Aktualno Featured Vijesti Zanimljivosti

508 limuzina, SW i Peugeot Sport Engineered


Novi 508, dostupan u izvedbama limuzine i sportskog karavana (SW) te u inačici SPORT ENGINEERED, otkriva nam kako će izgledati siluete budućih luksuznih modela marke Peugeot. Prednji je kraj inovativan, naglašeno dinamičan i okrunjen novim središnjim logotipom. Novi 508 djeluje posebno suvremeno zahvaljujući savršenoj integraciji logotipa u rešetkastu prednju masku.

Neovisno o izvedbi, prednji kraj novog modela ističe se novim svjetlosnim potpisom u obliku triju pandži. Te su „svjetlosne oštrice” ugrađene u iznimno tanka Matrix LED prednja svjetla.

Stražnja LED svjetla također su izvedena u obliku triju pandži te su kombinirana s dinamičkim pokazivačima smjera.

Putnički prostor novog 508 i 508 SW jasno ukazuje na okretanje marke višim segmentima: poseban je naglasak stavljen na kvalitetu i suvremenost materijala od kojih su izrađene nove presvlake, kao i na minimalističniju, ugodniju i ergonomičniju ručicu mjenjača.

Peugeot i-Cockpit® sada je još tehnološki napredniji. Uključuje novi multimedijski sustav Peugeot i-Connect® Advanced s 10-inčnim središnjim zaslonom, povezanu navigaciju, prepoznavanje glasovnih naredbi, funkciju bežičnog povezivanja i ažuriranje preko interneta.

Novi 508 objedinjuje ono najbolje od marke Peugeot: užitak u vožnji, udobnost, osjećaj bezbrižnosti i sigurnost koju ulijevaju sustavi za pomoć u vožnji. Ti sustavi uključuju:
• tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije nego što ih osvijetle duga svjetla
• sustav za poluautonomnu vožnju druge razine koji uključuje prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sustav za održavanje vozila u prometnom traku
• kamere visoke razlučivosti za pomoć pri parkiranju
• sustav za kontrolu ovjesa s tri načina rada (Normal, Comfort i Sport).

Novi Peugeot 508 i 508 SW dostupni su s plug-in hibridnim motorom snage 180 KS (novo) ili 225 KS te benzinskim ili dizelskim motorom snage 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8.

508 Peugeot SPORT ENGINEERED, ambasador linije Neo-Performance, dostupan je u plug-in hibridnoj inačici s 360 KS i pogonom na sve kotače.

Izvedbe novog 508 osmišljene su u skladu s vrijednostima ciljnih kupaca koji traže spoj sportske i dinamične vanjštine te autentičnog iskustva u unutrašnjosti. Dakako, bez kompromisa u pogledu tehnologije i povezanosti. Sa sve većom ekološkom osviještenošću kupaca raste i potražnja za učinkovitim motorima koji pružaju užitak u vožnji. Novi 508 SW uz elegantnu siluetu nudi i praktičnu dimenziju koja privlači mlade obitelji.

Novi 508 djeluje posebno suvremeno zahvaljujući savršenoj integraciji logotipa u prednju masku i sam odbojnik, istančanom rešetkastom uzorku maske i boji karoserije koja dodatno naglašava novi dizajn.

Kako to obično biva, novi logotip Marke ugrađen je u sâmo središte prednje maske, a naglašavaju ga rešetkasti elementi ukošeni prema prednjim svjetlima.

Dizajn prednjeg kraja nešto je jednostavniji pa vozilo djeluje suvremenije. Svjetlosni snop kao da nestaje u masci, dajući uglađen izgled silueti.

Inačica Peugeot SPORT ENGINEERED ima precizno dizajniranu masku, čas sjajnu, čas teksturirano crnu, oštru i mačkastu. Svjetlosni potpis linije Kryptonite u obliku triju oštrica pandži usamljeno se proteže poklopcem prtljažnika.

Matrix LED svjetla serijski se ugrađuju u sve izvedbe ovog modela, a Marki su omogućila da dizajnira nevjerojatno tanka prednja svjetla koja upotpunjuju mačkasti izgled vozila, oštriji nego u ijednom vozilu marke Peugeot. Ta svjetla, izrađena u jednom komadu, pravo su tehnološko postignuće, budući da uključuju nova dnevna svjetla u obliku triju pandži te 3D učinak za dojam dubine.

