Car wrapping – da ili ne?
Vjerojatno ste već nekoliko puta vidjeli car wrapping, ali niste znali da se tako naziva. Naime, radi se o jednom o novijih trendova kod vozača – na svoja vozila stavljaju naljepnice kojima reklamiraju svoj biznis ili biznis nekog drugog.
Naljepnice se mogu prostirati preko cijelog automobila ili samo na jednom njegovom dijelu (primjerice staklu, vratima i slično). Car wrapping zapravo je reklama, a da bi bila efektna nije potrebno ništa drugo nego što više koristiti svoje vozilo. Dakle, idealna stvar za sve one koji su mnogo na četiri kotača.
Pomoću car wrappinga zapravo automobil postaje poput mobilnog panoa za reklamiranje. Ako i sami imate biznis možete ga reklamirati na vlastitom vozilu, a također je moguće da vam netko plati ako na ovaj način odlučite reklamirati tuđe tvrtke.
Podaci o uspješnosti ovakve vrste reklame govori kako se radi o veoma uspješnom načinu, odnosno da čak od 80 do 90 posto ljudi zamjećuje ovakav način reklamiranja, a neke od kompanija koje su se na ovaj način reklamirale zabilježile su skok u prodaji svoje rube i usluga preko 100 posto!
Također, treba uzeti u obzir i činjenicu da neki vozači odlučuju napraviti car wrapping na svojem automobilu umjesto da ga ofarbaju jer je to mnogo jeftinija varijanta. Dakle, u ovom se slučaju radi o folijama koje su jednobojne, bez reklama.
Ako i sami razmišljate na ovaj način reklamirati vlastiti posao ili, pak dodatno zaraditi reklamirajući nekog drugog na svom vozilu, evo o čemu trebate razmisliti:
ZA CAR WRAPPING:
Jeftiniji je nego bojanje cijelog automobila
Možete mnogo češće mijenjati izgled vozila nego što je to moguće klasičnim bojanjem lima
Štiti originalnu boju vašeg vozila, ne nanosi štetu boji kada se folija skida
Daje mogućnost prekrivanja cijelog vozila ili samo dijela vozila folijom
Daje bezbroj mogućnosti promjene izgleda vozila, ali i zarade
PROTIV CAR WRAPPINGA:
Nije trajno rješenje, većina folija koja se koriste u car wrappingu traje do maksimum pet godina
Ne skida se lako, a što je folija dulje na vozilu to je i skidanje dulje
Ne pokriva loše strane lima na vozilu, kao što su velika oštećenja ili hrđa – sve se to može vidjeti kroz nju
Morate platiti i stavljanje i skidanje folije
Ako ste obojali svoje vozilo, ne preporučuje se stavljanje folije u sljedećih 12 mjeseci
Ako je folija na staklu/staklima može vozaču smanjiti preglednost za vrijeme vožnje
Folija se ponekad zna odljepljivati sa staklenih površina koje su zakrivljene, koje nisu ravne.
Eto, sada ste upoznati s osnovnim prednostima i manama car wrappinga te možete odlučiti hoćete li i sami na svoje vozilo staviti foliju. U veoma naseljenim područjima ovo je popularan način reklamiranja te ga i na našim cestama možemo vidjeti sve češće. S obzirom na dobre rezultate koje donosi, mogli bismo reći da se radi o budućnosti marketinga, ali i poboljšanja estetike vozila!
Izvor: Silux.hr