Aktualno Austral Featured Renault Renault Austral SUV Vijesti Zanimljivosti

BEZ DIZELA I BEZ STRUJE!!! Renault Austral nije samo Meganov ‘SUV’ brat, on želi postati puno više i to bez pomodarske elektrifikacije


PREMIJERA – VIDEO + 25 FOTO!!! Bez pomodarske elektrifikacije, a i bez dizela stiže atletski građen SUV! U Renaultu žele postaviti standarde u tehnologiji, čistoj energiji i uslugama u industriji i C-segmentu. Najnoviji model u floti francuske marke prati dizajn limuzine, a u praksi zamjenjuje ‘ostarjeli’ Kadjar. Nije poznato zašto se Renault odlučio povući s Kadjarom, no činjenica je da Austral nema mnogo zajedničkog sa svojim prethodnikom. Prvi primjerci stižu u Hrvatsku u zadnjem kvartalu.

U Renaultu su se očito našli usred proljeća. S jedne strane ukidaju neke modele koji su se nekada odlično prodavali (ili su s njima imali barem značajne planove), poput Twinga, Scenica, Espacea i Kadjara, a s druge strane potpuno obnavljaju automobile koji su ostali u ponudi. Megane je doživio temeljnu promjenu, a sada njegovim stopama ide Austral.

Najnoviji model u floti francuske marke prati dizajn limuzine C segmenta, a u praksi zamjenjuje ‘ostarjeli’ Kadjar. Nije poznato zašto se Renault odlučio povući, no činjenica je da Austral nema mnogo zajedničkog sa svojim prethodnikom. To se vidi već na prvi pogled, zahvaljujući puno elegantnijim linijama, no vanjštinom je Renault želio ostaviti dojam kvalitete.

To će biti dostupno isključivo s paketom opreme Esprit Alpine, a Austral će biti prvi automobil u Renaultovoj gami koji će dobiti paket. Inače, krov vozila će uvijek biti prekriven crnom bojom.

Kako se Renault već dugo pripremao za završno predstavljanje Australa, o njegovu kokpitu mogli smo puno naučiti i prije današnjeg predstavljanja. Dizajniran poput čahure, cijeli sustav, nazvan OpenR, sastoji se od digitalne instrument ploče dijagonale 12,3 inča i uspravnog zaslona dijagonale od 12 inča.

To su praktički potpuno povezani zasloni, koji su nadopunjeni projekcijskim zaslonom od 9,3 inča, kao što su Google Maps, Google Assistant i tako dalje, a sustav će se automatski ažurirati putem oblaka. Za zvučnu pozornicu, pak, više se neće brinuti Bose, no Renault se za pomoć obratio brendu Harman Kardon.

Kabina u Australu bit će jedna od najprestižnijih u segmentu, a i prostranija. U najboljim paketima opreme klasičnu tkaninu zamijenit će Alcantara u kombinaciji s kožom na upravljaču i umetcima od tkanine koja podsjeća na karbonska vlakna. U ovom slučaju, papučice gasa i pragovi će nekako biti izrađeni od aluminija. Sa 27,4 inča prostora za koljena u drugom redu, postavljen je za rekordera klase C u ovom segmentu.

Elektrika, u kombinaciji s benzinom – Plin može biti sasvim prikladan izbor. Odlično za Austral

On neće biti dostupan kao električni automobil – niti kao dizel. Bit će dostupan samo s blagim hibridnim pogonskim agregatima ili kao klasični hibrid. Osnova za sve motore bit će dva, i to 1,2-litreni trocilindrični i 1,3-litreni četverocilindrični. Od njih se također očekuje da će zadovoljiti entuzijaste dizelaša, a pritom će pomoći u smanjenju emisije CO2. Sustavna snaga pogonskih agregata bit će između 130 i 200 ‘konja’ odnosno između 94 i 146 kilovata.