Izvedbe novog 508 imaju međuosovinski razmak od 2,79 m, ukupnu duljinu od 4,75 m (limuzina) i 4,79 (SW) te širinu od 1,86 m s preklopljenim retrovizorima.

Promatrani postrance, novi 508 i 508 SW djeluju još živahnije s novim 18-inčnim aluminijskim naplatcima dijamantne obrade EPHERRA koji na poseban način spajaju dizajn i učinkovitost.

Svi aluminijski naplatci imaju središnji vijak s pet krakova i logotipom Peugeot u sredini, a njihove su matice u potpunosti skrivene.

Prednje, stražnje i bočne oznake novog 508 još su suvremenije zahvaljujući novom fontu i novoj bazaltno sivoj boji.

Stražnji svjetlosni potpis interpretacija je triju oštrica u nešto vodoravnijoj i dinamičnijoj verziji. Full LED svjetla s dinamičnim pokazivačima smjera serijski se ugrađuju u sve izvedbe modela.

Nekadašnji amblem Marke zamijenila je oznaka Peugeot bazaltno tamnosive boje koja se proteže čitavom duljinom središnje crne trake. Zahvaljujući tomu, stražnji kraj djeluje suvremenije i šire.

Peugeot 508 bit će dostupan u 7 boja karoserije, uključujući 3 nove boje:
• bijela Okenite (nova boja)
• Plava Eclipse (nova boja)
• Siva Titanium (nova boja)
• Siva Selenium (sada dostupna za sve inačice)
• Siva Artense
• Crvena Elixir
• Crna Perla Nera.

Novi Peugeot 508 i 508 SW bit će dostupni u tri inačice:
• ALLURE
• GT
• Peugeot SPORT ENGINEERED s ekskluzivnim motorom

Unutar putničkog prostora nalazi se jedna od glavnih značajki marke Peugeot: Peugeot i-Cockpit®. Cijelo se desetljeće usavršava i modernizira sa svakom novom generacijom. Novi 508 ostavlja trag u smislu ergonomije, kvalitete, praktičnosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom Peugeot i-Connect® Advanced.

Kompaktni upravljač značajka je kokpita Peugeot i-Cockpit® koja višestruko povećava užitak u vožnji nudeći jedinstvenu upravljivost i preciznost kretanja. Upravljač ima novi središnji logotip, a na njemu se nalaze i tipke za upravljanje multimedijskim sustavom (izvori zvuka i telefon) te tipke za prilagodbu glasnoće i aktivaciju glasovnih naredbi.

Digitalna instrumentna ploča s 12-inčnim digitalnim zaslonom smještena je u razini očiju odmah iznad upravljača. Može se u potpunosti personalizirati te nudi nekoliko novih načina prikaza (povezani navigacijski sustav TomTom, radio / medijski sadržaji, pomoć u vožnji, protok energije itd.) koji se mogu mijenjati izravno na upravljaču.

Na središnjem dijelu armaturne ploče smjestio se 10-inčni dodirni zaslon visoke razlučivosti. Blago je nakošen prema vozaču, a time i ergonomičniji za upotrebu, no i dalje je dostupan i suvozaču.

Ispod središnjeg zaslona nalaze se poboljšane klavirske tipke s pomoću kojih možete pristupiti glavnom izborniku, postavkama klima-uređaja, aplikacijama, sustavima za pomoć u vožnji, telefonu, medijskom sadržaju i postavkama vozila.

Središnja konzola ističe se uglađenim dizajnom te novom ručicom automatskog mjenjača. Vozač jednim dodirom može odabrati neki od različitih načina rada koje nudi 8-stupanjski automatski mjenjač EAT8.

Kod hibridnih motora, način Brake (B) aktivira regenerativno kočenje. U benzinskoj inačici on je zamijenjen načinom Manual (M) koji omogućuje ručno odabiranje brzine s pomoću polugica iza upravljača.

Ovisno o motoru, vozačima je na raspolaganju i birač s pomoću kojeg mogu prilagoditi željeni način rada (Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport i 4WD). U modelima opremljenima ovom značajkom, odabrani način rada utječe i na krutost kontroliranog ovjesa (Normal, Sport i Comfort).

