Cijene legendarnih Yugača “preko Bare” nezaustavljivo rastu: provjerite rekordne vrijednosti posljednjih godina
Nekada je bilo teško voziti se čak i tako kratkom udaljenosti, a da na cesti ne ugledate barem jednog Yuga. I danas se takav može vidjeti na slovenskim cestama, no u Americi je ovaj poznati automobil bio nešto lošije prihvaćen.
Barem u početku. No sada se čini da im cijene marljivo rastu.
Yugo je automobilska priča koja se rodila na primjeru uspješnog talijanskog automobila Fiat 127. Proizvodnja je započela 28. listopada 1980. pod vodstvom Giorgetto Giugiara.
Prvi primjerak krenuo je na ceste na Dan Republike.
Obiteljski automobil, koji je trebao zamijeniti iznimno popularnog Fičeka, u početku se zvao Zastava 102, a kasnije je dobio nadimak Jugo odn. proboj Yuga na inozemno tržište.U bivšoj zajedničkoj državi ljudi su ga odmah zavoljeli, i zbog pristupačnosti i potrošnje benzina.
Dana 11. studenog 2008. u tvornici automobila Zastava u Kragujevcu sklopljen je posljednji kultni Yugo.
Automobil koji i danas budi uspomene u srcima nostalgičara, preko bare je stigao 1986. godine, ali nije naišao na toplu dobrodošlicu.
Zalijepila mu se čak i etiketa “najgori auto svih vremena”, jer se u Americi počeo prodavati tek nakon uvođenja nekoliko stotina korekcija.
I dan danas s druge strane Atlantika vlada veliki interes za Yugo, a dokaz je i skok cijena. U prosjeku, prema Classic.com, Yugo će vas koštati 7300 dolara, no u posljednje vrijeme prodaje se i puno više.
Za kabriolet Yuga iz 1988. netko je iskeširao čak 12.100 dolara (11.144,83 eura).
U Houstonu je na aukciji Barrett-Jackson prodan automobil sa 100.000 kilometara u prestižnijoj verziji GVL i aspen bijele boje s interijerom u sjajnoj bež boji, a zadnji je 12. siječnja prodan Yugo GV koji je novog vlasnika pronašao za 8100 dolara, malo prije toga, Yugo GVL također je pronašao svoj novi dom za tisuću više.
Tekst: Nika Arsovska
Izvor: Startnews.hr