Austral će također biti dobro opskrbljena sustavima pomoći. U gradskoj vožnji, upravljanje na četiri kotača i automatsko upravljanje svakako su dobrodošli. Dapače, bit će puno više sustava, čak 32, što će biti dovoljno za autonomnu vožnju druge generacije. Čak je i program Extended Grip unaprijeđen, nudeći izbor između ‘Snijeg’ i ‘All road’. Novi Austral – naziv dolazi iz latinskog, ali je pridjev koji bi se mogao prevesti kao ‘južni’ – konačno čeka ovdje. Ali ne u potpunosti. Iz Renaulta najavljuju da će prvI primjerci biti dostupni tek u zadnjem kvartalu ove godine.

SVJETSKA PREMIJERA NOVOG RENAULTA AUSTRAL – ‘NOUVELLE VAGUE’ TECH SUV

Renault predstavlja Renault Austral, novi elektrificirani SUV.

Napredna tehnologija, učinkovitost i povezanost: Novi Austral je utjelovljenje strategije Renaulution i Renaultovog duha ‘Nouvelle Vague’ za SUV-ove C segmenta. Novi Austral uvodi inačicu sportskog izgleda „Esprit Alpine“, prvi puta dostupnu na nekom Renaultovom modelu. Dizajniran na trećoj generaciji platforme CMF-CD razvijene u okviru Alijanse, Novi Austral nudi različite mogućnosti elektrifikacije, uključujući i novi motor E-TECH Full Hybrid.

Moderniji i tehnološki napredniji, Novi Austral nudi napredne, proaktivne i inteligentne tehnologije, među kojima su i sustav 4CONTROL Advanced te 32 sustava za pomoć u vožnji.

Njegov veliki povezani zaslon OpenR s multimedijskim sustavom OpenR Link u sebi sadrži najbolje Googlove usluge i aplikacije.

Renault predstavlja ambiciozni model u svojoj paleti SUV-ova: Novi Renault Austral. Njegova će uloga biti pojačati napore za osvajanje C segmenta koji predstavlja srž svjetskog automobilskog tržišta. Novi Austral dio je tradicije „automobila za život“ te označava novi korak u ofenzivi C segmenta započetoj s Meganom Conquestom i Novim Meganom E-TECH Electric s neporecivo modernim pristupom. Cilj filozofije „Nouvelle Vague“ jest okrenuti marku da postane industrijsko mjerilo na području tehnologije, čiste energije i usluga.

DIZAJN ‘SENSUAL TECH’

Vanjski dizajn: atletski građen SUV. Novi Renault Austral spaja sve odlike SUV-a te ih upotpunjuje senzualno-tehnološkim dizajnom marke (“sensual tech”). Kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija naglašena je brojnim tehnološkim detaljima poput stražnjih LED svjetala s tehnologijom mikrooptičkih vlakana i detaljima u obliku dijamanata ugrađenih u prednja svjetla.

Vanjski dizajn Novog Australa je atletski, tehnološki napredan i elegantan.

Novi Austral dostupan je u sedam profinjenih boja karoserije, a ekskluzivna mat siva boja Schist, serijski dostupna za inačicu Esprit Alpine, pomaže naglasiti njezin sportski izgled.

Kupcima viših inačica na raspolaganju je i dvobojna opcija karoserije. Novi model ponosno sjedi na aluminijskim naplatcima od 17 do 20 inča – većinom dijamantne obrade.

Unutarnji dizajn: design: tehnološka čahura

Središte visokonapredne unutrašnjosti novog Australa čini veliki OpenR zaslon koji se sastoji od 12,3-inčnog vodoravnog zaslona instrumentne ploče i 12-inčnog okomitog zaslona multimedijskog sustava. Tome još valja dodati i novi 9.3-inčni Head Up zaslon, projiciran na vjetrobran. Svjetlina zaslona prilagođava se vanjskom osvjetljenju, a odsjaje sunca sprječavaju antirefleksivni premaz i tehnologija mikro-sjenila. Time je „sjenilo” koje obično natkriljuje instrumente postalo suvišno, dok je njegovo uklanjanje rezultiralo još suvremenijom i pročišćenijom armaturnom pločom koja se doima kao da lebdi.