Novi 508 nudi povezano i ergonomično iskustvo koje će upotpuniti vaše svakodnevne vožnje. Novi multimedijski sustav svakom vozaču omogućuje da, u skladu s vlastitim vještinama i željama, istovremeno uživa u najboljim značajkama pametnog telefona i automobila. Svaki vozač može definirati i održavati vlastite postavke zaslona i ugođaja. U sustavu je moguće pohraniti do osam različitih profila.

Funkcija zrcaljenja, koja povezuje pametni telefon s multimedijskim sustavom, sada je bežična (Wi-Fi tehnologija) te omogućuje istovremeno povezivanje dvaju telefona preko Bluetootha. Tu su i četiri USB utičnice koje zaokružuju ponudu značajki za povezivanje (dvije USB-C utičnice ispod prednjeg naslona za ruku i dvije USB-A utičnice u drugom redu sjedala).

10-inčni središnji zaslon visoke rezolucije može se u potpunosti i jednostavno personalizirati te uključuje više prozora i widgeta ili prečaca koji se lako upotrebljavaju i odzivni su poput tableta. Jednostavno se prelazi iz jednog izbornika u drugi povlačenjem udesno ili prema gore i dolje za prikaz obavijesti, a dodirnete li ga s tri prsta prikazat će se početna stranica. Baš kao i kod pametnog telefona, povratak na početnu stranicu u bilo kojem trenutku je jednostavan – samo treba pritisnuti klavirsku tipku „Home”.

Na vrhu zaslona nalazi se traka na kojoj su prikazane informacije o vanjskoj temperaturi, klimatizaciji, položaju na stranici s widgetima, podaci o povezanosti, obavijesti i točno vrijeme.

Peugeot i-Connect Advanced uključuje moćan i učinkovit povezani navigacijski sustav TomTom®. Za još jednostavnije čitanje, kartu je moguće prikazati na središnjem zaslonu. Sustav se ažurira bežično, odnosno izravnim slanjem podataka putem telekomunikacijske mreže.

Prepoznavanje glasovnih naredbi s pomoću komande „OK Peugeot” poboljšava sigurnost i pojednostavnjuje upotrebu različitih funkcija multimedijskog sustava.

Kako bi se pomoglo korisnicima i odgovorilo na njihova pitanja, uz multimedijski sustav priloženi su dokumentacija i upute.

Novi Peugeot 508 opremljen je širokim rasponom sustava za pomoć u vožnji i najnovijom opremom koji informacije prikupljaju s pomoću nekoliko kamera i brojnih radara te vožnju, upravljanje i putovanje čine sigurnijima i ugodnijima.
• Prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go i funkcija prilagodljivog održavanja razmaka između automobila.
• Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar: otkriva pješake i bicikliste, u dnevnoj i noćnoj vožnji, pri brzinama od 7 km/h do 140 km/h.
• Aktivni sustav upozorenja na nenamjerno napuštanje traka s ispravljanjem putanje.
• Sustav praćenja pozornosti vozača, koji otkriva smanjenje pozornosti nakon duljih razdoblja vožnje, pri brzinama većima od 65 km/h, analiziranjem mikrokretnji upravljača.
• Prošireno prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj armaturnoj ploči: znakovi za obvezno zaustavljanje, promet u jednom smjeru, zabrana pretjecanja, završetak zabrane pretjecanja, kao i uobičajeni znakovi za ograničenje brzine.
• Sustav Night Vision koji otkriva živa bića (pješaci/životinje) ispred vozila noću ili u uvjetima slabe vidljivosti. Zahvaljujući prednjoj infracrvenoj kameri, sustav otkriva pješake i životinje izvan dometa dugih svjetala te ih prikazuje na digitalnoj instrumentnoj ploči, izravno u vidnom polju vozača.
• Sustav za nadzor mrtvog kuta.
• Kamere visoke razlučivosti za pomoć pri parkiranju.
• Prilagodba nagiba vanjskih retrovizora prilikom aktivacije stupnja za vožnju unatrag.
• Prednja svjetla izvedena u Matrix LED tehnologiji jamče maksimalan domet dugih svjetala bez zasljepljivanja vozila ispred i onih koja dolaze ususret.
• Automatsko uključivanje dugih svjetala.
• Kontrola ovjesa s tri načina rada (Normal, Sport i Comfort).

