Grupa Baotić je otvorila novi prodajno-servisni centar Autodubrava za marke Citroën i Peugeot u Zagrebu
Otvoren je novi prodajno-servisni centar Autodubrava za marke Peugeot i Citroën na adresi Maksimirska 282 u Zagrebu.
U novom centru, Autodubrava se bavi prodajom osobnih i lakih gospodarskih vozila marki Peugeot i Citroën, dodatne opreme, rezervnih dijelova, rabljenih vozila te uslugama ovlaštenog servisa. Prodajno-servisni centar se prostire na 400m2 salonskog te 300 m2 servisnog prostora.
U sklopu svečanog otvorenja, brojni uzvanici i predstavnici medija imali su priliku upoznati novi Citroën C5 Aircross, najsvestraniji i najudobniji SUV u segmentu, novi Citroën C5 X koji spaja eleganciju limuzine, dinamičnost karavana i povišeni položaj SUV-a te novi 308, automobil privlačnog dizajna i vrhunskih performansi. Uzvanici su sa posebnim zanimanjem razgledali i ostale modele iz Citroën i Peugeot game vozila.
U prigodnom govoru, brojnim uzvanicima su se obratili Tomislav Miletić, generalni direktor uvoznika marki Citroën, Peugeot i DS Automobiles i vlasnik tvrtke Autodubrava, g. Željko Baotić.
Gospodin Tomislav Miletić izjavio je kako su marke Citroën i Peugeot s otvorenjem ovog centra još bogatije, sada imaju bolju pokrivenost u istočnom dijelu grada te je zaželio uspješnu prodaju vozila i rezervnih dijelova Citroën i Peugeot. Pozdravio je dugogodišnju tradiciju novog partnera i multibrand koncept kao novi pristup poslovanju.
Gospodin Željko Baotić, vlasnik tvrtke Autodubrava, naglasio je kapacitet i komparativne prednosti novog prodajno-servisnog centra marki Citroën i Peugeot.
Nakon svečanog otvorenja, druženje se nastavilo uz prigodan domjenak obogaćen francuskom gastronomijom.
Grupa Baotić se već preko 40 godina bavi prodajom i održavanjem motornih vozila, gradeći jak i prepoznatljiv identitet brenda visoko kvalitetnom uslugom kojom je zadobila povjerenje kupaca.
Danas zauzima jedno od vodećih mjesta na hrvatskom tržištu u prodaji i održavanju marki vozila koje zastupa, što predstavlja komparativnu prednost i za marke vozila Peugeot i Citroën. Grupa je prepoznala snagu brendova Peugeot i Citroën s kojima želi zadržati visoke standarde poslovanja.
Cilj Grupe je postati najjača auto kuća u Hrvatskoj nudeći kompletnu uslugu na jednome mjestu što je velika prednost za korisnike usluga. Od prodaje novih i rabljenih vozila, održavanja vozila, prodaje rezervnih dijelova i dodatne opreme do ugovaranja police osiguranja te usluga stanice za tehnički pregled.