Hyundai Ioniq 5 proglašen ‘Njemačkim automobilom godine’ 2022.
Samo pola godine nakon predstavljanja njemačkom tržištu, Hyundaijev Ioniq 5 proglašen je ‘Njemačkim automobilom godine’ (GCOTY) 2022. U posljednjem krugu zapažene nagrade, potpuno električni CUV srednje veličine prevladao je nad konkurencijom, kao što su Audi E-Tron GT i Porsche 911 GT3.
Na dodjeli GCOTY nagrada, najbolji modeli automobila godine natječu se jedni s drugima u pet kategorija: “Kompaktnost”, “Premium”, “Luksuz”, “Nova energija” i “Performanse”. Međunarodno umreženi žiri od 20 automobilskih novinara testira i ocjenjuje svaki proizvod u smislu karakteristika proizvoda, relevantnosti i buduće održivosti. Kao pobjednik klase u kategoriji “Nova energija”, Ioniq 5 sudjelovao je u – i posljedično pobijedio – u završnoj rundi.
“Hyundai Ioniq 5 nije samo izvanredan električni automobil. Za nas je to ovogodišnji top model,” kaže Jens Meiners, inicijator i član žirija ‘Njemačkog automobila godine’. „Jedinstvena kombinacija dizajna, učinkovitosti i užitka u vožnji Ioniq-a 5 pomogla je automobilu da zaradi natprosječne ocjene po svim kriterijima bez pokazivanja slabih točaka. U našim očima, koncept rada Ioniq-a 5 i tehnologija baterije su revolucionarni. I iako je 2022. ‘Njemački automobil godine’, Ioniq 5 definitivno ima i globalnu privlačnost.”
“To što je Ioniq 5 primio ovu nagradu u tako jako konkurentnom okruženju dokazuje da smo uspjeli stvoriti iznimno vozilo koje se ističe među svojim konkurentima na europskom automobilskom tržištu,” kaže Michael Cole, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe. “Osim toga, ova pobjeda pokazuje da električna vozila na baterije postaju sve relevantnija za naše kupce u Europi. Ioniq 5 trenutačno je vodeći model u našoj strategiji elektrifikacije i dalje pokreće Hyundaijevu viziju mobilnosti s nultom emisijom.
Hyundai Ioniq 5: Novo doba električne mobilnosti
Ioniq 5 je prvi model u Hyundaijevoj novoj liniji marke Ioniq. Ioniq 5 izgrađen je na Electric Global Modular Platform (E-GMP), platformi Hyundai Motor Group posvećenoj električnim vozilima na baterije. Kupci mogu birati između dvije opcije paketa baterija – 58 kWh ili 72,6 kWh – i pogona na sve ili stražnje kotače. Verzija sa stražnjim pogonom i 72,6 kWh ima maksimalni domet vožnje od 481 kilometar s jednim punjenjem, prema WLTP-u.
IONIQ 5 pruža snažne performanse i ultra-brzo punjenje. Zahvaljujući tehnologiji punjenja od 800 V, obje opcije paketa baterija mogu se napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta na stanicama za brzo punjenje. Kupci mogu koristiti tehnologiju Vehicle to Load (V2L) za punjenje bilo kojeg elektroničkog uređaja tijekom vožnje ili parkiranja, poput prijenosnih računala ili e-romobila.
Uz široku paletu mogućnosti pogona, Ioniq 5 također nudi izvanrednu unutrašnjost. Prirodni materijali naglašavaju održivi karakter vozila. Električno podesiva prednja sjedala mogu se nagnuti do optimalnog ergonomskog kuta, nudeći putnicima na prednjim sjedalima osjećaj bestežinskog stanja i potporu za njihove potkoljenice. Dobro povezan BEV opremljen je zaslonima od 12,25 inča za kokpit i infotainment sustav. Središnja konzola i stražnje sjedalo mogu se klizati kako bi korisnicima omogućili još fleksibilnije korištenje unutarnjeg prostora. Ioniq 5 također može vući prikolice čija je ukupna masa do 1.600 kilograma.
Kao i kod svih Hyundai modela, Ioniq 5 dostupan je s, vodećim u industriji, petogodišnjim jamstvom na neograničenu kilometražu. Uz ovo jamstvo za vozilo, visokonaponska baterija također je pokrivena jamstvom od osam godina ili 160.000 kilometara.
Odricanje od odgovornosti: podaci o CO2 i emisijama
• Kombinirana potrošnja električne energije 58 kWh s 2WD u kWh/100 km: 16,7; Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0 (WLTP)
• Kombinirana potrošnja električne energije 58 kWh s 4WD u kWh/100 km: 18,1; Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0 (WLTP)
• Kombinirana potrošnja električne energije 72,6 kWh (19” aluminijski naplatci) s 2WD u kWh/100 km: 16,8; Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0 (WLTP)
• Kombinirana potrošnja električne energije 72,6 kWh (20” aluminijski naplatci) s 2WD u kWh/100 km: 17,9; Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0 (WLTP)
• Kombinirana potrošnja električne energije 72,6 kWh (19” aluminijski naplatci) s 4WD u kWh/100 km: 17,7; Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0 (WLTP)
• Kombinirana potrošnja električne energije za 72,6 kWh (20” aluminijski naplatci) s 4WD u kWh/100 km: 19,0; Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0 (WLTP)