McLaren i nakon odlaska Ron Dennisa nastavlja sa MP4 u imenu automobila.
Novi izvršni direktor McLarena Zak Brown je izjavio da će tim i dalje nastaviti numerirati ‘MP4’ za svoje Formule 1 bolide kao i za cestovne automobile a koje je započeo dugogodišnji CEO Ron Dennis,početkom 80 tih a koji je “tiho” otišao iz ekipe krajem prošle godine.
Prisjetimo se Dennis je odigrao značajne uloge u McLarenovim uspjesima za vrijeme njegova mandata od 1981. do 2016. godine.
1981 je započeo numerirati McLarenove F1 automobile,a spajanjem njegove ekipe koja je nosila ‘MP4’ nadimak Project 4 Teama i McLarena.
Prva McLarena Formule 1 nazvana Mp4/1 je iz 1981,inače prva carbon fiber šasija u Formuli 1.Konstruirao ju je John Bernard a korištena je u sezonama 1981.,1982.i 1983.Sa u početku 3.0 litrenim Ford-Cosworth V8 motorom,da bih poslije bila zamjenjena sa 1.5 litrenim turbo TAG-Porsche V6 motorom.
Poslije se je do današnjih dana nastavila numeracija do zadnjeg modela iz 2016 MP4/31.Po mnogima jedna od najbolje ikada konstruiranih Formula 1 je MP4/4 iz 1988 godine,konstruktora Stevea Nicholsa i Gordona Murraya sa Hondinim RA168-E,V6 turbomotorom i vožena čarobnjakom Ayrtonom Sennom i Alanom Prostom,sa 15 pobjeda od 16 trka uz osvajanje prvenstva vozača i konstruktora.
Postojala je mogućnost Dennisovim povlačenjem sa mjesta CEO a McLarena da se oznaka MP4 promjeni no ne postoje otvoreni planovi da se to i učini,jer je na pitanje da li će tim mjenjati ime autombila u Formuli 1 Brown je odgovorio :”Ne,mislim da ćemo ostati na svima jasne i prepoznatljive oznake”
A kao rezultat toga, McLarenov bolid Formule 1 za 2017 je spreman i zove se MP4-32,nastavak na spomenuti prošlogodišnji MP4-31 koji se vozio u 2016.
Brown je također na pitanje o McLarenovim planovima za može bitno uključenje u drugim kategorijama natjecanja kao što je Formula E, koju će tvrtka opskrbljivati sa baterijama 2019. godine,odgovorio sa “Možda”,ostajući sve otvorenim.
“Mi smo osvojili Indy 500. Mi smo pobjedili na Le Mansu. Mi nismo samo Formula 1 tim. Mi imamo tehnologiju razmještenu u IndyCaru kroz naše elektroničke sustave i u NASCARu sa baterijama.
“Dio mog posla je da se vidimo gdje god se možemo utrkivati i gdje trebamo ići na utrke. Stoga bih rekao da su svi oblici motosporta u ovom trenutku otvorene,zašto ne?. ”
Na pitanje da li bi to značilo moguće uključivanje i povratak na Le Mans, utrku, na kojoj je McLaren slavno pobijedio 1995. godine, Brown je kratko rekao: “Možda.”