Na raspolaganju je i ostala oprema za još jednostavniju upotrebu novog 508:
• Funkcija telefoniranja slobodnih ruku
• Pristup punih ruku zahvaljujući motoriziranom poklopcu prtljažnika
• Grijano vjetrobransko staklo s funkcijom odleđivanja
• Perimetrijski, volumetrijski, protuprovalni alarm s blokadom
• Električna parkirna kočnica
• Panoramski krov sa sjenilom

Uz izvanredno prianjanje, vrhunsku udobnost i savršenu upravljivost, novi Peugeot 508 više no ikad pokazuje koliko mu je užitak u vožnji u krvi! Model se snažno oslanja na tehnologije i stručnost marke:
• Njegova platforma ima sjajne dinamičke kvalitete, a zahvaljujući manjoj masi smanjuje potrošnju te poboljšava pasivnu sigurnost i performanse vozila.
• Karoserija ojačana tehnikom zavarivanja upotrebljava strukturno ljepilo koje povećava krutost i izdržljivost.
• Filtrirani prednji podokvir pomaže optimizirati rad ovjesa.
• Multi-link stražnji ovjes kombiniran je s podesivim i upravljivim sustavom ovjesa s tri načina rada (Normal, Comfort i Sport).
• Postavke ovjesa prilagođene su svakom motoru kako bi se osigurala maksimalna udobnost za putnike i ublažile neravnine na cesti.
• Električni servoupravljač prilagođava otpor uvjetima vožnje te jamči izvanrednu upravljivost.
• Krug okretanja između rubnika iznosi 10,8 m.
• Dimenzije guma iznose od 17 do 20 inča.

Inženjeri odjela Peugeot SPORT prilagodili su šasiju inačice Peugeot SPORT ENGINEERED uz pomoć posebnih postavki koje osiguravaju visoku razinu udobnosti i upravljivosti:
• Podesivi ovjes optimiziran je trima načinima rada (Comfort/Hybrid/Sport)
• Niže težište, 24 mm širi prednji trag kotača i 12 mm širi stražnji trag kotača
• Prednji kočni diskovi promjera 380 mm s fiksnim četveroklipnim kliještima
• 20-inčni naplatci s gumama Michelin© Pilot Sport 4S.

Novi Peugeot 508 nudi brojnu opremu osmišljenu da maksimalno poveća užitak putovanja i mobilnosti.

Prednja sjedala posebno su udobna i nose oznaku AGR (Aktion für Gesunder Rücken) koju im je dodijelilo neovisno njemačko udruženje stručnjaka za ergonomiju i zdravlje leđa. Oznaka obuhvaća i ergonomska svojstva i raspon prilagodljivosti prednjih sjedala.

Sjedala mogu biti opremljena i funkcijom električnog podešavanja s dvjema postavkama memoriranja za vozača, kao i funkcijom pneumatske masaže s osam različitih programa (uključujući tri nova) te funkcijom grijanja sjedala.

Sjedala se ističu kvalitetom upotrijebljenih materijala, među kojima i dvjema novim presvlakama, serijski dostupnima za inačice ALLURE i GT, presvlakama od mješavine umjetne kože i tekstila za prvu razinu opreme i presvlakama od mješavine umjetne kože i Alcantare® za inačicu GT.

Dvije opcije presvlaka od Nappa kože (Mistral ili crvena) dostupne su uz nadoplatu, a krasi ih silueta lava izvezena na prednjim naslonima za glavu.

Inačica Peugeot SPORT ENGINEERED ima posebne presvlake s prepoznatljivim šavovima boje Kryptonite. Tim istim šavovima naglašeni su i armaturna ploča, nasloni za ruku i pjenaste obloge središnje konzole.

Izvlačiva središnja konzola, smještena između prednjih sjedala, ima posebno postolje za bežično punjenje pametnog telefona. Ostatak konzole čine praktičan prostor za pohranu i dva velika držača čaša. Ispod naslona za ruku nalaze se dvije USB-C utičnice (za punjenje i prijenos podataka) i 6,4-litreni prostor za pohranu.

Sa stražnje strane središnje konzole, u drugom redu sjedala, nalaze se dvije USB-A utičnice za punjenje (dostupno u svim razinama opreme).

Novi Peugeot 508 u serijskoj opremi nudi dvodijelnu klupu (60:40) s otvorom za prijevoz skija. 508 SW ima dva prekidača za jednostavno preklapanje različitih dijelova klupe. Prekidači su lako dostupni i smješteni na bočnim stranama prtljažnika.

