Croatia Airlines partner e-Dječje kartice “Mudrica”
Croatia Airlines novi je partner e-Dječje kartice “Mudrica” koja svim korisnicima kartice omogućuje popust od 10 posto prigodom kupnje aviokarata.
Potpisivanje sporazuma o partnerstvu Croatia Airlinesa i Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade u projektu e-Dječja kartica “Mudrica” potpisan je u utorak, u zrakoplovu kompanije. Ugovor su potpisali predsjednik Uprave Croatia Airlinesa Jasmin Bajić i državna tajnica za demografiju i mlade Željka Josić.
Popust se može koristiti korištenjem promo koda Croatia Airlinesa prigodom kupnje karata. Promo kod je dostupan na interaktivnoj karti mobilne aplikacije “Mudrica” i njegovih se korištenjem, do 25. lipnja iduće godine ostvaruje popust na cijenu aviokarata od 10 posto za domaće i međunarodne letove kompanije, dok se pristojbe i ostale naknade plaćaju u punom iznosu (popust inače ostvaruju i roditelji i djeca).
Državna tajnica Josić pritom je navela kako je E-Dječja kartica “Mudrica” projekt Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade koja je javnosti dostupna od prosinca prošle godine. Istaknula je kako se radi o aplikaciji za mobilne uređaje namijenjene roditeljima, skrbnicima i udomiteljima s najmanje jednim djetetom do 18. godine života. “Mudrica” trenutno ima 80-ak partnera koji svojim uslugama pružaju povoljniji pristup robama i uslugama.
“Karticom smo omogućili svim našim partnerima da daju određene popuste za određene proizvode”, kazala je Josić, dodavši da njihova e kartica pomaže novčanicima ovdašnjih roditelja. Iznimno je zadovoljna što su ih partneri prepoznali, uključujući i Croatia Airlines, što će obiteljima s djecom putovanja učiniti jeftinijima.
“Nama je u cilju da povećamo promet, ali i da damo pozitivan impuls turističkoj sezoni”, rekao je Jasmin Bajić. Kazao je i da Croatia Airlines trenutno opslužuje 19 međunarodnih i osam domaćih destinacija, odnosno da lete na svih osam domaćih zračnih luka. Iz Zagreba lete na 14 destinacija, iz Splita za 12 dok je Dubrovnik na sedam međunarodnih destinacija. S međunarodnim destinacijama povezana je i Rijeka.
Trenutno je, naglasio je Bajić, broj letova nacionalnog prijevoznika na 65 posto u odnosu na isto razdoblje 2019., ali je popunjenost nešto slabija nego tada. Rekao je naime da bi u normalnim sezonama popunjenost bila bila preko 80 posto, dok je sada na oko 50 posto. Očekuje, međutim, da će u narednom razdoblju, pogotovo u osmom mjesecu, doći do povećanja potražnje.
Nada se da pandemija neće ponovno zaustaviti sezonu i da će rujan i listopad moći voziti na aktualnoj razini. Kazao je i da Croatia Airlines tijekom ljeta ima 100-ak konkurenata na hrvatskom zrakoplovnom tržištu, dodavši da su u nacionalnom prijevozniku naučili da se bore s konkurencijom, ali i da surađuju s njima.
HINA