AUTOSLALOM: 9. NAGRADA DANI DUBRAVE
Auto slalom je disciplina gdje mladi vozači mogu djelomično osjetiti brzinu “jakih” disciplina, a ipak nastupiti s vrlo skromnim budžetom. S obzirom da postoji kategorija u kojoj je čak obavezno imati originalnu unutrašnjost vozila i gume za svakodnevnu upotrebu, moguće je na utrku doći i s jutarnje kavice. Prihvatljivo je to svakome tko želi osjetiti draž natjecanja, čuti škripu guma i odmjeriti snagu s ekipom iz kvarta, a da ipak nije proveo sate i sate u garaži pripremajući auto za velike napore rallyja ili brdskih utrka. Naravno da postoji i kategorija za prave sportske aute, ali nerijetko mjesta u vrhu ukupnog poretka autoslaloma osvajaju upravo ovi auti “s kavice”, jer je vještina vrlo važan element ove tehničke discipline.
Odlična lokacija, prekrasno toplo vrijeme, besplatan ulaz, te vrhunska organizacija najiskusnijeg kluba u zemlji, zagrebačke INA Delte, trebali su biti jamac velike posjećenosti, ali naš automobilizam se i dalje bori s medijskom šutnjom, za što mnogi krive matičnu krovnu organizaciju, Hrvatski auto karting savez, stoga je ona prava automobilistička gužva ipak izostala. Ne možemo reći da nije bilo posjetitelja, ali s obzirom na lokaciju, gdje je unutar pješačkih 5 minuta bilo više desetaka tisuća stanara okolnih kvartova, razlog slabom interesu javnosti tražimo ipak u općenitoj percepciji našeg autosporta.
Servisni prostor i start su vrlo dostupni svima, jednako kao i cijela staza, te se unutar par minuta moglo obići cijeli prostor utrke. Ugostiteljska ponuda, veliki display, stunt show, te brojna vozila, uključujući i posebne goste s Kosova, učinili su da svi koji su ipak došli u Dubravu, nisu požalili. Kao što smo spomenuli, uz obične, serijske automobile, mogli smo vidjeti i prave “pile”, poput Subaru Impreze, te Lancie Delte HF integrale, ali i opasno brze “jugiće” i “fićeke”
Svoju premijeru je imao i Krešimir Sauerbrunn sa svojim prototipom Peugeot 206, od kojeg ustvari ima samo nekoliko karoserijskih dijelova. Vozilo je to koje nema klasičnu šasiju već je cijeli auto jedan rollbar, na koji je montirana karoserija i ostali dijelovi. Pogon je izveden s dva motora iz motocikla, koji su sinkronizirani polugama te bi u teoriji auto trebao biti iznimno brz i vrlo lagan, što su osnovne pretpostavke za odlična vremena na utrkama. Međutim kao i svaki prototip i ovaj traži još malo rada da bi radio kao treba. Nadamo se njegovom dobrom nastupu na brdskoj utrci u Čabru koja nas čeka početkom srpnja.
Pobjednik za prvenstvo Hrvatske je Belinić Hrvoje iz AK Pula Rovinj, u svojem Renault Cliu, ispred Gorana Laušina iz SAK Samobor, također u Cliu. Treći je bio Mladen Đajić iz AK Ragusa Racing u Zastavi 750. U ovom natjecanju se posebno boduje i poredak žena jer smo bili počašćeni i sa nastupom 4 djevojke, pa je tako najbrža bila Iva Damarija, ispred Mirela Stern, Nikol Baričević na trećem mjestu i Sandre Martić kao četvrte.