Novi Austral ima kliznu središnju konzolu koja uglađenim i modernim dizajnom suptilno razdvaja vozača od suputnika. U njoj se nalazi ergonomski dizajniran naslon za ruku koji se može pomicati naprijed i nazad što znatno olakšava upotrebu multimedijskog sustava i klavirskih tipki u podnožju. Na konzoli se također nalazi i držač pametnog telefona s induktivnim punjačem i praktični pretinac za odlaganje stvari.

Ovisno o razini opreme i odabranoj dodatnoj opremi, unutrašnjost novog Australa može uključivati pravo drvo, kožu, Alcantaru, podstavljene tekstilne obloge i druge po mjeri izrađene i na dodir ugodne materijale koji se savršeno kombiniraju s umetcima u sjajno crnoj boji i boji matiranog kroma. Materijali vrhunske kvalitete povećavaju dojam topline i prestiža u unutrašnjosti. Sve je to naglašeno dodavanjem podesivog ambijentalnog sustava osvjetljenja nazvanog LIVING LIGHTS.

Poput mnogih drugih „vozila za život” koja su obilježila Renaultovu povijest, i Novi je Austral dizajniran za udobnost cijele obitelji. Putnici na stražnjoj klupi imaju 27,4 cm prostora za koljena što je među najboljim vrijednostima na tržištu.

Brojni praktični pretinci smješteni su posvuda u kabini i svima dostupni, pa Novi Austral nudi oko 35 litara obujma prostora za pohranu. Neke od modularnih i svestranih inačica novog Australa imaju i stražnju klupu djeljivu u omjeru 2/3 : 1/3. Svaki se dio može individualno pomicati naprijed ili natrag za čak 16 cm.

Obujam prtljažnika u inačicama s blagim hibridom (Mild Hybrid) i naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) s fiksnom stražnjom klupom iznosi 500 dm3. U inačicama s kliznom stražnjom klupom, obujam prtljažnika može se povećati na čak 575 dm3 prema normi VDA do 1525 dm3 s preklopljenom stražnjom klupom

Novi Renault Austral Esprit Alpine: nova luksuzna inačica marke Renault

Prvi puta na nekom Renaultovom vozilu, Novi Austral dolazi u ekskluzivnoj inačici Esprit Alpine u sportskom stilu nadahnutom jedinstvenim sportskim duhom Renaultove marke Alpine.

Novi Austral Esprit Alpine krasi još smjeliji dizajn te nova, posebno dizajnirana siva boja karoserije Schist. Ta ekskluzivna polusjajna boja posebno je formulirana da se osigura iznimna izdržljivost.

Sportski karakter naglašen je umetkom na prednjoj masci i aerodinamičnim prednjim spojlerom oboje mat sive boje, 20-inčnim aluminijskim naplatcima Daytona s oznakom marke Alpine, mat crnim krovnim nosačima te sjajno crnim ukrasima na karoseriji. Na bočnim stranama nalaze se dvije oznake „Esprit Alpine” koje upotpunjuju niz jedinstvenih dodataka ove inačice.

Iznutra, Esprit Alpine također skriva brojne specifične elemente: presvlake u kombinaciji Alcantare i tkanine u imitaciji ugljičnih vlakana, prošivene dvostrukim plavim šavovima Alpine, upravljač presvučen Nappa kožom ukrašen umetcima od Alcantare i šavovima u crvenoj, bijeloj i plavoj boji, aluminijske papučice i kvake na vratima također s ‘Alpine’ oznakom.

PLATFORMA I MOTORI: MANJE EMISIJA CO2 ZA VEĆI UŽITAK U VOŽNJI

Nova platforma, nove performanse. Novi Renault Austral prvi je Renaultov model utemeljen na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila proizvedenih unutar Alijanse. Šasija novog Australa dostupna je u dvije izvedbe: s torzijskom osovinom za inačice s upravljanjem dvama kotača ili multi-link stražnjim ovjesom sa sustavom 4CONTROL Advanced za inačice s upravljanjem četirima kotačima.

Krug okretanja inačica s upravljanjem četirima kotačima iznosi svega 10,1 m pa je manevriranje gradskim ulicama nalik vožnji gradskog automobila. Time se ne može pohvaliti nijedan drugi model u segmentu!

