- Dacia već 14 godina opsežno ispituje i prilagođava tehnologiju motora ECO-G100. Povrh toga što se tvornički ugrađuje u vozila, taj motor počiva na stručnosti Renault Grupe te je ujedno izdržljiv i pouzdan koliko i benzinska izvedba.
Vozila marke Dacia dizajniraju se i konstruiraju tako da se u njih može ugraditi plinski pogon. Pritom se spremnik ukapljenog naftnog plina ugrađuje u prostor koji je u drugim vozilima rezerviran za rezervni kotač, što znači da ne utječe na kapacitet spremnika benzina niti zauzima mjesto u prtljažniku. Kao i ostala vozila u ponudi marke, inačice s plinskim pogonom isporučuju se s trogodišnjim jamstvom odnosno jamstvom na 100.000 km.
Motor ECO-G100 dostupan je po povoljnoj cijeni i donosi dugoročne uštede. Ukapljeni naftni plin jedna je od najpovoljnijih vrsta goriva na tržištu: njegova je cijena za više od 40 % niža od cijene 95-oktanskog bezolovnog bezina u Hrvatskoj pa kupci pri svakom punjenju spremnika mogu uštedjeti oko 30 EUR.
Uštedama tu nije kraj, budući da vlasnici vozila s dvogorivnim motorom ostvaruju pravo na određene porezne olakšice kao što su niže naknade za onečišćenje, potpuno ili djelomično oslobođenje od obveze plaćanja poreza na registraciju (ovisno o području) itd.
Dvogorivni motor radi jednako dobro bez obzira na to koju vrstu goriva upotrebljava (ukapljeni naftni plin ili benzin). Osim toga, povezan je s dvama spremnicima od 50 litara** (ovisno o modelu) te se jednostavno upotrebljava: vozač može ručno prebaciti s jedne vrste pogona na drugu ili vozilo to može učiniti automatski, primjerice kada se spremnik ukapljenog naftnog plina isprazni.
Motor ECO-G100 ostvaruje rekordan doseg od do 1500 km.