Obujam prtljažnika iznosi:
• od 487 do 1537 litara (limuzina)
• od 530 do 1780 l (SW)

Za još veću praktičnost u svakodnevnoj upotrebi, prtljažnik je opremljen 12 V utičnicom s desne strane, dvama LED svjetlima, mrežicom i elastičnom trakom za osiguravanje tereta i kukicama za odlaganje torbi.

Poklopac prtljažnika je motoriziran kako biste mu lakše pristupili s punim rukama. Otvara se automatski…
• kad nogom prijeđete ispod odbojnika
• kad pritisnete gumb na ključu za daljinsko upravljanje
• kad pritisnete gumb na poklopcu prtljažnika
• ili kad pritisnete gumb na armaturnoj ploči.

Armaturnom pločom, oblogama prednjih vrata i središnjom konzolom novog 508 proteže se LED svjetlosna traka čije nježno plavo svjetlo stvara profinjen ugođaj u automobilu.

Klima-uređaj povećava toplinsku ugodnost putnika, dok za kvalitetu zraka u unutrašnjosti brine AQS (Air Quality System). Taj sustav neprekidno nadzire kvalitetu zraka koji ulazi u putnički prostor, a može i automatski aktivirati recirkulaciju zraka.

Hi-Fi sustav FOCAL® Premium, koji se ugrađuje u novi 508, plod je višegodišnje suradnje s Focalom, francuskom markom specijaliziranom za audiosustave. Sastoji se od 10 zvučnika s ekskluzivnim patentiranim tehnologijama:
• 4 TNF visokotonska zvučnika s invertiranom kupolom od aluminija
• 4 dubokotonska/srednjetonska zvučnika s membranom od materijala Polyglass i 165 mm TMD (Tuned Mass Damper) za prigušivanje ovjesa
• 1 središnji zvučnik od materijala Polyglass
• 1 dubokotonski zvučnik Power Flower™.

Svi su oni povezani na novo 12-kanalno pojačalo od 690 W (tehnologija iz klase D).

Timovi marki Peugeot i FOCAL® prilagodili su raspored zvučnika kako bi svi putnici uživali u spektakularnom zvuku. Zvuk u unutrašnjosti stabilan je i precizan, glasovi jasni i čisti, a basovi duboki i intenzivni. Nova postavka Front-Optimized omogućuje putnicima sprijeda da uživaju u senzacionalnom zvuku.

Dostupna su dva plug-in hibridna motora s prednjim pogonom:
• NOVI PLUG-IN HIBRID 180 e-EAT8: Pogon na prednje kotače / kombinacija motora PureTech od 150 KS (110 kW) i električnog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenjač e-EAT8.
• PLUG-IN HIBRID 225 e-EAT8: Pogon na prednje kotače / kombinacija motora PureTech od 180 KS (132 kW) i električnog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenjač e-EAT8.

Plug-in hibrid s pogonom na sve kotače dostupan je za inačice 508 Peugeot SPORT ENGINEERED koje potpisuje Peugeot SPORT:
• PLUG-IN HIBRID 360 e-EAT8: Pogon na sve kotače / sprijeda: kombinacija motora PureTech od 200 KS (147 kW) i električnog motora od 81 kW uz 8-stupanjski automatski mjenjač e-EAT8 / straga: električni motor od 81 kW i sustav upravljanja energijom preuzet iz modela Peugeot 9X8.

Litij-ionska baterija za plug-in hibride snage 180, 225 i 360 KS ima kapacitet od 12,4 kWh i snagu od 102 kW. Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača: jednofazni punjač snage 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi (serijski dostupan za Peugeot SPORT ENGINEERED).

Procijenjeno trajanje punjenja:
• S pomoću zidne punionice Wall Box od 7,4 kW (32 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 7,4 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 1 sat i 40 minuta.
• S pomoću ojačane utičnice (14 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 3 sata i 25 minuta.
• S pomoću standardne utičnice (8 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje oko 7 sati i 5 minuta.

Dostupna su i tri motora s unutarnjim izgaranjem:
• PureTech 130 EAT8: 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor snage 130 KS, kombiniran s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8 i sustavom Start & Stop.
• BlueHdi 130 EAT8: 1,5-litreni četverocilindarski dizelski motor snage 130 KS, kombiniran s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8 i sustavom Start & Stop.
• Puretech 218 EAT8: 1,6-litreni četverocilindarski benzinski motor snage 218 KS, u skladu s ekološkim normama zemalja izvoza (samo za Afriku, Bliski istok i Aziju), kombiniran s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8 i sustavom Start & Stop.