Novi Austral ima pomno osmišljenu i krutu šasiju koja savršeno uravnotežuje vozne osobine, udobnost i upravljivost za potpuni užitak u vožnji.

Motori s najnižom potrošnjom goriva i najmanjim emisijama zagađivača

Novi Renault Austral dostupan je s paletom inovativnih elektrificiranih motora kojom će pokriti sve vrste uporabe pri kojoj vozači neće morati mijenjati navike. Najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) s maksimalnom snagom do 200 KS i dvjema opcijama benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced te snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid.

U Novom Australu bit će predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Riječ je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namijenjen vozilima više klase. Njegove su prednosti bolje performanse, veći užitak u vožnji te smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunjačem kombiniranom s električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litij-ionskom baterijom i 7-stupanjskim mjenjačem. Razvija kombiniranu snagu do 146 kW ili 200 KS. Baš kao i u prethodnoj generaciji, novi hibridni model E-TECH odlikuje trenutačna isporuka okretnog momenta i automatsko pokretanje u električnom načinu rada, čime se osigurava tihi rad i odzivnost dostojna posve električnih vozila. Opremljen najnovijim motorom E-TECH Hibrid, Novi Austral optimizira razinu potrošnje goriva i razinu emisija CO2 (početne vrijednosti potrošnje kreću se od 4,6 l / 100 km i 105 g CO2/km) te se odlikuje jednim od najnižih uporabnih troškova u segmentu hibridnih SUV-ova

Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced)…

… premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zamijeni dizelski motor. Pogon kombinira najnoviji 1,2-litreni trocilindarski benzinski turbomotor, 48 V litij-ionsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog mjenjača, Novi Austral ugodan je za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljoj razini u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km. Različita podešenja na tom pogonu dovela su do maksimalne energetske učinkovitosti i 20 % manje potrošnje goriva u usporedbi s potrošnjom ekvivalentnog termičkog motora

Blagi hibridni motor prva je razina hibridizacije dostupna za Novi Austral. Temelji se na 1,3-litrenom četverocilindarskom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem već dostupnim u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u suradnji s Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litij-ionska baterija. Motori s dvjema opcijama snage (140 KS i 160 KS) kombinirani su s automatskim mjenjačem X-TRONIC, dok je inačica snage 140 KS dostupna i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Inačica sa 160 KS 12V Mild Hybrid na Novom Australu razvija maksimalni okretni moment od 270 Nm pri 1800 do 3500 o/min, a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i niskim vrijednostima emisija CO2 (136 g/km) u mješovitom ciklusu vožnje.

Elektrifikacijska tehnologija i funkcije za ekološku vožnju

Kao dodatak najnovijoj generaciji E-TECH tehnologije, uz novi benzinski motor, optimizirani prijenos i povećani kapacitet baterija (od 240V do 400V) novi je model opremljen još dvjema inovacijama. Sustav klima-uređaja ima inovativni rashladni mehanizam za optimalni rad u svim klimatskim uvjetima.

Sva tri električna motora Novog Australa imaju funkciju regenerativnog kočenja. Vozač može birati između četiri načina rada s pomoću gumba iza upravljača.

U inačici s hibridnim motorom E-TECH, sve informacije o energiji prikupljenoj otpuštanjem papučice gasa ili kočenjem prikazuju se izravno na zaslonu instrumentne ploče.

Funkcija intuitivne ekološke vožnje pomaže vozaču da vozi štedljivije tako što mu na zaslonu instrumentne ploče ili na 9,3-inčnom head-up zaslonu daje do znanja kada treba otpustiti pritisak s papučice gasa (npr. prilikom ulaska u oštri zavoj, kružni tok, u slučaju nižeg ograničenja brzine, približavanja postaji za naplatu cestarine ili raskrižjima sa znakom obveznog zaustavljanja ili znakom križanja s cestom s prednošću prolaska). U inačici s E-TECH hibridnim motorom, pomoćnik za ekološku vožnju kombiniran je s pomoćnikom za intuitivnu hibridnu vožnju što olakšava planiranje vožnje na električni pogon.

 



Source link

Related Posts