Treba napomenuti da su svi motori za europsko tržište usklađeni s najnovijim europskim ekološkim normama euro6.e te su opremljeni 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji jamči bezbrižnost i učinkovitost.

Ovisno o zemlji prodaje, novi Peugeot 508 može se kupiti na internetskoj stranici Marke za prodaju, čime se omogućuje potpuno digitalna i sasvim sigurna kupnja („Online prodaja”). Kupci mogu kupiti novo vozilo, zamijeniti staro vozilo i financirati novo vozilo s pomoću svojeg pametnog telefona, tablet-računala ili osobnog računala. Svaki kupac sam odabire želi li da mu se vozilo dostavi na kućnu adresu bez naknade.

Kako bi podržala svoje kupce u energetskoj tranziciji, marka Peugeot nudi širok raspon usluga koje se temelje na nekoliko stupova:

Peugeot Easy-Charge omogućuje jednostavan pristup različitim rješenjima za punjenje elektrificiranih vozila:
• široki raspon rješenja za punjenje kod kuće ili na radnom mjestu (ojačana utičnica, Wallbox, Smart Wallbox itd.), dijagnostički postupak za procjenu potrebne električne instalacije i najboljeg rješenja za punjenje, kao i konačnu instalaciju zahvaljujući preporučenim partnerima
• paket za punjenje na javnim punionicama putem e-rješenja Free2Move, koje omogućuje pristup mreži od više od 350.000 punionica diljem Europe te izbor punionice prema udaljenosti, brzini i cijeni punjenja.

Peugeot Easy-care osmišljen je da podrži kupce na njihovu putovanju i pomogne im da potpuno bezbrižno uživaju u svojem automobilu zahvaljujući:
• novim simulatorima i digitalnim putovanjima, kako bi saznali više o električnoj mobilnosti na internetskim stranicama marke Peugeot
• prilagođenim ugovorima o usluzi i pomoći na cesti, koji se mogu uključiti u jedinstven paket financiranja kako bi se kupcima omogućio posve bezbrižan užitak u vožnji
• potvrdi o kapacitetu baterije nakon servisa koja olakšava preprodaju elektrificiranog vozila zahvaljujući jamstvu o kapacitetu njegove baterije
• jamstvu na bateriju u trajanju 8 godina ili 160.000 kilometara.

Posljednje, ali ne i manje važno, aplikaciju za pametni telefon MyPeugeot® možete upotrebljavati da biste:
• Pokretali ili programirali grijanje i hlađenje vozila: uz osiguravanje udobnosti, ova značajka optimizira doseg (brža konvergencija zadane vrijednosti temperature u fazi pokretanja) predviđanjem optimalne radne temperature baterije kad je vozilo priključeno na punionicu.
• Provjeravali, programirali, pokretali ili odgađali punjenje baterije na daljinu. Osim što značajno štedi vrijeme, ova vam značajka pomaže da ne trošite više novca ili energije nego što je to potrebno. Upute se šalju vozilu u stvarnom vremenu.
• Ostvarili pristup virtualnoj knjižici o održavanju, odnosno elektroničkom dokumentu u kojem možete evidentirati sve račune i podatke o održavanju vozila unutar mreže. Osim što je dobra za okoliš, virtualna knjižica pomaže vam da povećate preprodajnu vrijednost vozila. Budućem vlasniku daje uvid u stvarno stanje vozila i ubrzava preprodaju.
• Daljinski slali rute putovanja koje ste isplanirali na zaslonu navigacijskog sustava u vozilu ili uz pomoć pametnog telefona. Na taj ćete način uštedjeti vrijeme kada sljedeći put krenete na isto putovanje, ali i brzo pronaći javno parkirno mjesto kada stignete na odredište. Prednost je i to što se više ne morate koristiti tipkovnicom da biste zadali jasne upute i tako nehotice ugrozili svoju i tuđu sigurnost: navigacijski je sustav programiran tako da analizira i izvrši glasovne naredbe.

Novi Peugeot 508 stiže u prodajne salone sredinom 2023. godine, a proizvodit će se u tvornici u Mulhouseu u Francuskoj.



Source link

Related Posts